آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

به انتظارت می مانم

این روزها...

1391/12/1 14:05
نویسنده : مامانی
634 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها دوست ندارم گریه کنم چون یه فرشته ی ناز تو دلمه اما دارم به بهار نزدیک میشم .همون فصلی که قشنگترین فصل خداست و تو دختر خوبم قشنگترین فصل خدا رو واسه پرکشیدنت انتخاب کردی . دارم به سالگرد رفتن الینای عزیزم نزدیک میشم . به بهترین عید عمرم که در کنار الینا یه رنگ و بوی دیگه داشت...

میخوام آروم باشم اما سخته،چطور تونستم یک سال بی الینا زندگی کنم .الینایی که شده بود تمام هستی من .از روزی که خواهرت تو دلمه بابا منو نیاورده سرخاکت عزیزم اما خدا شاهده روز و شبی نیست که به یادت نباشم . دختر خوبم دوستت دارم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان صدف
1 اسفند 91 14:32
مدتها بود که تو وبلاگ الینای عزیز نیومده بودم. چون هر وقت که میومدم ساعتها بغض داشتم و اشک میریختم. ولی امروز که اومدم و این وبلاگو دیدم خیــــــــــــلی واستون خوشحال شدم. بازم گریم گرفته ولی خوشحال هم شدم. دعا میکنم خدا دختر نازتو برات نگه داره. خدا به هر کی دختر داده یعنی بزرگترین نعمتشو بهش داده. دعا میکنم همون خدایی که نینیتو بهت داد همونم برات حفظش کنه. بهترین ها رو براتون آرزو میکنم. آرامش، دل شاد، خوشبختی و سلامتی برا دختر نازت ـــــــــــــــــــــــــــــ من خودم اسم ماهک رو خیلی دوست دارم. اسم خواهرزادم هم ماهکه
مامان محمد و ساقی
1 اسفند 91 16:08
سلام عزیزم میدونم سخته.حق داری.ولی به خاطر فرشته کوچولویی که در راه داری باید محکم باشی.
مامان شهراد
2 اسفند 91 12:29
عزیز دلم قربون صبوریت بشم اما سعی کن زیاد به مروز خاطراتت مشغول نشی، مراقب باش نی نی اذیت نشه، شاد و باروحیه به آینده فکر کن...
مامان مهبد كوچولو
2 اسفند 91 14:24
سلام عزيزم . حق داري .ولي استوار باش و نزار ني ني مون اذيت بشه. سعي كن به اين فكر كني كه الينا از خوشحاليت خوشحاله .
زینب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
2 اسفند 91 20:13
سلام عزیزن ... الهی دورت بگردم ... مگه میشه یه مادر بچشو فراموش کنه حتی اگه آسمونها از هم دور باشن اما فدات بشم با همه این سختی ها به نی نی تو دلت فکر کن عزیز دلم
فسقلی مامان وبابا
2 اسفند 91 23:38
سلام خوبی ؟ دخملی خوبه ؟ انشاالله شاد باشی همیشه قربون دلت برم
متین مامی ایلیا
3 اسفند 91 16:48
حق داری عزیزم واقعا سخته، اما به خاطر نی نی نازت سعی کن باز هم صبور باشی، مواظب خودت باش عزیزه دلم
نازی
4 اسفند 91 11:10
عزیزم نگران نباش خدا نگهدار اون نی نی تو دلت هست و تو باید به قشنگیها فکر کنی . بدون خدا دوستت داره که دوباره یک نی نی ناز بهت داده اون هم دختر که جای الینای عزیز رو پر کنه . هر چند که هیچ وقت جای اون رو نمیگیره چون هر نی نیی جای خودش رو داره . به بزرگی و مهربانی خدا فکر کن و به او توکل کن
مامان امیرناز
4 اسفند 91 18:59
سلام عزیزم الینا این فرشته رو برات فرستاده که حالت خوب باشه ایشالا به زودی می اد و لبات دوباره می خنده خوشحال میشم پیشمون بیای
مامان نفس
5 اسفند 91 1:39
مگه میشه به یاد الینای عزیز نبود؟اما الینا هم دوست نداره مامان مهربونش غصه بخوره وخواهر کوچولوش اذیت شهالینا جاش تو بهشته
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
6 اسفند 91 3:03
الهی بگردم خیلی سخته.واقعا نمیتونم بگم درکت میکنم چون دروغه.ولی به روزای خوب آینده فکر کن.سعی کن خودت رو اذیت نکنی چون هم نی نی هم الینای عزیز ناراحت میشن.
مامان دانیال
6 اسفند 91 15:58
سلام عزیزم فدای قلب مهربونت بشم