آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

به انتظارت می مانم

سوال ......؟

1392/5/26 14:07
نویسنده : مامانی
944 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم .اول بگم همتون رو خیلی دوست دارم .ممنون از نظرات خیلی خوبتون .قلب

به ما پلاژ دادن آخر هفته شمال ؛من و بابایی خیلی دوست داریم بریمخیال باطل اما بخاطر آنیتا میترسیم .بعضی ها میگن اذیت نمیشهابرو بعضی ها میگن رفتن صلاح نیست مشغول تلفن . من که دلم لک زده واسه شمال ناراحت؛شما تجربه ی رفتن به مسافرت با یه کوچولو یک ماه و نیمه رو دارید ؟!؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

نیلی مامان کیان
26 مرداد 92 10:33
نه بیا الان هم الان هوا خیلی خوبه

من ساری هستم در خدمت شما هم هستیم تشریف بیار خونه ما ما که نتونستیم اخر این انیتا خوشگل رو ببینیم خب تشریف بیار خونمون شاید اینجوری ببینیمش


چه اذیتی داره طفلک نه غذا میخواد که سخت باشه پختنش نه چیزی غذاش هم که شیره حاضر و اماده

روحیتونم عوض میشه

نیلی جون نمی دونم چرا رمز ندادم!شاید آدرس وب نزاشتی عزیزم .ببخش منتظر آدرس وبت هستم
مامان شهراد
26 مرداد 92 11:25
سلام عزیزم. من وقتی شهراد 6 ماهه بود رفتم و همین طور 1سال و 1ماهگیش. به این نتیجه رسیدم وقتی کوچیکتر بود راحت تر پودم، میشه توی پشه بند باشه و راه هم نمیفته اینور و اونور. به نظرم اشکالی نداره که بری، فقط مثل همیشه مراقبت...
نیلی مامان کیان
26 مرداد 92 11:57
عزیزم وب ندارم ایمیل رو هم گذاشتم که مثل اینکه برات مقدور نبود بذاری عزیزم


اکشال نداره همین که تو روحیت خوبه واسه ما خیلیههه

در هر صورت جدی گفتم کاری باری داشتی در خدمت هستیم

عزیزم حتما یه وب بساز و به جمع ما بپیوند .
مامی محمدمهدی
26 مرداد 92 12:05
سلام عزیزم منم با مامان شهراد موافقم،الان که کوچولوتره سفر راحتتره،چون بچه بزرگتر بهونه گیریاش بیشتره! رفع نیازهاش سختتره! گاها حرف گوش نکردناش سفر رو طاقت فرسا میکنه و مشکلاتی از این دست، ولی نوزاد اگه شیر و پوشک و خوابش کنترل بشه نه تنها سختی نداره بلکه شیرین هم هست، البته قضیه دو هوا شدن بچه ها کوچیک و بزرگ نداره! که اگه مراقب باشی جای نگرانی نداره، سفرتون بی خطر، به خدا میسپارمتون


مرسی عزیزم
مامان هانا
26 مرداد 92 12:29
سلام ممنون که فرستادی ولی اگه راهنمایی کنید بخش خصوصی چه طور وارد شم ممنون میشم


عزیزم برو"آخرین نظرات خوانندگان" ؛دقیقا زیر نظر قبلیم نظر مخفی رو هم میبینی
SaYa
26 مرداد 92 14:44
سلام عزیزم خوبی؟
اول از همه اینکه بک گراند مهمه و من خودم همیشه متضاد اشیا اونارو انتخاب میکنم...و سعی میکنم که رنگا باهم در جنگ باشن بیشتر
برای اینکار پیشنهاد من اینه که همیشه یه ملافه سفید که خودت با دست اونو بپیچونی استفاده کنی
و برای عکسای هیچوقت تنها زاویه بالا انتخاب نکن سعی کن تنوع بدی
این افکتا مال گوشی htc که من باهاشون عکس میگیرم اما خیلی برنامه ی افکت و زیبا سازی عکس هست که برای اندروید مورد استفادهقرار میگیره که میتونم بهت معرفی کنم گلم
با فتوشاپ هم میشه اما خیلی وقت گیره
حالا اگه اونم بخوای میتونم بهت یاد بدم عزیزم
راجع به مسافرتم عالیه هم روحیت عوض میشه هم خوش میگذره گلم

