آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

سلام سلام

1392/1/14 11:27
نویسنده : مامانی
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم ،بعد از 15 روز بالاخره اومدیم خونمون،چقدر آرامش خونه رو دوست دارم .دوران عید خیلی بهمون خوش گذشت مخصوصا با شما که الانا خیلی خانوم تر شدی و همش واسه مامانی خودتو شیرین میکنی .هر لحظه که تکون میخوری دل مامان واست ضعف میره ،هزار بار قربون صدقت میرم و دلم پرمیکشه واسه دیدنت .

با اصرار زیاد من ،امسال اول عید بابایی ما رو برد سرخاک خواهرت ،دخترم انگار حال تو هم مثل من بد بود ،خیلی دلم براش تنگ شده،خیلی .منو ببخش چون یه روز کامل حالم بد بود و سرم به شدت درد میکرد ،تا فرداش که حالم بهتر شد تونستیم بریم عید دیدنی .پارسال عید خواهرت برام بهترین سال رو به وجود آورد و امسال تو نزاشتی مامان خیلی عذاب بکشه ،ممنون که اومدی دختر نازم،بی صبرانه منتظر دیدن روی گلتم . خیلی دوستت دارم عزیزم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد و ساقی
14 فروردین 92 15:42
سلام عزیزم.خدا رو شکر که بهتون خوش گذشت و در آرامش هستی.ایشالله تا اومدن نی نی جون چیزی نمونده.من که بیصبرانه منتظر این عروسک خوشگل هستم به یاد الینای عزیزمون
نرگس مامان باران
15 فروردین 92 11:49
سلام عزیزم سال نو مبارک دیگه چیزی نموده و این روزای اخر امیدوارم خیلی راحت بگذره و این سکوت خونه تون خیلی زود با صدای یه دخمل خوشگل و سالم پر بشه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
18 فروردین 92 1:45
سلام سعیده جون.سال نوتون بارک. امیدوارم سال جدید سالی توام با سلامتی و شادی و موفقیت براتون باشه وبا در آغوش گرفتن نی نی سالم و خوشگلت به زودی زود بهترین لحظه های مادرانه رو شروع کنی.