آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

به انتظارت می مانم

فرشته ی آسمانی من تولدت مبارک

1392/6/24 1:49
نویسنده : مامانی
5,634 بازدید
اشتراک گذاری

مینویسم برای تو که هنوزم حضورت پررنگ و فراموش نشدنیست،برای تو که از جنس آسمانی ،به خود میبالم که فرشته ای از بهشت دارم؛ فرشته ای که من مادرش هستم ،گرچه از او دورم اما او هست و من هستم و لحظه به لحظه با او زندگی خواهم کرد .حتی مرگ هم ما را از هم جدا نمیکند که شاید به هم نزدیک تر شویم .روزهای دوریت سخت میگذرد دخترم ، مثل همیشه ...

فرشته آسمانی من تولدت مبارک

 

90/6/24تاریخ زمینی شدن الینای عزیزم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

نیلی مامان کیان
24 شهریور 92 8:16
عزیزم تولدت مبارک فرشته ها برات الان جشن گرفتن از اون بالا واسه ارامش دل مامانیت و سلامتی خواهرت دعا کن
مامان آتنا جون وتمشک کوچلو
24 شهریور 92 12:53
الینای عزیز یادت در دل همه ی ما زنده است عزیزم فرشته ی کوچلو تولدت مبارک دوستت داریم
مامان شهراد
24 شهریور 92 13:09
فرشته ی ناز فراموش نشدنی تولدت مبارک...
مامان منصوره
24 شهریور 92 13:39
سلام اتفاقی وبلاگت رو دیدم با ناراحتیهات اشک ریختم و با خوشحالیت خوشحال شدم امیدوارم همیشه امید تو زندگیت جاری باشه . با اجازه من لینک آنیتا رو تو وبلاگم گذاشتم. خوشحال میشم تبادل لینک کنین
نرگس
24 شهریور 92 15:14
الینای ناز و خوشگلم. خنده هاتو قربون فرشته ی زیبا. تولدت مبارک نازنینم
مامان هانا
24 شهریور 92 15:45
تولدت مبارک فرشته کوچولو
مامان محیا
24 شهریور 92 16:25
تولدت مبارک الی جونی, واسه ارامش مامانی دعا کن
مامان امیر مهدی(سوده)
24 شهریور 92 17:30
انشالله خدا بهت ارامش بده عزیزم مادر مهربون خدا انیتای گلتو برات نگه داره الهیییی.فدای دل مهربونت بشم
❤دو نیمه قلبم❤
24 شهریور 92 23:01
فرشته بهشتی تولدت مبارک
زهرا
25 شهریور 92 0:43
تولدت مبارك گل نازم ! الهي بميرم براي اون نگاه معصومت ... الهي بميرم براي تك تك لحظه هايي كه مادرت در نبودت سوخت ... گل سفيد زيبا ،فرشته نازم سلام ما رو هم به خدا برسون ! صورت ماهت يك لحظه هم از جلوي چشمم دور نميشه ! بخواب ،اسوده بخواب !
مامی محمدمهدی
25 شهریور 92 12:00
رومینا
26 شهریور 92 17:26
تولدش مبارک باشه باور کن که قفل کردم همین رو تونستم بگم
مریم.خوزستان
27 شهریور 92 0:42
تولدت مبارک فرشته کوچولو...
متین مامی ایلیا
28 شهریور 92 18:55
تولدت مبارک الینای نازم تو واقعا یه فرشته بودی عروسکم
خاله نرگس
29 شهریور 92 11:26
تولدت مبارک شیرینم. خوشگلم. همیشه و همیشه تو قلب مامان و بابا می مونی.
مامان مهبد کوچولو
29 شهریور 92 20:28
الینای عزیزم « فرشته ی آسمونی جشن تولد امسالت رو با یه عالمه فرشته برگزار کردی . تولدت مبارک دختر آسمونی و ناز . قربون اون خنده ی دلنشینت .
زندگی
31 شهریور 92 9:47
الینا جونم ، فرشته کوچولوی آسمونی، تولدت مبااااااااااااااااااارک
مریم مامی رَسپینا
4 مهر 92 1:55
عزیزم از روزی که با وبلاگ دختر نازت اشنا شدم یه غصه شد برام که شبونه به یه حق حقی افتادم که صدام بند نمیومد باور کن باور کن از ته دل درکت میکنم وهر وقت به وبلاگت سر میزنم جز گریه کار دیگه ای ندارم
من اهل نصیحت نیستم ومیدونم که دخترت رو هیچ وقت فراموش نخواهی کرد و این حق توست وهیچ کس جز تو این رو نمیفهمه ولی به گل تازه شکفتت فکر کن که الان فقط و فقط به تو نیاز داره بس

از ته دل هم تو وهم الینای عزیزت رو وانیتای خوشگلت رو دوست دارم و میبوسم

مریم جون از حرفای خوبت ممنون.آدرس وب نداری ؟

دوستدار همیشه شما سمانه
5 مهر 92 8:25
اطمینان دارم روح بزرگ الینای کوچولو از شادی کنونی شما غرق در خوشحالی و شادیست...پس غصه نخورید تا خوشحال باشه
فرشته ها از قول ما الینا رو ببوســـــــــــــــــــــید


ممونم سمانه جون که به ما سر میزنی
mahtab
8 دی 92 14:35
سلام فقط میتونم بگم اجرتون با پروردگار دوست عزیز میتونم برسم چرا ؟ علت آسمونی شدنش رو میگم؟ اگر دوست داشتین جواب بدین خدا همسر و آنیتا جون رو برات نگهدار
مامان انيتا كوچولوي دوست داشتني
10 اسفند 92 14:02
دوست دارم برا معصوميتت با صداي بلند زار زار گريه كنم اما مامان آنيتا من و شما در مقابل شادي فرزندانمون مسئوليم.ميدونم هيچ دردي درد مادر نميشه ولي پشت پنجره اتاقت هنوزم بچه ها به پارك ميرن به مدرسه ميرن هنوزم زندگي جريان داره و بايد اينو پذيرفت روزهاي خوبي با انيتا كوچولوت در پيش داري.از وقتي وب شما را ديدم همش به فكرتون بودم و مدام از خودم ميپرسم يعني چه اتفاقي افتاده؟برا النا ارام اشك ريختم تا آنيتا جونم نبينه