آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

به انتظارت می مانم

دعا کنید

1392/8/4 13:51
نویسنده : مامانی
2,226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم .از همتون ممنونم که هیچ وقت تنهام نزاشتید و همیشه با نظرات خوبتون دل گرمی بزرگی بودید برام .برای من و آنیتا جونم دعا کنید .دکترش میگه آنیتا رو باید سونو و عکس رادیولوژی کنیم تا یه وقت برگشت ادرار نداشته باشه .وای خدای من ترس تمام وجودمو گرفته ؛سه ماهگی الینا اولین عکس رادیولوژی رو که گرفتیم بچم خیلی اذیت شد .فقط با نگاهش التماس کرد و اشک میریخت الهی بمیرم ؛دیگه طاقت نگاه معصوم آنیتا رو ندارم که بهم التماس کنه بغلش کنم، که بهم بفهمونه خیلی درد داره .عکس رادیولوژی از این قراره که با سوند ادرار مایعی رو وارد مثانه میکنن و منتظر میمونن ببینن برگشت از طریق حالب داره یا نه و بعد سوند رو میکشن و مایع با شدت خارج میشه .چون نوزاد مجاری ادرار خیلی باریکی داره خیلی خیلی اذیت میشه ؛وای از صبحه دارم دیوونه میشم از غصه .اصلا نمیتونم آنیتا رو ببرم ؛خیلی خیلی سختمه ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان یاسمن و محمد پارسا
4 آبان 92 13:57
عزیز دلم الاهی بمیرم ایشالاه که مشگلی نیست برا عزیز دلم دعا می کنم حتما


ممنون دوست خوبم
مامان الینا
4 آبان 92 14:05
عزیزم می دونم خیلی سخته وقتی دخترم مریض میشه دلم میخواد من تمام دردای عالم رو تحمل کنم ولی اون درد نکشه انشاالله خدا شفا بده نی نی کوچولوت رو دعا می کنم هر مشکلی داره به حق همین روزای پر خیر و برکت رفع بشه عزیزم


ان شالا همه نی نی ها سالم باشن
مریم مامی رَسپینا
4 آبان 92 14:24
عزیزم نگران نباش چیزی نیست انیتای تو سالمه سالمه

برای چی میخواین ببرینش ازمایش خوب مگه این مشکل ارثیه؟


نه اما دکتر فقط برای احتیاط گفته !
نرگس
4 آبان 92 14:46
سلام

نگران نباشین. خدا خودش حافظ آنیتاس ان شاالله.

چرا گفتن این آزمایش رو انجام بدین؟
به خاطر بچه اول که این مشکل رو داشته؟


آره نرگس جون
الناز
4 آبان 92 21:14
عـــــــــزیزم....الهی بمیرم....غصه نخور حل میشه فداتشم


خدا نکنه .حتما عزیزم
هانی
4 آبان 92 23:09
من به دلم خوب افتاد گلم اصلا نگران نباشمیدونم با خبر خوب بر میگردی


ان شاالله
مامان آريانا
5 آبان 92 7:24
سلام عزيزم.نگران نباش به خدا توكل كن .انشاالله همه چيز خوب باشه.آدرس وبلاگ آريانا هم برات گذاشتم.


لطف کردی
مامی محمدمهدی
5 آبان 92 9:13
عزیزم مثل همیشه قوی و استوار باش چون آنیتا گلی الان به یه تکیه گاه محکم مادرانه نیاز داره پس مثل همیشه محکم و استوار باش انشاالله که جواب آزمایشات خوبه و مشکلی هم وجود نخواهد داشت منتظر پست سلامتی گل دخترتون هستیم

ممنون از همدلیت عزیزم
مامان هانا
5 آبان 92 11:06
سلام عزیرزم خدا بزرگه خودتو ناراحت نکن ان شالله که چیزی نباشه و مشکلی نداشته باشه براش دعا می کنیم

مرسی عزیزم
مامان شهراد
5 آبان 92 12:04
سلام عزیزم.
اولا اصلا به دلت بد راه نده، دوما چرا باید آنیتارو واسه این سونو ببری؟ مگه خدای نکرده این مشکل ژنتیکیه؟
انشاالله که همه چیز واستون خیر باشه


نه اما دکتر بخاطر احتیاط میگه .چه میدونم دوستم !
مامان مهبد كوچولو
5 آبان 92 12:55
سلام عزيزم . مثل هميشه توكلت به خدا باشه و مطمئن باش كه آنيتا جونم صحيح و سالمه . يادت باشه كه قانون جذب خيلي سريع عمل ميكنه اگه توكلت به خدا باشه و با دل پر اميد باشي هميشه بهترين ها واست رقم ميخوره .




حتما همینطوره عزیزم .ممنونم ازت

نگین
5 آبان 92 13:44
آنیتا هیچیش نیست مطمئن باش!
این درد می ارزه به اینکه یه عمر خیالت راحت باشه
انشالله که عروسش کنی


انشاالله نگین جان
خاله فرخنده
5 آبان 92 13:52
مطمئن باش آنيتا گلي سالمه مثبت فكر كن نا اميد نشو سعيده جون تو كه خودتت سادات هستي توكلت به خدا باشه درسته كه آنيتا جون درد مي كشه سر اين آزمايش ولي خيال تو راحت مي شه زود بيا خبر سلامتيش را بده نگران نباش عزيزم الينا جون براي خواهر گلش حتما دعا مي كنه

ممنون که برام دل گرمی هستی عزیزم
دوستدار همیشه شما سمانه
6 آبان 92 11:07
خیلی غصم شد وقتی این پست رو خوندم


امیدوارم مشکل خاصی نباشه
خداروشکر که آنیتا کوچوله ئه و یادش میره سختی این سونوگرافی رو- در عوض انشالله ضامن آسودگی خاطرتون در بزرگسالیشه


آره عزیزم ؛اما هنوز نرفتم
مامان دانیال
6 آبان 92 15:41
سلام عزیزدلم اصلا غم و غصه به دلت راه نده ایشالا که چیزی نیست ایشالا جدت حضرت محمد نگهدار آنیتامون هست


حتما عزیزم ،ممنونم
رالیا
7 آبان 92 12:10
عزیزم انشالا که هیچ موردی نداره و با خبر خوش برمی گردی آنیتای گل هم انشالا اصلا تو این فرایند آزمایش دادن اذیت نشه خاله جون قوربونت بشم من که داری میری برای تست دخمل خوبی باش تا مامان نگرانت نشه کوچولوی خوشگل من


مرسی رالیا جون
الهه مامان روشا جون
12 آبان 92 23:19
ایشالا هیچ مشکلی نیست .بد به دلت راه نده.توکلت به خدا باشه دوست جونم.


باشه عزیزم .ممنون
خانمي
16 آبان 92 8:27
سلام ايشالا كه چيزي نيست صبور باشيد.
❤دو نیمه قلبم❤
22 آبان 92 23:13
آخی به خاطر همین میخواین ببرینش سونو عزیزم ایشالله که سالمه و مشکلی هم نداره.نگران نباش.یه لحظه دلم ریخت بخدا تو همین شب عزیز دعا میکنم همیشه سلامت باشه
مهسا مامان نورا
26 آبان 92 15:59
چی ؟چی شده الهی بمیرم بلا دروه ایشاله امیدورام که هیچ مشکلی نداشته الان حالش خوب باشه. فرشته نازمن