ممنون سایا جان از راهنماییت
مامان هانا
26 مرداد 92 15:37
ماشالله هزار ماشالله خدا نگهش داره براتون


مرسی عزیزم
مامان محمد و ساقی
26 مرداد 92 19:03
من تجربشو نداشتم که تو این سن آنیتا گلی برم مسافرت.ولی خیلی ها رو دیدم که رفتن و اومدن.
به نظر من اگه با امکانات لازم بیای چه اشکالی داره.ولی سعیده جون نمیدونم کدوم شهر میای؟
من رشت هستم هوا خیلی گرم شده.از اول مرداد تا همین سه چهار روز پیش هوا بهاری بود.الان گرمه.امکان داره تو گرما و عرقی که از تن میزنه بیرون انیتا گلی عرق سوز بشه.
پس اگه داری میای باید جایی که میمونی کولر داشته باشه.
پودر و وسایل مربوط به تمیزکاریش هم که مطمئن هستم یادت میمونه.
اگه قسمتت باشه حتما" میای گلم و اگر طاقت داری باز صبر کنی اواخر شهریور شما خنک میشه و راحت تره براتون.
ببخشید پرحرفی کردم


گلم چندروزی تو محمودآباد پلاژ دادن .نمیشه عقب انداخت .حالا نمیدونم هنوز دو دلم !
متین مامی ایلیا
26 مرداد 92 19:10
سلام سعیده جونم به نظر من که برو اذیت نمیشه...
ایلیا تقریبا همین سنی بود که من برای اولین بار بردمش رشت، البته رفتم خونه بابام ولی اذیت نشد...


کاش شمال بودی میدیدمت دوست خوبم
مامانی
27 مرداد 92 0:49
سلام دوست گلم, ببخشید, بهنظر من سعی کنید نرید بهتره, خدا بجه رو که همیشه به ادم نمیده به قول مادربزرگم سال بچه بچه سال بقچه بقچه


منم دو دلم خانومی !
پریسا
27 مرداد 92 1:20
عزیزم من آخر هفته متل قو هستم اگه اون نزدیکا میای در خدمتیم فقط اینجا هوا بارون میشه خیلی سرده لباس گرم برا آنیتا گلی بردار ومطمئن باش خوش میگذره بهتون.بوس برای فرشته نازم


مرسی عزیزم.ما میریم محمود آباد
مامان مهبد كوچولو
27 مرداد 92 8:42
سلام عزيزم . من تازه از شمال برگشتم هوا خيلي خوب بود اصلا شرجي نبود و داغ اما باز هم صلاح با خودت . من اولين سفري كه با مهبد رفتم مهبد تقريبا 5 ماهه بود . مواظب خودتون باشيد . ببوس گل دختري رو


سفر بخیر عزیزم
mona
27 مرداد 92 9:02
سلام عزیزم حتما حتما حتما برو که به همتون خوش میگذره من وقتی دخترم 40 روزش بود رفتم مسافرت اصلا هم اذیتم نکرد. برای روحیه هم خودت هم همسری خیلی خوبه خوش بگذره گلم.


مرسی گلم ان شاالله را بیوفتیم
نایسل
28 مرداد 92 21:21
بروو عزیزممم خیلی خوبه بزرگ شده دیگه خانوم شده
مــآمــآنــے
28 مرداد 92 21:50
والا منم وقتی کوچولوم به دنیا اومد و حدودا یک ماهش شد قصد سفر داریم
واقعا به عوض کردن آب و هوا نیاز دارم

فکر نکنم سخت باشه
البته به بچه هم بستگی داره که آروم باشه و دل درد و... نداشته باشه...

لباس مناسب براش بردار
به نظر من برید بد نیست
بعد از زایمان به یه سفر احتیاج داره ادم
مواظب خودتون باشید



آره واقعا ؛ممنون مامانی عزیز
مهسا مامان نورا
3 شهریور 92 17:10
بله که داریم من نورا 34 روزش بود که رفتم یاسوج اونم ا زبندر عباس و 3،4 روز اونجا بودیم اونم تو چادر و خیلی خوش گذشت برو خوش میگذره بهت سخت نگیر

مرسی عزیزم
عکس فرش
10 شهریور 92 12:10
سلام چاپ عکس و هرگونه تصاویر روی فرش در ابعاد گوناگون در کمترین زمان و کمترین هزینه... تحویل درب منزل.... 03614456265 09137290912