آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

برای دخترم

1391/11/25 0:15
نویسنده : مامانی
611 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم ؛عزیزم ؛ دلم میخواد یه اسم قشنگ برات انتخاب کنم و روزی هزار بار صدات بزنم .اما انتخاب اسم واسم خیلی سخته !ناراحت ؛از روزی که تکوناتو احساس میکنم فک میکنم داری باهام حرف میزنی ؛خیلی از حرکتات برام معنی داره ،شاید بگی دیوونه شدم اما این فکرها برام خیلی قشنگ و آرامش بخشه.تو نمیدونی چه موقع خوبی پا تو دنیای من گذاشتی ؛کاش همیشه پیشم بمونی گلم...

واسه دیدن صورت قشنگت لحظه شماری میکنم ،خیلی دوستت دارم عزیز مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ساقی و محمد
25 بهمن 91 1:56
سلام عزیزم امیدوارم حالت بهتر شده باشه ای جان تکون هم میخوره.نازیییییییییییییییییییییییییییییییییی ایشا... یه اسم خوب هم براش میزاری
دخترم همه زندگي من
25 بهمن 91 8:04
سلام،من خيلي وقته كه وبلاگ قشنگتون رو ميبينم ،منم باردارم ومنتظر تولد دخترم هستم .درست موقعي كه فهميدم دارم مامان ميشم شماهم هم خبر بارداريتو دادي وخوشحالم كردي .ميشه بگي دقيقا هفته چندمي؟ نوشتي دخترت تكون ميخوره من به ندرت متوجه ميشم وخيلي كم احساس مي كنم .من هفته 21 بارداري هستم .ضمنا به محض ساختن وبلاگ براي دخترم حتما" با افتخار لينكتون ميكنم .ما ميتونيم دوستهاي خوبي براي هم باشيم.ضمن اينكه مي تونيم توانتخاب اسم به همديگه كمك كنيم.

دوست خوبم از همین الان وبلاگتو درست کن,این طوری بیشتر میتونم از احوالت باخبر بشم.حتما این کارو بکن .من هفته ی20 بارداریم عزیزم .منتظر وبلاگتم

عزیزم هرکسی شرایط بارداری متفاوتی داره؛من سر حاملگی قبلیم هم شدت تکون های الینا خیلی بیشتر از این یکی بود !
مامان شهراد
25 بهمن 91 10:33
سلام گلم. خصوصی داری
مامان دانیال
25 بهمن 91 11:54
سلام دوست نازم ایشالا که نینی نازت صحیح و سالم به دنیا بیاد و زیر سایه شما و همسرتون زنگی کنه (آمین)اگه اسم خشگل پیدا کردم برات میفرستمآرشیدا-ملینا-آیسانا-ساینا-سارینا-دیانا-دنیلا
نرگس مامان باران
26 بهمن 91 0:13
سلام عزیزم خوبی امیدوارم همیشه شاد باشی اسم آنلی به معنای مهر مادری هم قشنگه آنلی مثل مانلی تلفظ میشه
مامان مهبد كوچولو
28 بهمن 91 8:16
قربونش برم كه با تكوناش با مامانيش حرف ميزنه . خيلي خوشحالم كه خوشحالييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييي