آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

به انتظارت می مانم

این روزها...

1392/8/14 22:21
نویسنده : مامانی
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم .ببخشید نگرانتون کردم .واقعا نمی تونم بیام نت! دهان آنیتا جونم دوباره برفک زده ؛این بار از داخل گلو شروع شده و مثل اینکه درد میکنه آخه خیلی نق میزنه و اذیت میکنه ؛دیروز بردمش دکتر براش یه داروی ساختنی داد یکم بهتر شده ؛در ضمن دکترآقا گفت پستونک نده، بدجوری هم به پستونک عادت کرده اون قدر نق میزنه و گریه میکنه تا مجبور بشم بهش بدم ،همین که پستونک میرسه دهنش چنان آرامشی میگیره که چشاش خواب میره زبان طفلک نازم معتاد شدهنیشخند

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعدا نوشت : واسه مساله ی سونو و عکس رادیولوژی بابای آنیتا دلش راضی نمیشه ما هم فعلا اقدامی نکردیم .منم موندم خوشحال باشم یا ناراحت ! حقیقتا منم نمیتونم آنیتا رو واسه عکس ببرم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان کیانا
15 آبان 92 8:01
سلام مادر خانومی
آنیتا جون خوبه
بمیرم الهی کیانای من هم مدام برفک می زنه و همیشه زبونش سفیده
عزیزم چون تو گلوش برفک زده گلوش درد می کنه نذار گریه کنه چون درد گلوش بیشتر میشه
اگه می خوای بهش پستونک بدی مرتب تو آب جوش ضدعفونیش بکن
من کیانا رو به خاطر همین برفک زدناش از پستونک گرفتم البته یک سالگی.
ایشاللله آنیتاجون هعمیشه خوب خوب باشه


ممنون از راهنمایی خوبت دوست خوبم
مهسا
15 آبان 92 15:49
انشالله که هر چی زودتر خوب بشه
طفل معصوم گناه داره درد بکشه


انشاالله عزیزم
خانمي
16 آبان 92 8:30
عزيزممم اي جان ايشالا كه هر چه زودتر خوب شه.


ممنون خانمی عزیز
مامانی سهیل و رز
17 آبان 92 17:46
عزیزم،هر بیماری یک سری علایمی داره،وفتی آنیتا جون هیچ علامتی از این بیماری نشون نمیده لزومی به اذیت کردن این کوچولو نیست.به نظر من حق با دل باباشه.به ندای دلتون گوش بدید نه به پیشنهادات یه عده پزشک بی وجدان و غیر مسؤل.از تجربه های مادر دو بچه 5 و 7 ساله.


ممنون از راهنماییت عزیزم .آدرس وب نداری؟
❤دو نیمه قلبم❤
22 آبان 92 23:11
آخی ایشالله تا الان برفکش خوب شده باشه کی مریض شده سعیده جون؟ من یه مدت نتونستم خوب بهت سر بزنم
مامانی
پاسخ
بهتر شده گلم .ممنون به فکر ما هستی عزیزم
مهسا مامان نورا
26 آبان 92 16:01
نبردی آخه من نه اینکه دونه دونه پستها رو میخونم الان یهودیدم نوشتی که نبردینس خوب اگر مشکلی نیست نرو چه بهتر ولی مواظبش باش خدایی نکرده اشتباهیی رخ نده بعد پشیمون بشی.با ارزوی سلامتی واسه انیتا جونم
الناز
4 آذر 92 11:11
عسیسمممممممممممم
مامانی
پاسخ
دوسسسسسسسسسسسسسسستم
مامان آوا
4 آذر 92 20:14
سلام عزیزم خوبی؟ میتونم درکت کنم چقد نگران هستی عزیزم توکل با خدا هرجی خواست خدا باشه انشالله آنیتای عزیزم خوب وخوش وسلامت هستش وجای نگرانی نباشه به امید دیدار عزیزم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم