آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 26 روز سن داره

به انتظارت می مانم

سلام ...

1392/8/28 21:12
نویسنده : مامانی
1,557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم که با پیام هاشون واقعا منو شرمنده میکنن ؛ببخشید که اینقدر دیر میام . برفک دهان آنیتا جونم خوب نشده  منم مجبور شدم پستونک رو ازش بگیرم  واسه این خیلی اذیتم میکنه و هیچ فرصتی برام نمیمونه تا به کارهای متفرقه برسم .فعلا سه روز کامل پستونک ندادم و طفلکم اون قدر گریه میکنه تا خوابش ببره ؛وقتی خوابش کامل میشه اخلاقش خوبه و خدا رو شکر یکم با خودش بازی میکنه .اینم حال و احوال ما این روزها ...

از همتون ممنونم به یاد ما هستید قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان آتناجون وشازده پسر
30 آبان 92 14:42
سلام عزیزم خوبی آنتا جونم خوبه گل خاله بمیرم برات که تو دهنت برفک انشاالله زود خوب بشی عزیزم مواظب خودتو آنیتا جون باش سهیده جون من آتنا وقتی برفک گرفت فلوس از دارو گیاهی گرفتم و دهانش رو با گوش پاکن از اون دارو زدم وخوب شد توی همون نی فلوس یه دونه هایی داره با آب جوش باز کن وبا گوش پاکن رو برفکها بزن و
مامانی
پاسخ
باشه دوستم امتحان میکنم مرسی.مواظب خودتون باشین
مامان دانیال
30 آبان 92 14:50
سلام عزیزای دلم خدا رو شکر ک خوبین ایشالا برفک دهان جیگرمونم زودی خوب بشه راستی مامانی عکسشم بزار دلم تنگ شده واسه خانوم گلمون میبوسمتون یه عالمه مواظب خودتون باشین
مامانی
پاسخ
مرسی گلم .میام پیشت عزیزم
فرشته مامان محمدرضا
1 آذر 92 2:26
سلام خوبین عزیزم. انشالله که آنیتا جون همیشه سلامت باشه و کنار هم خوشبخت باشین. نگران نباش عزیزم برفک دهانش هم خوب میشه. خیلی دوستتون دارم همیشه بیادتونم
مامانی
پاسخ
سلام دوست گلم.ممنون عزیزم
بابای آنیتا و الینا
11 آذر 92 8:42
وقتی خوشحال هستی ما(من و آنیتا)هم خوشحالیم.همیشه پر از انرژی باش. از خدا ممنونم که شما و آنیتا کوچولو به من داد.
مامانی
پاسخ
منم با وجود شمادوتا روحیه میگیرم و در کنار شما همیشه خوشحالم