آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

به انتظارت می مانم

سلام

1392/4/16 13:51
نویسنده : مامانی
1,013 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم سلام .ببخشید من فقط پیام هاتون رو تایید کردم ؛خیلی خوشحالم کردین این همه پیام واسم گذاشتین واقعا ازتون ممنونم که به فکر ما بودید؛خدا رو شکر منو وآنیتا خوبیم . زودی میام پیش همتون الان خیلی گرفتار آنیتا کوچولو هستم ؛وای نمیدونم مهسا با سه تا نی نی چطور میاد وب ! خیلی سخته .همتون رو دوست دارم . بازم ازتون ممنونم ماچماچماچماچماچماچ

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعدا نوشت : آنیتا یکم زرد شده بردیمش دکتر گفت زردی خفیف داره ،نه دارو داد نه مراقبت خاصی ! دکترش خیلی دکتر خوب و قابل اطمینانیه اما من بازم  نگرانم ناراحت ؛یعنی بدون قرص و مهتابی برطرف میشه ؟فقط گفت خوب شیر بخوره همین ،دوستای خوبم اگه تجربه ای این چنین دارین به من بگین .نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

mobinaei
16 تیر 92 14:10
azize delam...khodaro shokr ke khobin joftetooon..delnegaroonetoon boodam...aaaaaaaaaaaay elahi fadash besham anitamo bebooooos ye alame...axasho bezar bebinim dige khasissssssssss....ma anita mikhaim...rasti esfand yadet nare doodesh koni..cheshe hasood door bashe azash....
مامان محمد و ساقی
16 تیر 92 14:26
سلام خیلی خوشحالم که هردوتون حالتون خوبه.دیدی این 9 ماه هم گذشت.اینقدر خوشحالم که نگو.همیشه به فکرت بودم و هستم و برای شما بهترینها رو ا خدا میخوام.ایشالله همیشه شاد باشین و بخندین
الهه
16 تیر 92 15:21
بازم تبریک اما این بار از طرف آیهانه و میخواد بگه تولدت مبارک آنیتا راستی عکس سیسمونیم حاظره هر وقت اومدید منتظرتونیم
مامان دانیال
16 تیر 92 17:15
سلام عزیزای دلم قربون جفتتون برم من دوست ماهم خوشحالم که خوشحالی فدای آنیتا کوچولومم بشم میبوسمتون
مامان عاطفه
16 تیر 92 18:10
ای جونم آنیتا جون اومد؟هزار تا گل تقدیم به انیتا جونی و مامانش. عزیزم عکس بذار تا روی ماه این دخملی رو ببینیم
فاطمه (مامان محمد سجاد)
16 تیر 92 21:47
پسر من زردیش رفت روی 18. چون خیلی دیر بردیمش آزمایش. به خاطر همین بستری شد. ولی به ما هم گفتن موثر ترین راه زیاد شیر خوردنه. ضمن اینکه تا اونجایی که من می دونم همه بچه ها یه مقدار زردی رو دارن که با همون شیر خوردن (که باعث دفع بیشتر می شه) خودبخود برطرف می شه. اگه دکتر اینطوری گفته که دیگه مطمئن باش. به ما رمز نمی دید این گل دخترو ببینیم؟
متین مامی ایلیا
16 تیر 92 23:39
سلام عزیزم خیلی خوشحالم که خوبین دوست خوبم ایلیا هم زرد شده بود و دکتر گفت نیاز به هیچ دارویی نیست فقط 2 بار ازمایش داد و چکش کرد ولی مامانم برای من ترنجبین دم میکرد و من میخوردم والا قدیمیا میگن از زردی بچه جلوگیری میکنه نمیدونم حالا به خاطر اون بود یا نه اما زردی ایلیا خوب شد
مامان فرشته
17 تیر 92 4:10
این پیام تبریک از طرف محمدرضا کوچولوی ماست: سلام آنیتا جون خوش اومدی خیلی دوستت دارم. زودی بزرگ شو تا باهم بازی کنیم
ضحی
17 تیر 92 7:53
سلام دوستم بازم تبریک راستی خوردن کمی ترنجبین برا خودت وبچه درمورد زردی خوبه وقتی خواستین ببرینش حمام توی شیر بخوابونیدش اثر بخشه وضرری نداره .منم میخوام ؟آنیتا جون را ببینم
مامی محمدمهدی
17 تیر 92 10:06
عزیزم نگران نباش، نصف قاشق چایخوری رب انار یا آب انار بهش بده انشاالله که چیز مهمی نیست و زودی برطرف میشه

چند بار درخواست رمز کردم ، البته سوتفاهم نشه فقط به خاطر اینه که بتونم روی ماه آنیتا جون رو ببینم اگر دوست نداشتی رمز بدی مشکلی نداره فقط لطفا یه عکس بدون رمز برامون بذار
گل دخترت رو ببوس


عزیزم نمیدونم چرا سیستمم به هم ریخته و نمی تونم تو وب شماها بیام .در اولین فرصت میام و رمز میزارم براتون .شرمنده
مامان سپیده
17 تیر 92 11:06
سلام وهزاران تبریک به شما وخانواده محترم و صبور خدا با الاخره جواب صبر شما رو داد شکر وهزاران بار شکر که هم شما و هم فرزندتون سالم هستین از صمیم دل خوشهالم میشه لطفا به منم رمز بدین تا چشمم به جمال انیتا جون روشن بشه موفق و سر بلند باشید
مری
17 تیر 92 12:53
بله عزیزم مهتابی کافیه نگران نباش بچه ها تابستون یه مقداری زردی دارن
منم رمز

