آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

به انتظارت می مانم

حمام !

1392/5/16 22:52
نویسنده : مامانی
1,068 بازدید
اشتراک گذاری

چون از مامانم اینا یکم دورم و چندروز یک بار یا آخر هفته ها میبینمشون تصمیم گرفتم دختری رو خودم حمام کنم .خیلی ترسناک نگران ولی انجامش دادمنیشخند ؛خیلی ترسناک باحالی بود ! کلی بهمون خوش گذشت .طفلکی تا میره حمام شبش خوب میخوابه اما باز شب بعد همون نق زدن ها و بی خوابی هاش شروع میشه ؛شیطونه میگه هر روز حمامش کنم .الان از اول هفته دوبار حمامش کردم ؛بچم که خیلی حال میکنه و بعدش یه خواب توپ میزنه ؛اما من خیلی خیلی با احتیاط میشورمش آخه هنوز خیلی کوچیک و تازه وقتی میاد حمام خودشو شل میکنه رو پام لم میده ابرو؛همین طوری شل هستی مامان جونم ! خدا رو شکر واسه حمامش اصلا گریه نمیکنه اما واسه لباس کردن بدش میاد و حسابی تلافیشو در میاره چشمک

یه دنیا دوستت دارم دختر نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مــآمــآنــے
16 مرداد 92 23:01
ای جونم
کی میشه منم نی نیمو ببرم حموم




به زودی عزیزم ان شاالله
مامان محمد و ساقی
16 مرداد 92 23:58
آفرین دوستم شجاعت داشته باش خصوصی
پریسا
17 مرداد 92 2:49
الهی قربونت برم فرشته کوچولوی من آنیتا گلی حسابی مامانو اذیت کن …………نه شوخی کردم مواظب مامان باش……راستی زیاد حمومش نکن بوی بهشت میپره:-)
زينب مامان نازنين زهرا
17 مرداد 92 5:04
سلااام به روي ماهت . خييييييليييي خوشحالم از اينكه اين همه بهت خوش ميكذره و شادي انشاااااااالله هميشه اينجوري باشين انشالله خدا دختر نازت و برات حفظ كنه انشالله عروسش كني كلا انشالله هميشه در كنار هم شاد باشين حرم ميري واسه ماهم دعا كن
مامی محمدمهدی
17 مرداد 92 10:10
عافیت باشه عزیززززززززززززززم
الناز سیندرلا
17 مرداد 92 10:12
حمومات عافیت باشضه گل دختررررررررررر انشالله که هرشب خوب لالاکنی عزیزم
مامان محیا
17 مرداد 92 13:28
سلام مامانی تازه باهاتون اشناییدم, من انیتا رو ندیدم اما براتون خیلی خوشحالم ,خدارو شکر ,خدا دخترتونو حفظ کنه,


آدرس وبت عزیزم؟؟؟
********
17 مرداد 92 13:38
سلام,راستی مامان انیتا , انیتا شبیه عکسایی که درستیده شدن,?شده عایا


نه
رویا
17 مرداد 92 13:52
خو یه عکس از دخملی بزار ماهم ببینیم این انیتا گلی رو, مگه اینجا وبلاگ انی نیست, البته اگه میشه!


شرمنده ام عزیزم نمی تونم.
نیاز
17 مرداد 92 14:02
من خاموش بودم اما خیلی دوست دارم انیتا رو ببینم, از وبلاگ الینا باهاتون اشنا شدم, خیلی خوشحالم براتون, من وبلاگ ندارم اگه به من رمز میدید ایمیل بدم, ممنون بوووووووووووس


عزیزم منو ببخش .نمی تونم ایمیل کنم
مامی
17 مرداد 92 14:05
خدارو شکر مامان انیتا, خیلی خوشحالم براتون انشاالله همیشه بخندید
مامانی درسا
17 مرداد 92 16:44
صدای پای عید می آید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است.. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاک ترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است. پیشاپیش عیدتون مبارک
عاطفه
17 مرداد 92 17:40
آفرین به مامانی شجاع تو میتوانی راستی رمز من کو ؟
SaYa
17 مرداد 92 21:13
عید فطر.. عید پایان یافتن رمضان نیست.. عید بر آمدن انسانی نو از خاکسترهای خویشتن خویش است.. چونان ققنوس که از خاکستر خویش دوباره متولد می شود. رمضان کوره ایی است که هستی انسان را می سوزاند و آدمی نوبا جانی تازه از آن سر بر می آورد. فطر شادی و دست افشانی بر رفتن رمضان نیست، بر آمدن روز نو، روزی نو و انسانی نو است. بناست که رمضان با سحرهاوافطارهایش.. با شبهای قدر و مناجاتهایش از ما آدمی دیگر بسازد. اگر درعید فطر درنیابیم که از نو متولد شده ایم.. اگر تازگی را در روح خود احساس نکنیم.. عید فطر عید ما نیست.عیدت مبارک گلم
شازده امیر و رها بانو
18 مرداد 92 3:15
آفرین مامانی تو میتونی چند بار ببری برات عادی میشه عیدتون مبارک
سمیه
19 مرداد 92 15:30
واااااای عزیزم من مدتی وقت نکردم بیام مبارکه نی نی به دنیا اومده پس افرین شجاعت داشتی حسابی ترسناک با حال من هنوز دخترمو تنهایی حموم نمی کنم می ترسم باید راه بیفتم ببوس دخترگلمونو
مامی بهنام وملینا
20 مرداد 92 18:09
خانومی سرما خوردگی آنیتاجونم خوب شد بیشتر مراقب عروسکمون باش حمومش عافیت بوووووووسپیش ما هم که نمیای
مهسا
21 مرداد 92 12:10
آخی فکر کن مثل این میمونه یه عروسک رو بخوای حموم ببری خدا حفظش کنه براتون
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
21 مرداد 92 14:39
انشااله همیشه سالم باشی نانازی خانم
ستاره
21 مرداد 92 15:58
ای جانم، چه مامان شجاعی داره این دخمله، تصورشم برای من وحشتناکه یه نی نی کوشولو رو ببرم حمام. پس این روزها حسابی خوردنیه از طرف من هم ببوسش عزیزم
شادی
27 مرداد 92 13:00
سلام دوست خوبم. خیلی وقت بود که اینجا نیومده بودم. وقتی هم اومدم اول به تو سر زدم . خیلی خیلی خیلی برات خوشحالم عزیزم که نی نی دخملیتو تو بغل گرفتی. امیدورام به حق آیه های قران هم تو هم آنیتا گلی هم همسریت تنتون سالم باشهو خوش و خرم زندگی کنید.


مرسی شادی جان