آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

به انتظارت می مانم

خبرای خوب

1392/4/31 10:28
نویسنده : مامانی
1,707 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب عزیزی بهم گفت قول میدم امروز یا فردا ناف آنیتا گلی میوفته ! دیشب یکم الکل زدم و همش نافشو نگاه میکردم . باورتون نمیشه ساعتهای 3 بود دیدم قسمت بزرگی از ناف آنیتا افتاده تو بلوزش .خیلی خوشحال شدم ؛بابایی رو از خواب بیدار کردم بهش گفتم چشمک ؛اونم تو خواب خیلی خوشحال شد نیشخند؛فقط مونده یکمش که اونم انگار داره میوفته، خدا رو شکر .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

مهسا
31 تیر 92 10:34
سلام خدا رو شکر که بدون هیچ مشکلی ناف آنیتا جون افتاد انشالله که همیشه صحیح و سالم باشه
مامان ایناز
31 تیر 92 10:40
همیشه لبت خندون باشه مامانی انیتا جونو ببوس
مامان یاسمن و محمد پارسا
31 تیر 92 10:57
خدا را شکر
نسرین(مامان پریا)
31 تیر 92 12:41
خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــی خوشحال شدم.خدا را شکر
الهه
31 تیر 92 13:48
هزار مرتبه شکر مامانی دیدی گفتم نگران نشووووووووو .بیخودی واسه خودت استرس نتراش خانومی اثر میزاره رو شیری که به فرشته ات میدی بسپار به همون بالا سریت خودش نگه دارشه
مامان شهراد
31 تیر 92 15:49
خدارو شکر... به سلامتی عزیزم
نرگس
31 تیر 92 16:54
سلام ایول خداروشکر که نافش افتاد
مهسا مامان نورا
31 تیر 92 17:20
وای عزیزم خدا رو شکر که ادرست رو پیدا کردم همه چیز یهو پاک شد البته لینکهام منظورم هست قدم نورسیده مبارک انتیتا جونم خوبه الهی که چراغ دلت باشه یه عالمه بووووووووووس واسه هر دوتاتون نگران نباش نورا هم سر افتادن نافش من و خیلی اذیت کرد تا حتی نصف شب من و از ترس کشوند بیمارستان اما با الکلی که زدیم فرداش افتاد پماد چشم هم بزن بعدش که خشک بشه البته ببخشید فضولی نباشه من واسه نورا این کار رو کردم.
مامی محمدمهدی
31 تیر 92 17:21
خداروشکر
متین مامی ایلیا
31 تیر 92 17:47
خدارو شکر مواظب خودت باش عزیزم
ترنم
31 تیر 92 21:38
خدا را شکر عزیزم که همه چیز به خوبی انجام شد اینم یه بوس آبدار برای آنیتا خوشکل شیطون بلا که مامانشو یه خورده نگران میکنه
مامان امیرعلی گلی
31 تیر 92 21:58
الهی شکر عزیزم آنیتا گلی سالم و سرحاله نگران نباش مامانی به امید خدا همه چی خوبه سعی کن از بودن در کنار نی نی گلت تا میتونی لذت ببری
مامان آرمينا
1 مرداد 92 0:45
خدا رو شكر گفتم كه اگه اين كار رو بكني ميافته
متین مامی ایلیا
1 مرداد 92 4:08
خصوصی عزیزم
شازده امیر و رها بانو
1 مرداد 92 4:14
سلام عزیزم خدارو شکر که ناف آنیتا جونم افتاد خیال مامانی راحت شد
مامی محمدمهدی
1 مرداد 92 11:47
سلام، خوبی عزیزم، آنیتاجونمون چطورهخدا رو شکر که همه چی خوبه وبلاگ مهسا مامان سه قلوها مسدود شده شما آدرس جدیدی ازش ندارید


گویا مدیریت مسدودش کرده ؛بچه ها میگن وبلاگش الکی بوده !!!!!!!
آناهیتا مامانیه آرمیتا
1 مرداد 92 13:45
سلام وااای دوست خوبم نمیدونم منویادته یانه امامدتی بودنیومده بودم اینجاولی امروزکلییییی خوشحال شدم که نی نیت دنیااومده ایشالا همیشه سالم وسلامت باشه زیرسایتون قربونش که اسمش شبیه منه بازم تبریک . امادوست داشتم عکسشوببینم چرانذاشتی ؟
مامی محمدمهدی
2 مرداد 92 12:07
عزیزم خصوصی داری
ستاره
2 مرداد 92 13:09
مبارکه عزیزم، رمز که ندادین اما خوب من بازم میام، حتما قسمت نبوده ببینمش


ستاره خانم من گفتم نمی تونم هیچ نظری تو وبت بزارم !!!!! اصلا تایید نمیشه ،من مقصر نیستم !
شیما مامان درینا
2 مرداد 92 14:18
چه قدر من خوشحالم که دختر گلت صحیح و سالم به دنیا اومده خدا رو شکر که با تولدش یه دنیا عشق و زیبایی براتون آورده اتفاقی آدرس و پیدا کردم تا جایی که خبر بارداریتون و دادی پیگیر بودم و بعد آدرسی نداشتم خیلی تبریک میگم ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید
مامان مهبد كوچولو
2 مرداد 92 14:32
مباركه . خدااااااااااااااااااا رو هزار مرتبه شكر
مامان دانیال
2 مرداد 92 22:15
خدا روشکر گلم دیدی الکی نگران بودی میبوسمتون
مامانی درسا
3 مرداد 92 3:48
مبارکه گلم انشاالله به سلامتی ........ ببوس این گلی خانمو
مامان محمد و ساقی
3 مرداد 92 13:08
سلام سعیده جون خوا رو شکر ایشالله اون یه کمش هم میفته و خیالت راحت میشه نگران نباش دوست گلم
نرگس
3 مرداد 92 23:25
سلام

خوب هستین؟
آنیتای نازم چطوره؟




هر دو خوبیم عزیزم
فرشته مامان محمدرضا
4 مرداد 92 4:39
خداروشکر. انشالله که همیشه لبتون خندون باشه عزیزم.
مامان امیرعلی گلی
4 مرداد 92 12:09
سلام گلم
چند روزه نیستی خوبی؟ آنیتا گلی چطوره؟

گرفتارم عزیزم .خوبیم
زندگیییییی
4 مرداد 92 14:13
ستاره
5 مرداد 92 10:31
مهم نیست عزیزم، گفتم که حتما قسمت نیست، روزگاره دیگه چه می شه کرد حال شما و آنیتا جون خوب باشه ما هم خیلی خوشحالیم و هی می یایم اینجا رو می بینیم ذوق می کنیم که شما انقدر حال و احوالتون خوبه