دکتر مهتابی رو هم تجویز نفرمودن !!!!!!
مامانیه سپهر
17 تیر 92 15:00
سلااااااام عزیزم. چشمت روشن. الهی که عروسیشو ببینی عزیزم. خیلی خیلی بهت تبریک میگم گلم. از صمیم قلبم. واسه زردیش اصلا نگران نباش. پسر من دقیقاً مثل آنیتای شما بود. ولی خودم مرتب خنکی میخوردم. عرقیجاتی مثل کاسنی،بیدمشک و خصوصاً شاطره. به آنتیای گل هم از عطار کمی عناب و فلوس بگیر (خودشون میدونن چیه)، خیلی بزار توی یه لیوان و کمی آب جوش بزار روش، یه چیزی بزار روش تا دم بکشه. بعد 5 یا 6 بار از صافی درش کن و اندازه 3-4 قاشق چایخوری بده به آنیتا جون.روزی یه بار این کار رو بکنی هم زردیش زود از بین میره و هم کثیفی های توی شکمش زود برطرف میشه.از تجربه های گذشته که مامانم میدونست واسه سپهر که اینطوری کردیم و همینطور بچه ی خواهرشوهرم. خیلی خوب بود. مطمئن باش عزیزم. حالا که این همه اطلاعات بهت دادم، عوضش رمز بده که منم دختر گلم رو ببینم.
مامان محمد و ساقی
17 تیر 92 16:27
من به هر دوتا بچه هام ترنجبین و یه چیزی فکر کنم به اسم شیرخشت بود دادم هردوشون زود خوب شدن. البته دکترها اصلا" تجویز نمیکنن.بعضی ها هم میگن بدیم ما هم تو کار دکترها موندیم میدونی که زردی برای نوزاد طبیعیه.حتما" میشه.حالا انیتا جون کمه چه بهتر. خودت سعی کن خنکی زیاد بخوری.نگران نباش اصلا". وقتیدکتر میبریش و بهش اطمینان داری اصلا" نگران نباش عزیزم
صدی
18 تیر 92 0:33
قدم نورسیده مبارک امیدوارم زندگیت همیشه بهاری بشه دختر نازت جبران همه نداشته هات بشه دختر منم زردی داشت دکتر گفت زیاد شیر بخوره توی دستشویی دفع میشه من از دارو گیاهی ترنجبین شیر خشت مامانم میخرید دم میکرد خودم تنها میخوردم میرفت تو شیرم راستی رازیانه هم برای مادر خوبه دم کنی بخوریبا نبات گلم خیییییییییییییلی خوشحالم برات
مامان هانا
18 تیر 92 9:22
سلام عزیزم مبارکه به سلامتی خیلی خوشحال شدم ان شاالله روزهای خوبی با دختر گلت داشته باشی هانا هم همین طور بود خیلی خفیف بود و ما ترسیدیم گذاشتیم زیر مهتابی برطرف شد نگران نباش فقط سعی کن خودت چیزهای خنک بخوری راستی پسوردت رو اگه امکان داره بده به من ممنون
مامان ایناز.ندا
18 تیر 92 13:05
نگران نباش عزیزم زردی رو همه بچه هامون گرفتن زود رفع میشه
خاله نرگس
18 تیر 92 23:44
عزیزم نگران نباش دکترش درست می گه جای نگرانی نیست. ساینا هم کمی زدری داشت . عدد زردیش 7 بود. تا زیر 10 رو اقدامی نمی کنن. همون شیر مادر کافیه ها. هیچی بهش نده. موفق باشی
مامان دانیال
19 تیر 92 9:17
سلام گلم اصلا اصلا نگران نباش من به اندازه کافی سر این موضوع وقتی دانیال بدنیا اومد حرص خوردم همش الکی بود تازه دانیال بعد از یکماه اینقد زرد بود زردیش حدود13بود که دو روز شیر خشک خورد و 5شبم قرص با تجویز پزشک چند بار از بچم آزمایش گرفتن بعد از 50روز دیگه خوب خوب شد نگران نباش ماشالا بچمون اصلا زرد نیست خوب دکتر خودش فهمیده که گفته دارو نمیخواد فقط باید شیر بخوره و جیش کنه.در ضمن کلم یه چنتا کاری که ما واسه زردیه دانی کردیم بهت میگم شاید به دردت بخوره:1-یک روز در میون نصف قاشق چایخوری ترنجبین که واسه زردی خوبه و عطاری ها دارن تو نصف استکان آب جوشیده حل میکردیم و با قاشق یا شیشه بهش میدادیم2-چند روز هم با شیر گاو حمامش کردیم جالب اینه که در پایان شیرها کمی زرد میشدن3-وقتی هم با آب حمومش میکردیم آب آخرش از گردن به پایینو شیره کلپوره با آب قاطی میکردیم و میریختیم روش ولی آنیتا جونم زردیش خیلی پایینه نگران نباش گلم.دوستتون دارم میبوسمتون
نیکی ناز
20 تیر 92 4:42
سلام تولد انیتا کوچولو مبارک انشاالله همیشه دلت شاد باشه عزیزم رمزتو به منم بده لطفا اینم ادرس وبمnikinaz.blogfa.com
مامان فاطمه حسنا
20 تیر 92 10:54
سلام. من هم تبریک می گم. خودم عرق کاسنی- شاتره و شکر سرخ می خوردم تا از طریق شیر زردی بچه رو رفع کنه.
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
22 تیر 92 4:20
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی میتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس