آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

برای تو

1391/8/28 13:59
نویسنده : مامانی
787 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم خودت میدونی چقدر آرزوی داشتنت رو میکردم ،حالا بی قرار دیدنت هستم ،تو که اومدی زندگیمون معنی پیدا کرد .این روزا هرچقدر که حالمم بد باشه با داشتن تو همه چی برام قشنگه ،وقتی از شدت تهوع از همه چی بدم میاد با فکر اینکه بخاطر وجود تو مامان تهوع داره تو دلم میخندم و حالم بهتر میشه .کاش یه روزی تمام نوشته های منو بخونی و از روزهای انتظار من بفهمی چقدر به وجودت نیاز دارم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
27 آبان 91 20:20
الهی من دورت بگردم ... انشالله به حق 6 ماه امام حسین همیشه شاد باشی ... خیلی خوشحالم از خوشحالیت ... به من هم رمز میدی
مامان محمد و ساقی
27 آبان 91 20:41
سلام
خیلی منتظر این لحظات بودم
ایشا... که حات بهتر میشه عزیزم
من خیلی برات خوشحالم,خیلی



ممنونم عزیزم
مامان تنها
27 آبان 91 22:19
الهی آمین
مامان امیر مهدی (سوده)
28 آبان 91 0:06
خیلی به خاطرت خوشحالم .انشاالله همیشه شاد باشی دوست گلم.این حالت تهوع هم تمام میشه کم کم بعد از 4 ماه.نگران نباش.قبل از بلند شدن از سر جات یک تکه بیسکویت خشک یا نان تست برشته بخور برای جلوگیری از تهوع صبح گاه خوبه گوشت بلدرچین هم کمک کننده است.سعی کن زیاد بهش فکر نکنی عزیزم و خودتو تقویت کنی.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 آبان 91 0:12
عزیزم ایشالا تاباشه ازاین تهوع ها امیدوارم انتظارشیرینت به سلامتی به سربیاد. ایشالا این نی نی جیگری بزرگ میشه وبه مامانش ونوشته هاش افتخارمیکنه
باران قلنبه
28 آبان 91 1:42
مرسی عزیزم ما رو لینک کردی رمز میخام
مامان آویسا
28 آبان 91 9:02
ان شاالله انتظارت زود و خوب تموم بشه
ملی مامان میکاییل
28 آبان 91 11:42
سلام دوسته عزیزم من همیشه خواننده وبلاگ الینای عزیزم بودم و الان از اینکه دوباره یه فرشته داره به خونتون میاد خیلی خوشحالم اگه میشه اجازتون رو هم به من بدین تا همچنان خوانندتون بمونم
مامانی چشم به راه
28 آبان 91 14:42
سلام ..خوشحالم که با اومدن فرشته کوچولوت زندگیت دوباره معنی پیداکرده.مراقب خودت ونی نی نازمون باش عزیزم


چشم .ممنونم خانومی
نسیم
29 آبان 91 11:43
سلام عزیزم. خوبی؟ نی نی چطوره؟ نگفتی الان چند روزشه؟ یک خواهش: لطفا برگهای در حال ریختنو از رو وبلاگت بردار، آخه باید برای شادی دوباره آماده باشی. با روحیه باش عزیزم. اون نقطه کوچولو به خوشحالی و آرامشت نیاز داره


الان وارد هفته ی پنجم شدم .منظورم از برگها غم نبود دوستم .واسه خوشگلی گذاشتمش !
ملی مامان میکاییل
29 آبان 91 23:08
دوستم رمزی که گذاشتی بودی خصوصی برام ثبت نشده بود