آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره

به انتظارت می مانم

گوسفند قربانی

1392/7/27 21:27
نویسنده : مامانی
1,941 بازدید
اشتراک گذاری

این طفلکی رو بخاطر آنیتا گلی قربانی کردیم و عید قربان کلی مهمون داشتیم ...

سلام دوستای خوبم .ببخشید خیلی گرفتار بودم هم آنیتا جون خیلی وابسته شده و اذیتم میکنه (البته اذیت شیرین) هم مهمون داشتم اصلا وقت نت نداشتم .تازه هزارتا کار دارم واسه عید غدیر ؛باید عیدی درست کنم واسه مهمونام آخه من سیدم و خانواده شوهری دیدنم میان.عید غدیر هم پیشاپیش مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

مامان مهبد كوچولو
28 مهر 92 14:17
عزيزم عيدت مبارك . نظرتون هم قبول . ايشالله كه آنيتا هميشه سالم و تندرست باشه .


مرسی عزیزم .مهبد عزیزمو ببوس
نرگس
28 مهر 92 18:50
وایییی ببعی

فدای آنیتای نازم.

به به سیده خانوووووووووم. عیدتون مبارک باشه پیشاپیش.
به ما هم عیدی میدین؟




عیدی ما قابل شما رو نداره نرگس جون ؛چشم حتما .
مامان بی تاب
28 مهر 92 19:30
سلام عزیزم عیدت مبارک .عیدی من یه دعای خیر از نفس گرمت باشه یادت نره.چیزی تا زایمانم نمونده اما استرس دارم

ناقابلم ولی چشم حتما دعا میکنم.نگران نباش از این روزهای شیرین فقط یه خاطره ی خوب باقی میمونه عزیزم
متین مامی ایلیا
28 مهر 92 19:55
عیدت پیشاپیش مبارک سعیده جونم

نظرتونم قبول باشه ایشالا دخملی همیشه سلامت باشه دوست جونم
خصوصی داری عزیزم
مرسی گلم

مامان دانیال
29 مهر 92 10:10
سلام عزیزم قبول باشه ایشالا گل دخترمون همیشه صحیح و سالم باشه و از چشم بد دور باشه
(آمین)


مرسی عزیزم
مامی محمدمهدی
29 مهر 92 13:09
سلام خانمی نظریتون قبول باشه خوش بحالتون که جزء سادات هستید عیدتون پیشاپیش مبارک التماس دعا آنیتای عزیز رو ببوسید


ممنون عزیزم چشم
مامان شهراد
30 مهر 92 11:31
نذرتون قبول
عیدت مبارک عزیزم. برای ما هم دعا کن
گل دخترمونو ببوس


حتما عزیزم محتاجم به دعا.ممنون گلم
خاله فرخنده
30 مهر 92 11:52
سعيده جون پيشاپيش عيدت مبارك نذرتون هم قبول باشه خدا محافظ آنيتا جون باشه تاصحيح و سالم بزرگ شه


ممنون خاله جون .عید شما هم مبارک
الناز
30 مهر 92 19:23
عیدتون پیشاپیش مبارک...خانمی برای منم دعا تا سال اینده این موقع نی نی دارشده باشم......دستتو میبوسم سیده خانم


عزیزم ؛حتما واست دعا میکنم منو خجالت نده دوست خوبم
مامی محمدمهدی
1 آبان 92 12:46
عزیزم خصوصی داری
مامان آوا
1 آبان 92 13:53
سلام گل ناز من
خوبی عزیزم؟آنیتای نازنین من چطوره؟عید قربان وعیدغدیرتون مبارک باشه عزیزم
خیلی به من و آوایی لطف کردی که اومدی پیشمون و خوشحالمون کردی
انشالله که زندگی بروفق مرادتون باشه و تمام غصه هاتون با خونریزی به جوی رفته از این قربانی به دریا بریزه و زندگی همیشه به روی ماهتون لبخند بزنه
دوستتون داریم دوست گلم


ممنون دوست خوبم
نرگس مامان باران
2 آبان 92 11:41
مهر تابان ولایت، شد نمایان در غدیر باز بخشید این بشارت، خلق را جان در غدیر «هر که من مولاى اویم این على مولاى اوست» این ندا پیچید در گوش بزرگان در غدیر خاطر اهل ولا زین گفته شد امیدوار ناامید از رحمت حق گشت شیطان در غدیر عید سعید غدیر بر شما مبارک
مامان آريانا
4 آبان 92 11:24
سلام.دوست خوبم .نذرتون قبول .خيلي وقته كه ميام به وبلاگتون ازوقتي كه منتظر بارداري بوديد تا حالا اما فرصت زيادي نداشتم براي ثبت نظر.خوشحال مي شم سري بزنيد به خونه خاطرات آريانا.ما ميتونيم دوستاي خوبي براي هم باشيم.


ممنون عزیزم .آدرس وبتو برام بزار
دوستدار همیشه شما سمانه
6 آبان 92 11:08
نذرتون قبول حق انشالله


مرسی سمانه جون
❤دو نیمه قلبم❤
22 آبان 92 23:14
قربونیتون قبول باشه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
مهسا مامان نورا
26 آبان 92 15:56
ببخشید که این همه دیر سر زدم آخه درگیر مریضی خانوادگیمون بودم. کار بسیار بسیار خوبی کردی قربونی کردید واسه انیتای نازم خصوصی رو هم چک کن.