آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

به انتظارت می مانم

سرماخوردگی !

1392/5/12 13:19
نویسنده : مامانی
964 بازدید
اشتراک گذاری

امان از دست این هوا ! کولر و پنکه هم جز سرماخوردگی و استخون درد چیزی نداره ! آنیتا کوچولوی من سه شبه مامانو خیلی اذیت میکنی ؛میزارمت همش گریییییییییییییییییییییه .یک کوچولو سرما خوردی دختر نازم دیگه همش بیتابی ! منم سرما خوردم و همش استخون دردم نگران حالا فک کن شبها تب میکنم تو هم همش گریه و با کلی تلاش ساعتهای سه میخوابی .تازه تا صبح 4؛5 مرتبه شیر میخوری کوچولو ؛منم که مهربون چشمک پستونک نمیدم دهنت ! خلاصه عالمی داریم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مامی محمدمهدی
12 مرداد 92 15:16
وای نگو از دست این کولر!!! اگه مزایایی داره در عوض هزارتا عیب داره، یکیش همین سرماخوردگی بی وقت تو تابستون مامانی مراقب خودت و آنیتا جون باش
نسرین(مامان پریا)
12 مرداد 92 15:27
خدا کنه زودتر خوب بشین
هانیه
12 مرداد 92 15:35
سلام مامانیه آنیتا من همیشه بهت سر میزنم کلی منتظر به دنیا اومدن آنیتا بودم اما هرچی زدم پستای عکس رمزدار بودمیدونم شاید دوست نداشته باشی بهم رمز بدی اما لا اقل یه عکس بذار من آنیتا خانمو ببینم
مهسا مامان نورا
12 مرداد 92 16:00
امیدوارم هرچه زودتر بهتر بشید
مامان دانیال
12 مرداد 92 17:58
آخی گلم خدانکنه تو سرما بخوری عشقم ایشالا زود خوب شی عمر خاله
مامان محمد و ساقی
12 مرداد 92 18:35
ایشالله که هر دوتون زود خوب بشین
نرگس مامان باران قلنبه
13 مرداد 92 18:37
خدا نکنه که سرما بخوره فاطمه جون من تا 3 ماهگی به باران پستونک ندادم یعنی اصلا نمیگرفت تا اینکه ی نفر بهم گفت مارک اونت براش بگیرم چون دو طرف اردتودنسی بود و بچه راحت میخوره منم براش گرفتم بعد از اون باران خیلی اروم شد و همیشه شبها راحت میخوابید قبل از اون چون دوست داشت مدام شیر بخوره منم بهش شیر میدادم و بعد دل درد میگرفت خلاصه اینکه به نظر من پستونک واقعا خیلی خوبه مخصوصا زمانهایی که بچه واکسن میزنه به نظر من حتما بده
مامان الینا
13 مرداد 92 19:50
عزیزم از اونجایی که خیلی نگران چشم بد هستی یه چیزی فهمیدم که دیدم بد نیست به شما هم بگم هر روز دعای امن الرسول رو برای دختر گلت بخون دعای ساده ای هست 5تا ایه اخر سوره بقره این دعا بچه رو از هر اتفاق بدی مصون میکنه
متین مامی ایلیا
14 مرداد 92 0:38
سعیده جونم ایشالا زود خوب بشی دوست خوبم انیتای نازم خدا نکنه سرما بخوری دخمل طلا سعیده جون پستونک که بد نیست، من بعد از ختنه ایلیا که حدود 1 ماهش بود بهش دادم قبلش نمیگرفت، ولی 8 ماهگی هم ازش گرفتم و اصلا هم اذیت نشد خیلی راحت گذاشت کنار... اگه زمانی بهش پستونک دادی سعی کن تا قبل از یک سالگی ازش بگیری
نرگس مامان باران قلنبه
14 مرداد 92 3:08
مارک AVENT بسته هاش دوتایی هسن و مناسب هر سایزی داره یعنی 3 تا 6 ماه 6 تا 12 ماه و... تهران قیمت دوتاییش 40 هزار تومانه ولی واقعا ارزش داره اگه بهش بدی دقیقا میتونی زمان شیردهی رو تنظیم کنی و هر 2 ساعت شیر بدی
من خودم همیشه خیلی برنامه هام با مشورت دکتر بود و چون دکترا مخالفه پستونک بودن منم اوایل نمیخواستم بدم ولی بعدا که باران همش دوست داشت شیر بخوره و انقدر میخورد که همش بالا میاورد راضی شدم که بهش پستونکو بدم
رااااااستی نمیدونم چرا فک میکردم اسمتون فاطمه هست چرااااااااا
ببخشید دوستم


مرسی عزیزم .اشکال نداره گلم
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
14 مرداد 92 3:08
آخی بلا دوره ایشالا هر چه زودتر مادر و دختر حالتون خوب بشه و شاد و سلامت باشید
شازده امیر و رها بانو
14 مرداد 92 14:43
سلام عزیزم انشاالله بلا دور باشه و شما و آنیتای گلم زود زود خوب بشین
دوست دار همیشه شما سمانه
14 مرداد 92 18:51
خدا بهت توان و سلامتی مضاعف بده مامانی آنیتا دنیای مادری به همین چیزاش شیرینه... انشالله تن هر دوتون همیشه سالم باشه و زود زود خوب بشبد در پناه خدا ایمن باشید
هانیه
14 مرداد 92 19:26
خصوصیم اومد؟
نرگس
14 مرداد 92 21:51
آخییییی نازی آنیتای گوگولی سرماخوردی؟ ایشاالله خوب میشی زود.
افسانه
15 مرداد 92 12:17
سلاام فدای مامان مهربون آنیتا ایشالا ک هرچه زودتر سرماخوردگیتون خوب شه...
هانیه
15 مرداد 92 13:05
اانقدر از دیدن عکسای آنیتا ذوق کردم که خدا میدونه،خیلی نازهقربونش برم خیلی نازه هزار ماشاا...از چشم بد دور باشه.


مرسی عزیزم
مری
15 مرداد 92 14:44
عزیزم حسابی به خودت برس تا آنیتا گلی هم جون بگیره حسابی راستی ما که هم لینکیم چرا بهم رمز نمیدی خووو؟؟؟؟؟؟؟؟
مری
15 مرداد 92 14:54
رمز خصوصی گلم