آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

به انتظارت می مانم

انتظار من

1391/8/20 12:02
نویسنده : مامانی
1,247 بازدید
اشتراک گذاری

تو این مدت دوستای خوبم نذاشتن تنها بمونم و همیشه با نظراتشون برام دلگرمی بودن .این وبلاگ رو بخاطر اونها درست میکنم تا بدونن با تمام غم و اندوهم بی صبرانه منتظر فرشته ای هستم که بدجوری جاش تو آغوشم خالیه،تا بدونن با تمام نا امیدی بازم امیدوارم ؛شاید منم یه روز یه مادر خوشبخت باشم .شاید منم مثل همه ی مامانهایی که عاشقانه از فرشته های قشنگشون مینویسن برای عزیزم بنویسم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ساجده
17 آبان 91 18:46
انشاالله به زودی زود خدا یکی دیگه از فرشته هاشو بهت میده


ممنونم دوست خوبم .برام دعا کن
marjan
17 آبان 91 20:40
ای خدا تورو قسم به بزرگیت تورو قسم به بزرگیت خدایا دل خواهرمو شاد!خدایا مامان الینا هم مثل خواهر خودم!!!!!!!!
اجازه دارم لینکتون کنم؟


حتما مرجان عزیزم .من نمیتونم وبتو بازکنم گلم .لطفا آدرس رو بزار
.::مادرخانومی::.
17 آبان 91 22:20
انشالله عزیزم
انشالله به زودی میای از مامان شدنت مینویسی


مرسی عزیزدلم .تو هم همینطور خانومی
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
18 آبان 91 0:02
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من دورت بگردم مهربونم .... خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم ... انشالله عزیز دلم انشالله خدا بهت نی نی های سالم و صالح بده ... انشالله زودی بیای بنویسی نی نی داری... راستی منم سایت دارم ... www.rozaneomid.niniweblog.com


ممنونم گلم .منم منتظر خبرهای خوب شما دوستام هستم
نرگس
18 آبان 91 7:50
توکل به خدا انشاالله عزیزم.


خدای منم بزرگه نرگس جان ؛شاید روزی نظری کنه
مامان آرشين
18 آبان 91 11:12
خيلي خوشحالم كه ميبينم گامي به سوي اميد برداشتي و مطمئنم مطمئنم مطمئنم كه اين زماني كه داره به تندي برق و باد ميگذره به سرعت آغوشت رو با يه ني ني گرم ميكنه


مرسی دوست خوبم .
مامان تنها
19 آبان 91 11:30
الهی آمین ایشاالله خیلی زود بیای خبر مامان شدنتو بدی دوستم


ان شااله ؛خداکنه هممون با هم نی نی دار بشیم دوستم
مامان مهبد كوچولو
20 آبان 91 8:46
سلام عزيزم ، آفرين به تو . خيلي خوشحالم كردي به خاطر اميدواري كه داري . عزيز دلم من تو رو همين الان لينك ميكنم با نام انتظار شيرين . عزيزم خيلي دوستت دارم . و از ته قلبم برات دعا ميكنم كه خدا يه فرشته ي پاك و معصوم بزاره تو آغوشت


مرسی گلم .منم دوستت دارم
نسیم
20 آبان 91 11:47
وایییییییییییییی, آفرین. عزیزم اشکام داره بی اختیار سرازیر میشه، به حق دل پاک و صبورت خدا شادت کنه و ما هم با شادی تو واقعا خوشحال میشیم.


ممنونم نسیم عزیزم .آدرسی ازت ندارم که بیام پیشت .لطفا برام آدرس بزار
آناهیتا مامانیه آرمیتا
20 آبان 91 13:22
مباااارکه دوستم خییییلییی خوشحال شدم عزیزم واقعاکارخوبی کردی .توروخدااینجاازشادیهات بنویس بزاردنبالشم شادی بیاد.
ایشالا این وبلاگ زودترباخاطرات یه فرشته پرمیشه
میبوسمت


مرسی عزیز دلم
هدی
20 آبان 91 19:27
من مطمئنم خیلی زود مامان میشی X


مرسی عزیزم
مامان محمد و ساقی
20 آبان 91 22:26
سلام عزیزم.تونستم بیام.خیلی خوشحالم
وبت هم مبارک باشه


مرسی خانومی
مامان محمد و ساقی
20 آبان 91 22:32
با اجازه لینکتون می کنم عزیزم


خوشحالم میکنی گلم
مامان ساینا
20 آبان 91 23:31
امیدوار، صبور، محکم، با ایمان و اراده قوی و یادت نره شاد. خیلی شاد. خدا به بنده های مومنش باایمانش اونهایی که از ته قلبشون با شادی و اطمینان چیزی رو بخوان هدیه می ده ها. پر از امید باش. پر از شور بودن. می بوسمت


مرسی دوست خوبم .دوستت دارم
مامان الینا
22 آبان 91 15:47
سلام عزیزم
انشاله به زودی میای و از قصه ی مادر شدنت مینویسی.مطمئن باش عزیزم خدا خیلی بزرگتر از این حرفاست. فقط بهش توکل کن.


ممنونم عزیزم
♥ الهه مامان روشا جون♥
23 آبان 91 0:03
سلام عزیزم وبلاگ جدید مبارک.آدرس وب ما هم عوض شده واست گذاشتم. امیدوارم تو این وبلاگ پستهای زیبا یی از بارداری و بچه داری بذاری و ما هم با خوندنش لذت ببریم. به خدا امید داشته باش و تو این ایام محرم و صفر فقط از اون طلب کن.
لیالی
22 اسفند 91 0:34
سلام خوشحالم که تونستید روحیتونو تجدیدکنید...مطمئنم خداتحمل وصبرزیادی به شماداده وازپسش برمیایید....خوشحالم که الان چشم انتظارفرشته ای هستید
بهار(مامان یه دختر)
29 خرداد 92 14:42
میشه رمزو به من هم بدید؟


آدرس وبتونو برام بزارید