آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

به انتظارت می مانم

واکسن دو ماهگی

1392/6/10 11:58
نویسنده : مامانی
1,040 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ببخش مجبورم یکمی اوفت کنم تا در آینده از خیلی بیماری ها در امان باشی .میدونم خیلی درد داره ،هر چی گریه کنی و اذیت کنی حق داری ،خودم پا به پات بیدار میمونم و مواظبتم .

آنیتا جونم دیروز بعد واکسن خیلی ناراحت بود و همش گریه میکرد اونم از نوع غش ! آخه دردش خیلی زیاد بود بچم ،پاهاشو بستیم بهتر شد.امروز حالش بهتره فقط نق میزنه ؛منم که کلی نازشو میکشمچشمک.دیگه چکا کنیم ماییم و همین یه نی نی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتنا وتمشک کوچلو
10 شهریور 92 15:29
الهی من بمیرم خاله جون
ولی عزیز دلم واسه سلامتیت مهم
خواهر جون خسته نباشی امیدوارم
که همیشه کنار دختر ت شاد و خندون
باشی
من عاشقتونم
امیدوارم خدا در تمام لحظه ها مراقب
و نگهدار آنیتا باشه


ما هم دوستت داریم
❤دو نیمه قلبم❤
10 شهریور 92 23:52
ایشالله الان حالش خوب باشه
متین مامی ایلیا
12 شهریور 92 15:33
الهی بمیرم عزیییییییییییییییییییییییییزم که اوف شدی، ایشالا زود خوب میشی دخمل طلا


خدا نکنه خاله جون
مامان عاطفه
13 شهریور 92 2:07
ای جونم.انشالله خوب بشه آنیتا جونم. عزیزم رمزو خصوصی نفرس نمیرسه...من تائید نمیکنم
مامان عاطفه
15 شهریور 92 0:51
سلام.بابت رمز ممنونم. ماشالله به این دخملیه ناز. انشالله همیشه سالم باشه و شاد زیر سایه مامان و بابا بوووووووووووووووووووس برای انیتا جون