آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

به انتظارت می مانم

واکسن چهار ماهگی

1392/8/15 0:02
نویسنده : مامانی
1,473 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم ببخش یکم با تاخیر اومدم ،چند روز پیش واکسن چهار ماهگی شما رو زدیم و خیالم از این بابت هم راحت شد .خدا رو شکر فقط یکم گریه کردی و یکمم تب کردی که بهت قطره دادم .خیلی اذیت نکردی گلم ،اینکه میگم اذیت نکردی بخاطر اینه که خودت اذیت میشی واگرنه من مادر عاشق همه چی تم و برای ناراحتیات و اذیت بودنات سنگ صبور .وقتی احساس خستگی میکنم و میخوام سرت غر بزنم یهو به خودم میام و میگم مگه عاشقش نیستی! و عاشقانه بغلت میگیرم و صبورانه آرومت میکنم .عاشقتم مامان جون ...

خوردنی من این روزا بدجوری دلبری میکنی ؛حتی بابا که صبح تا ظهر میره اداره کلی دلش برات تنگ میشه ،عزیزم قدر این روزهای باتو بودن رو میدونم و خاطراتش رو پررنگ تو ذهنم نگه میدارم،تو امید و دلگرمی بزرگی شدی واسه داشته و نداشته هامون ،واسه احساس تنهایی و غممون .این روزهای شیرین قشنگترین پاداش بود به انتظار من ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامی محمدمهدی
16 آبان 92 13:49
دوستدار همیشه شما سمانه
16 آبان 92 21:05
خدا صابرین رو دوست داره و به صبر و انتظارشون پاداش نیکو عطا میکنه...
خوشحالم-خیلــــــــــــــــــــــی خوشحالم برات خانمی که تحقق این وعده الهی در زندگیت جاری و ساری ست...درپناه خدا ایمن باشید همتون


خیلی خوشحالم میکنی بهمون سرمیزنی ؛از حرفای قشنگت یک دنیا ممنون دوست خوبم
مامان مهبد كوچولو
18 آبان 92 8:59
سلام عزيزم . الحمدلله كه واكسن 4 ماهگي هم بي دردسر سپري شد . ايشالله كه هميشه تنت سالم باشه عزيزكم .


فدات بشم دوست نازنینم
نگین
18 آبان 92 19:56
خدا رو شکر که آنیتای خوبم اومده که برای همیشه پیش مامان و بابای مهربونش بمونه
دلم نمیاد ناراحتتون کنم ولی گاهی به وبلاگ الینا سر میزنم و عکساش رو میبینم خیلی خوشگله خیلی دوستش دارم
مطمئنم آنیتا هم خیلی ماهه خدا براتون حفظش کنه


ممنون نگین جان
❤دو نیمه قلبم❤
22 آبان 92 23:09
سلام سعیده جون خوبی؟ انیتا جون خوبه ایشالله همیشه از دلبریهای انیتا گلی لذت ببرین
مهسا مامان نورا
26 آبان 92 16:03
عسیسم چراع دلت باشه خوشحالم که واکسنش به خیر و خوشی پشت سر گذاشته
مامانی
پاسخ
ممنون گلم
پریسا
27 آبان 92 2:03
کجایی خانمی یکم دلم شور میزنه از خودت و آنیتا گلی خبر بده
مامانی
پاسخ
خوبیم عزیزم سرم شلوغ
مامان امیرناز
27 آبان 92 23:57
سلام عزیزم خوبی فرشته ات چطوره ایشالا همیشه سلامت باشی گلم
مامانی
پاسخ
خوبیم عزیزم