آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

به انتظارت می مانم

دلم گرفته...

1391/12/16 20:24
نویسنده : مامانی
3,943 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان .دوست ندارم تو وبلاگ پراز امیدت حرفای ناامیدکننده بزنم اما امروز خیلی دلم گرفته ؛هرچه قدر پرتحمل باشم و خودمو به فراموشی بزنم بازم یه موقع هایی کم میارم و دیگه حتی حوصله ی خودمم ندارم. به قول زنده یاد حسین پناهی  : آدمیست دیگر؛ یک روز حوصله ی هیچ چیز را ندارد؛ دوست دارد بردارد خودش را بریزد دور ...

دلم بدجوری هوای الینا رو کرده ،عزیز مامان میدونم درکم میکنی ؛میدونم یه روز میای و مونسم میشی ،الانم وقتی باهات حرف میزنم بی حرکت میشی انگار داری گوش میدی ؛تا ساکت میشم شروع میکنی به تکون خوردن ! عجیبه که حرفامو میشنوی اما خیلی شیرینه که حس میکنم تو هستی ،که دل گرفته ی مامان رو آروم میکنی .اون قدر دلم بارونیه که با کوچکترین تلنگر دوست دارم زار زار گریه کنم اما دلم نمیاد اذیتت کنم ، وقتی ناراحتم انگار تو هم میری یه گوشه ای از دلمو مچاله میشی تو خودت ؛انگار تو هم غمگین میشی . مامانی دوست ندارم غمتو ببینم ،شایدم دیگه طاقت ندارم ! دیدن زجری که الینای صبورم کشید برای تمام عمرم کافیه ،دیگه همیشه یه بهاری هست یه فروردینی هست که منو بهم بریزه ،واسه همیشه یه داغی هست که زود چشمامو پر اشک کنه،دلم گرفته عزیزم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

marjan
16 اسفند 91 20:37
الهی بمیرم!حق داری گلم!آدم که نمیتونه همه ی خاطره هاشو یه جا بریزه دور!اماخب....چه میشه کرد باید برای فرشته ی تو راهیت و بخاطر فرشته ی تو راهیت،صبور باشی و صبوری کنی! برات آرامش آرزو میکنم!
marjan
16 اسفند 91 23:43
گلم من کامل رمزی مینویسم!برای رمز برو خصوصی!
مامان شهراد
17 اسفند 91 10:54
حق داری عزیزم خاطرات همیشه با آدم می مونه. دوست خوبم زیاد مرورشون نکن، نذار تلخی اون روزای سخت عذابت بده. خدا رو شکر که این بهار مسافری داری که انشالله میاد و روزاتو شیرین میکنه. فدای دلت بشم من
متین مامی ایلیا
19 اسفند 91 18:57
قربون دلت برم حق داری واقعا سخته امیدت مثل همیشه به خدا باشه که خودش صلاح همه بنده هاشو میدونه
مامان آیلین
20 اسفند 91 0:51