آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

به انتظارت می مانم

درباره وبلاگ

1392/6/10 12:12
نویسنده : مامانی
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

هرگز تو را فراموش نخواهم کرد،
حتی اگر فاصله ها باعث دوری دیده ها گردد،
همیشه در دلم خواهی ماند،
جایی که جای هیچ کسی نیست بجز تو
و هیچ کسی نمی تواند جای تو را در دلم بگیرد...
نگاه معصومت در یاد من همیشه جاوید است؛
برای همیشه...

این وبلاگ رو بخاطر خودم ؛ بخاطر دوستام و بخاطر الینای عزیزم ساختم. میدونم هیچ وقت خاطرات دخترم کم رنگ نمیشه اما دلم نمیخواد بیشتر از این ناراحتش کنم و غصه ی مامان رو ببینه،سعی میکنم آروم باشم و امیدوار.  برام دعا کنید...

این متن درباره وبلاگم برای الینای عزیزم بود ؛باید عوضش کنم چون این وبلاگ شده خاطرات آنیتای نازم؛نه اینکه الینا رو فراموش کردم نه؛الان بیشتر از همیشه دلم براش تنگ شده و حتی اگه 1000سال هم از نبودنش بگذره بازم دلم براش تنگه و هرشب به یادشم و برای معصومیتش اشک میریزم .هر گلی یه بویی داره و حتی با اومدن آنیتا جونم بازم جای دختر بزرگم خالیه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان آتنا جون وتمشک کوچلو
10 شهریور 92 15:34
سلام عزیزم یاد وخاطره الینای عزیز همیشه در دلها مون زنده است و برای شما و همسرت که اولین تجربه پدر ومادر شدن بوده داغی هست که همیشه بر دلتون نقش بسته ولی عزیزم خدا وند بهت آنیتا رو داده و شما بهترین کار رو کردی که متن رو عوض کردی خدا وند آنیتا رو براتون حفظ کن مراقب خودتون باشید و همه انرژیت رو واسه عزیز دل خاله آنیتا جون بذار دوستون دارم
پریسا
10 شهریور 92 16:36
مامانی دلم گرفت و نا خود آگاه از گوشه چشمام اشک پهنای صورتمو گرفت بمیرم برای دلت که میدونم تنگه و با هیچ چیزی اون خلأ پر نمیشه ولی همیشه اون خدای خوب هست که صبر و هدیه دلای پاکی مثل شما میکنه و امید دارم و مطمئنم خودش همیشه مراقب شما و گلتون هست چون شما از امتحانش سربلند بیرون اومدین و فرشته نازتون الینا پیش خدا حواسش بهتونه
❤دو نیمه قلبم❤
10 شهریور 92 23:51
مامان محمد و ساقی عزیزم شما هر کاری انجام بدی برای ما قابل احترامه.جای الینا هرگز خالی نمیشه و امیدوارم وجود آنیتای عزیز آرامشبخش زندگیتون باشه
مامان عاطفه
11 شهریور 92 3:24
سلام عزیزم.خدا دخمل نازتو برات نگه داره.حداقل یه عکس از کوچولوت بذار تا ببینمش همه رو که رمزدار کردی خانومی...خوبه ماهمو لینک کردیم
مامان خانومی
11 شهریور 92 10:31
سلام
عزیز دلم بابا دلمون غش رفت
چی شده چرا جوابمو نمیدی اگه رمز نمیدی؟
بگو نمیدم و خلاص دیگه نیام اون ادرسم هم پاک کن نانا و نینی جون


ناراحت نباش میام پیشت .آنیتا خیلی وقتمو میگیره خیلی باعجله میام نت و میرم !
نرگس
11 شهریور 92 15:00
سلام

من هم هیچوقته هیچوقت الینای ناز رو فراموش نمیکنم و خیلی دوستش دارم. تازه چند روز پیش رفتم وبلاگ خودش و بازم عکسهای قشنگشو دیدم

و امااااااااا آنیتای خوشگل رو خدا براتون نگه داره.
2 ماهگیش هم مبارک باشه.

