آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

به انتظارت می مانم

آخرین پست قبل از تولد

1392/4/9 22:30
نویسنده : مامانی
1,440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دردونه ی مامان . دو روزه باز دردهام کم و بیش شروع شدن واسه این امروز با خانوم دکتری تماس گرفتم و ایشون نظرش این بود که فردا  برم بیمارستان ! اما مامانی من خیلی اضطراب دارم  
میترسم شما خوب رشد نکرده باشی و هنوز واسه اومدنت زود باشه . نمیدونم چکار کنم ! از طرفی نگران دردهام هستم چون دکترم گفت اگر شدت دردها زیاد باشه باعث میشه دیواره رحم نازک بشه و این خودش باز خطرناکه ! وای خدایا خودت کمکم کن ؛یه راهی جلو پام بزار .خدایا به بزرگیت قسمت میدم بچم رو در پناه خودت صحیح و سلامت حفظ کن .خدا جون میدونی که تمام امیدم شده این موجود کوچولوی تو شکمم ؛عاجزانه ازت میخوام تنهام نزاری ؛خیلی بهت نیاز دارم ... در هر صورت من فردا صبح میرم خونه ی مامانم و چند روزی نیستم تا ببینم چه تصمیمی باید بگیرم .دوستای خوبم خیلی برام دعا کنید قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مامان دانیال
9 تیر 92 22:38
سلام گلم فدات بشم من اصلا ناراحت نباشی استرس واسه آنیتای خوشگلمون خوب نیست مواظب خودت باش توکلت به خدا باشه میبوسمت گلم التماس دعا
متین مامی ایلیا
9 تیر 92 23:18
سلام عزیزه دلم خوبی دوست جونی؟ توروخدا خودت و ناراحت نکن، ایشالا که فرشته نازم صحیح و سلامت دنیا میاد عزیزم. ایلیای من تو هفته 35 دنیا اومد، خیلی ریزه میزه بود ولی خدا رو شکر هیچ مشکلی نداشت و سالم بود، پس اصلا نگران نباش و مطمئن باش انیتا جونم سالمه سالمه منم سر ایلیا درد داشتم و اورژانسی سزارین شدم، اگه نظر دکترت اینه که زایمان کنی به حرفش گوش کن و فقط توکلت به خدا باشه امیدوارم پست بعدی پر از خبرای خوب برامون باشه، بی صبرانه منتظرتم
مامان بی تاب
9 تیر 92 23:58
سلام عزیزم دلتو دریایی کن بسپاربخدا انشالله که خیره
مامان نسرین
10 تیر 92 1:42
سلام گلم انشاا... تو پست بعدی برامون بنویسی یه نینی خوشگل و سالم و تپل مپل تو بغلمه
ستاره
10 تیر 92 8:54
عزیزم من که مطمئن هستم پست بعدی شما عکس زیبایی از یک دخمل تپل مپل سالم و ناز که آروم خوابیده هست، براتون دعا می کنم
فاطمه (مامان آیلین)
10 تیر 92 9:02
دوست عزیزم نی نی به دنیا که بیاد کلی بهش میرسی و تپلی میشه نگران نباش و به حرف دکترت گوش کن سزارین کن که از استرس هم راحت شی .به امید خبرای خوب و قشنگ و دیدن عکسای قشنگ آنیتا خوشگل خاله .....وااای یعنی چه شکلیه دخترمون ؟
مامان نازنين
10 تیر 92 9:52
سلام عزيزم. اينقدر استرس نداشته باش .انشاالله صحيح وسالم به دنيا مي ياد .
مامی محمدمهدی
10 تیر 92 10:04
عزیزدلم نگران نباش، هیچ کدوم از کارای خداجون بی حکمت نیست انشاالله در پناه ایزد یکتا صحیح و سلامت زایمان میکنی و میای خاطراتش رو همراه با عکسای ناز دخترت، برامون میزاری
مامان ایناز
10 تیر 92 10:49
سلام عزیزم توکل به خدا .انشالا هیچ اتفاقی نمیوفته
مامان یاسمن و محمد پارسا
10 تیر 92 11:21
انشالاه که خیره و به سلامتی سالم و سلامت به دنیا میاد
مامان کیانا
10 تیر 92 12:04
سلام عزیزم . اصلا خودت و ناراحت نکن . ایشالله کوچولوی خوشگلت صحیح و سالم به دنیا می یاد . گلم توکلت به خدا باشه . راستی تاریخ زایمانت که 19 یا 20 تیر بود با تاریخ زایمان جاریم یکی بود ولی اون هم مجبور شد پنج شنبه هفته پیش یعنی حدود سه هفته زودتر سزارین باشه . خدا رو شکر دخترش اصلا مشکلی نداره و وزنش هم کاملا طبیعیه . سه کیلو 100 گرم . ایشالله آنیتا گلی ناز میاد تو بغلت .
نرگس
10 تیر 92 12:53
سلام نگران نباشید ان شاالله که آنیتا به سلامت به دنیا میاد. زودتر بیاین و خبر بدید بهمون. بی صبرانه منتظریم
مامان نفس
10 تیر 92 19:42
پس پیشاپیش تولد انیتا جووون مبارکککککک..
متین مامی ایلیا
10 تیر 92 23:44
سلام سعیده جونم، هر روز به یادتم ایشالا که با خبرای خوب میای و برامون مینویسی دوست خوبم اره عزیزم واقعا خواست خدا بود، هفته 35 خیلی زود بود وحتی دکتر خودشم شکه شده بود که نیازی به دستگاه نداشت، البته اینو بگم که زن پسرداییم متخصص زنان و زایمان هستن و چون من 1 ماه رشت بودم ایشون احتمال زایمان زودرس و داد و برام دگزا و پروژسترون تجویز کرد.
صدی
