آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

به انتظارت می مانم

دلم برات تنگه...

1391/12/23 19:32
نویسنده : مامانی
1,891 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامانی چقدر دلم برات تنگه ،نمیدونی چطور روزشماری میکنم تا بیای تو بغلم ؛دیگه طاقت ندارم .این روزا یکم به هم ریخته ام ،تو عزیزم داری با نفس های من نفس میکشی اما بدجوری جای خالیت رو احساس میکنم ،وقتی میشنوم مامانی؛ عید92 بچشو به دنیا میاره با یه حسرتی میگم آخی خوش به حالش انگار توی عزیزم رو ندارم ! بعدش خودم از حرفم ناراحت میشم .منظورم از خوش بحالش اینکه بالاخره انتظار براش تموم میشه ونی نی رو تو بغلش میگیره،وای چه حس شیرینی؛دخترکوچولوی نازم بی صبرانه منتظر اومدنت هستم .مامانی توروخدا مراقب خودت باش ؛هیچ وقت تنهام نذار...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان کنجد
23 اسفند 91 19:46
امشب دارم می رم حرم تا اسم کنجد رو انتخاب کنیم
مامان بی تاب
23 اسفند 91 19:49
بیا به وبم.من یه نی نی تو دلم دارم
متین مامی ایلیا
24 اسفند 91 1:07
چشم به هم بزنی تموم میشه عزیزم، نی نی نازت به دنیا میاد و یه عالمه شادی با خودش میاره


ان شااله گلم
مامان فرشته کوچولو
26 اسفند 91 6:07
سلام مامان الینا جون ممنون که بهم سر زدین حال نی نی مون چطوره ایشاالله که نی نی صحیح و سالم بیاد تو بغلت واسه منم دعا کن.
سحر....داروساز
26 اسفند 91 9:20
سلام مرسی که بهم سرزدید من مدت هاست که به وبلاگتون سر میزنم با گریه هاتون گریه کردم و با شادی تون شادی کردم ......ولی حرفی واسه گفتن نداشتم مخاطب خاموشتون بودم . من دوست نرگسم (حرفهای یک دل )بهترین ها رو براتون آرزومندم.
مامان مهبد كوچولو
27 اسفند 91 8:42
سلام ماماني . تاريخ زايمانت كي ِ ؟؟؟
عزيزم تو رو خدا مواظب گل دخترمون باش . ايشالله كه صحيح و سالم به دنيا مياد و زندگيتون پر از شادي ميشه


وسط تیر عزیزم.حتما گلم
خاله نرگس
13 فروردین 92 0:20
انشاله به سلامتی به دنیا می یاد. نگران نباشی یه وقت. سال نو هم مبارک سالی پر از خیر و برکت و نی نی خوشگل داشته باشید. یه عالمه بوووووووووووووووووووووووووس
ایدا
14 فروردین 92 19:58
عسیسم نازی من عاشق نی نی هستم