اوخش کردین؟
کاش واکسنا همه قطره ای بودن که نی نی ها انقدر درد نکشن

آره واقعا .ممنون خاله جون
مامی محمدمهدی
11 شهریور 92 18:05
متین مامی ایلیا
12 شهریور 92 15:32
سعیده جون اشک تو چشمام جمع شد... همه اونایی کهحس مادر شدن و تجربه کردن درکت میکنن و میدونن که هیچ کس جای الینای عزیزمو نمیگیره و همونطور که گفتی همیشه تو دلت زنده ست و اولین تجربه مادر شدنته... خدا به انیتا جون سلامتی بده و ایشالا همیشه زندگیتون غرق شادی و خوشی باشه دوست خوبم
متین مامی ایلیا
12 شهریور 92 15:37
عزیزم رمز مطلب 27 ماهگیه ایلیا رو خصوصی برات میذارم و به زودی با همین رمز که بهت دادم یه پست در مورد خودم میذارم


مرسی گلم .منتظرم
مامان علی مرتضی
12 شهریور 92 21:53
یادم رفت خصوصی کنم بعد خوندن حذفش کن ممنونم
مامان علی مرتضی
12 شهریور 92 21:56
سلام عزیزم تازه خوندم که شما قبلا ی نی نی دیگه داشتین خدا این دخترتون رو براتون نگه داره و مطمئنا اون یکی دخمل نازتون از اون بالا همیشه مواظب خواهر کوچولوشه
مامان مارتینا
13 شهریور 92 16:52
عزیزم دوست دارم صورت ماه دخترتو ببینم اما رمز ندارم گلم

عزیزم آدرس وبت رو بزار برام
فرشته مامان محمدرضا
14 شهریور 92 2:49
سلام عزیزم منم هیچ وقت الینای معصوم رو فراموش نمی کنم و خیلی خیلی خیلی دوسش دارم . تغییر متن درباره وب هم خوب بود امیدوارم با آنیتا خانوم ناز همیشه سلامت و شاد باشین و هر روزتون زیباتر از روز پیش باشه. در آخر 2ماهگی خانوم خانوما رو با تاخیر تبریک میگم انشالله 120 سالگیشو جشن بگیریم
مریم(مامان آرینا)
14 شهریور 92 15:35
عزیز دلم معلومه که برای مادر هر کدوم از فرزنداش یه بویی دارن ولی با تقدیر نمیشه جنگید یاد الینای عزیز همیشه سبزه ولی آنیتا جون به مامان قوی و شاد نیاز دارهبرای دوست خوبم و آنیتا عسلی
SaYa
15 شهریور 92 17:23
ای بهار آرزوی نسل فردا،دخترم / ای فروغ عشق از روی تو پیدا، دخترم چشم وگوش خویش را بگشا کز راه حسد / نشکند آیینه ات را چشم دنیا، دخترم دست در دست حیا بگذار وکوشش کن مدام / تا نیفتی در راه آزادی از پا، دخترم کوه غم داری اگر بر دوش دل همچون پدر / دم مزن تا می توانی از دریغا، دخترم با مدارا می شوی آسوده دل،پس کن بنا / پایه رفتار خود را بر مدارا، دخترم آنیتا جون روزت مبارک عزیزم
مامان مهبد كوچولو
19 شهریور 92 8:49
سلام عزيزم . ياد و خاطره ي الينا توي دلهاي هممون براي هميشه زنده ميمونه ، اين فرشته ي پاك متعلق به بهشت بود و به بهشت برگشت ، حالا خدا يه نعمت بزرگ رو بنام آنيتا بهت ارزاني داشته ، ايشالله كه در سايه خداي مهربون زندگيتون سرشار از عشق و شور جاويدان باشه و صداي خنده هاتون تا اوج آسمون برسه درباره ي وبلاگت خيلي قشنگه
مریم مامان آریا
2 مهر 92 12:47
عزیزم اشک توی چشمام نشست
بزرگترین مصیب دنیا داغ فرزند هست
حق داری که هیچ وقت تا روزی که نفس می کشی فراموشش نکنی و غصه اش رو بخوری و دلت براش تنگ باشه
الهی قربون اون صورت قشنگ
اخه چطوری فوت شده ؟
خدا رو شکر که آنیتا اومده تا تسکینی برای قلب شما باشه


عزیزم آدرس وب الینا elinajoon.niniweblog.com