آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

عزیزمامان...

1391/11/29 20:55
نویسنده : مامانی
556 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان .نمیدونی این روزا چه حالی دارم ،هنوز نگرانتم اما حس بدی ندارم .بارها رفتم واست لباس بخرم اما نخریدم ! نمی دونم چمه ! خوشحالم یا ناراحت ! از اومدن تو که خیلی خوشحالم ،با زندگی درگیرم؛ از آینده نگرانم ...

دوستای خوبم از اینکه نمیتونم یه اسم انتخاب کنم کلافه شدم .باز از اسم های آدرینا یا آترینا خیلی خوشم اومده؛خوش معنی هم هست ولی فک میکنم این اسم ها مد روزه ! یه اسم همیشگی نیست . سر اسم الینا از یه اسم خاص هم خوشم میومد ؛ محیا یعنی زندگی ,معنی محیا واقعیت زندگی منه؛یه زندگی دوباره... .حالا مونم چکار کنم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

SABA
29 بهمن 91 22:33
سلام خسته نباشی وبلاگ بسیار خوشگلی داری ممنون میشم به سایت منم سر بزنی من وارد کننده دکور منزل هستم و در ضمن میتونیم با هم همکاری در فروش داشته باشیم WWW.JENSENO.IR در صورت تمایل تبادل لینک هم میکنم
مامان شهراد
30 بهمن 91 11:58
دوست خوبم تو که اینقدر صبوری حتما توکل به خدا داری، اما باز هم تاکید میکنم: توکلتو از دست نده، به مصلحت خدا واسه بنده هاش ایمان داشته باش، اینا شعار نیست...
چرا با زندگی درگیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در مورد اسمها هم تا حدی درسته، بیشتر اسما مخصوصا دخترانه هاش مد روزه؛ اما آنیتا یک اسم زیبا و اصیله، مامان من دو تا دوست دبستان داشته به این نام و الآن هم آنیتا هنوز مده... این نظر منه البته


شوهری آنیتا رو نپسندبد !
مریم
30 بهمن 91 13:19
دوست داری اسمش به اسمت بیاد


نه مریم جان
فاطمه (مامان آیلین)
30 بهمن 91 13:36
سعی کن مثبت فکر کنی فقط در ضمن محیا هم خیلی انتخاب خوبی میتونه باشه اتفاقا سر حاملگی خواهرم ازوقتی فهمیدم دختره هلیا و محیا و بهش پیشنهاد کردم که اونم محیا رو خوشش اومد و گذاشت
زینب مامان فرشته آسمونها امیر عباس
30 بهمن 91 15:16
سلام دوست خوبم ... انشالله که همیشه شاد باشی عزیز دلم... اسم محیا که خیلی زیباست
ترنم
30 بهمن 91 20:50
عزیز دلم ایشالله کوچولویه نازنینت بسلامتی بدنیا بیاد و یه اسم خوشکلم براش انتخاب کنید راستی گلم خصوصیتو چک کن
نرگس
30 بهمن 91 21:05
سلام. واقعا سخته انتخاب اسم. به نظر من هلنا خیلی خوش آهنگه.
اِلا
1 اسفند 91 9:22
باز هم مي گم " هلنا"
مامان شهراد
1 اسفند 91 10:40
سلام دوستم، خصوصی داری
مامان مرضیه
1 اسفند 91 15:21
سلام مامانی ایشالا دخمرت به سلامتی میاد و تا قیامت کنارته ، دکتر میشه عروس میشه منم یه اسم پیشنهاد بدم ... مانلی یعنی برایم بمان اسم شمالیه
مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 16:11
اینقدر نگران اسم نباش.تا موقع به دنیا اومدنش فرصت داری.من مطمئن هستم که یک اسم خوب براش انتخاب میکنی
مامان مهبد كوچولو
2 اسفند 91 14:21
گلسا چطوره ؟؟؟
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
6 اسفند 91 3:08
وای راست میگی خیلی کار سخته.ببین از مهرسا خوشت نمیاد.من اون موقع خیلی دوسش داشتم ولی چون سادات روش میومد احساس کردم طولانی میشه.