11 تیر 92 0:34
سلام اولین بار که وبلاگتو دیدم فقط خدا حالمو فهمید مدام برات دعا میکردم عزیزم خدا همیشه درکنارت شک نکن ایشالله به زودی فرزندت به سلامتی به وقتش به دنیا میاد استرس خودش زایمان زودرس میاره سعی کن یکم اعصابت آروم بشه دیگه خدا بهت بچه داده باید فکرش باشی شیرین کارهاش مونده ایشالله از غم و غصه درت میاره بازم خدا پشت و پناه خودت و دخترت وهمسرت باشه به سلامتی چند وقت دیگه شادی برکت میاد تو خونه ات گلم راستی وقتی فهمیدم بار داری انگار دنیارو بهم دادن خوشحالیم وصف ناشدنیه عزیزم
مامان فرشته
11 تیر 92 1:28
انشالله که هر دوتانون صحیح و سالم این چندروز رو پشت سر بذارین. دوستتون دارم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
11 تیر 92 3:02
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید. تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید عزیزم. خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی. soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7
شازده امیر و رها بانو
11 تیر 92 3:57
سلام عزیزم انشاالله هر چی خیره خدا برات رقم میزنه در ضمن خدا انقد مهربونه که بنده اشو نا امید نمیکنه مامان و آنیتای گلم رو به خدا میسپارم و منتظر خبرهای خوب هستم
فاطمه (مامان آیلین)
11 تیر 92 10:57
وااااااااااااای کلی خوشحالم خبر خوب رو تو وبلاگ آتنا کوچولو خوندم چقدرررررر خوشحال شدم تولد دختر کوچولو خیلی مبااااااارکه .نمیدونم چی بنویسم که خوشحالیمو بیان کنم . فقط بهت تبریک میگم از صمیم قلبم . ما عکی می خوایم یالا ...زود زود عکسای نینی رو بزارین لطفاااا
مامان عاطفه
11 تیر 92 15:15
عزیزم اصلا نگرون نباش،گرچه میدونم که نمیشه.. انشالله انیتا کوچولو به موقع میاد تو آغوشت.برات دعا میکنم،تو هم منو فراموش نکن.
مامان نسرین
11 تیر 92 16:54
مامانی بهت تبریک میگم خیلی خوشحالم که نی نیت سالم به دنیا اومد زودی بیا عکساشو برامون بزار.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
11 تیر 92 17:32
سلام عزیزن نگران نباش این دردها طبیعی هست نترس گلم هیچ اتفاقی نمیوفته دکترها همه احتمالاتو در نظر می گیرن انشالله که هم خودت وهم نی نیت صحیح وسالم میاین پیشمون در اولین فرصت وضعییتتونو بهمون خبر بدید لطفا
زینب مامان امیرعباس فرشته آسمونی
11 تیر 92 22:48
سلاااااااااااااااااااااااااااام عزیزم مامان آتنا گفت نی نی نازت به دنیا اومد خداااااااااااااااااااااروشکر که سالمین برای منم دعا نیااا
مری
11 تیر 92 22:52
سلام عزیزم ایشالا آنیتا کوچولو صحیحو سالم میاد بغلت کلی گشتم تا تونستم آدرستو پیدا کنم امیدوارم پست بعدی کلی از عکسای نینی خوشگلتو بزاری همش از خدا میخام که لباتو شاد کنه با تولد به موقع نینی جونت...
مامانی درسا
12 تیر 92 3:24
عزیز دلم نگران نباش همه چی به خوبی پیش میره انشااللله فقط زود زود بهمون خبر بده ..... ما رو بیخبر نذاری ها نگرانیم
مامان مهبد كوچولو
12 تیر 92 8:38
سلام عزيزم . اصلا به خودت استرس راه نده . فقط توكلت به خدا باشه . ايشالله كه همه چيز همونطوري كه تو ميخواي پيش ميره . بووووووووووووووووس منو بي خبر نزاري ها
mona
12 تیر 92 11:12
سلام عزیزم انشالله که بسلامتی زایمان کنی و آنیتا کوچولو رو بغل کنی. عزیزم خدا پاداش اونایی که صبور هستن رو میده و شما با صبر و بردباریتون این پاداش رو دریافت می کنی. مراقب خودت و نی نی کوچولوت باش. بوس بوس
مامان امیرعلی گلی
12 تیر 92 12:11
سلام دوست عزیزم من خیلی وقت بود که بهت سر میزدم ولی تا حالا نظر نزاشته بودم، انشاالله که خیره گلم نگران نباش خدا خودش حفظش میکنه منتظر خبرایه خوب هستم اگه به وب پسر منم سر بزنی خوشحال میشم. amirjan.niniweblog.com/
مامان دانیال
12 تیر 92 18:40
سلام گلم قدم نو رسیده مبارک نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی تو وب متین جون مامان ایلیا خبر رسیدن آنیتای گلمون رو خوندم ایشالا فداش بشم ایشالا همیشه سالم باشید میبوسمتون یه عالمه
رنگارنگ
14 تیر 92 0:06
سلام ایشالله به خوبی وخوشی این گل خوشبو پا به این دنیا میذاره
نگار
15 تیر 92 1:54
خاله جون ما نمیتونیم رمز داشته باشیم ؟ من خیلی وقته شما رو دنبال دنبال میکنم ... با اشکاتون اشک ریختم و با شادی هاتون شاد شدم . اما نظر نگذاشته بودم .