آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

انتخاب اسم !!!

1392/1/21 15:28
نویسنده : مامانی
981 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگل مامان .این روزا فقط شیطونی کن و خوش باش ،هنوز نمیدونی تو این دنیا چه خبره ! ولی مامان جون من هستم و همیشه برات بهترین ها رو میسازم . باز یه اسم دیگه نظرمو جلب کرده ! باورت میشه هنوز اسم نداری گلم ؟!

آويسا : مانند آب پاك، روشن و با صفا، زلال

نمیدونم با این انتخاب اسم چه کنم ! چند روزه این اسم رو با خودم زمزمه میکنم اما هنوزم شک دارم ،جالب این وسط اسم یه داداشی رو هم انتخاب کردم !نیشخند کلا اسم های پسرونه رو زودتر میپسندم ! حالا فعلا اسم پسرم رو نمیگم تا ببینیم آینده چی میشه !

*************************************************************************

اضافه کنم زمانی که اسم الینا رو واسه خواهرت انتخاب کردم در نظر داشتم اگه بچه ی دومم دختر شد اسمشو السا یا الیسا بزارم و اگه پسر شد ارمیا و یا اروین ؛جالبه که نمیتونم تصمیم بگیرم ،شاید هم برگشتم سر خونه ی اول !!!!

قابل توجه دوستان ؛از اسم دلسا هم خیلی خوشم میاد اما برای دختر یا پسر فرضی دیگه از "د" اسم قشنگ دیگه ای پیدا نکردم ؛اگه باشه دلسا خیلی به فامیل دخترم میاد.(دیانا و داریوش!) این ها قشنگترین اسم ها بود،فکرشو بکنید !

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

tannaz mami bardia
21 فروردین 92 11:35
سلام اجی صبورم...ایشالله که خودتو نی نی بانو سلامت باشین..اویسا قشنگه تجی...هنوز 2ماه دیگه مونده وقت داری بازم..اجی میشه به منم رمز بدی..دوست دارم بخونم مطالبتو..عکسای نی نی و ببینم..البته اگه دوست داری عزیزم..میبوسمت..هزارتا..مواظب خودت و نینی بانو باش گلم.
مامان شادلين
21 فروردین 92 12:46
منم وقتي واسه شادلين اسم انتخاب ميكردم نه ماه درگير بودم من هميشه ميگفتم عسل ميذارم ولي بعدا منصرف شدم وبعد هم همش ميگفتم نفس كه تبديل به شادلين شد هنوز فرصت داري خيلي به آرامشت فكر كن تا وقتي ني ني به دنيا اومد اونم آرامش داشته باشه
مامان شادلين
21 فروردین 92 12:48
راستي خانومي به منم رمز ندادي[تلفن
مامان آتنا
21 فروردین 92 13:05
سلام عزیزم من هم در بازی اسم مشارکت می کنم با اجازه شما یکتا _ همتا _ آرمیتا _ هیلا _ رها _ آیلین _ النا _ پرنیا _ ملودی _ ساینا _ روشا _ ویانا _ پونه _ آوینا _ هانا _ترنم-سارینا
مامان آتنا
21 فروردین 92 13:27
بنیتا- دختری بی همتا آتریسا- دختری با چهره زیبا آرمانا- امیدوار آرزو مند آرمینا- دختر همیشه بیروز ترکی آوینا- عشق دختری که مثل آب زلال است ترکی اوستایی بهلوی فارسی آجییییی خدمت شما
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
21 فروردین 92 13:48
هر اسمی انتخاب کنی به این ورووجک که مثل آب زلال میاد
نیلی
21 فروردین 92 15:59
راست میگی اسم انتخاب کردن سخته منم واسه پسرم تا اخرین لحظه دو دل بودم اخر هم شد کیان


عزیزم آدرس وبتو برام بزار
نرگس
21 فروردین 92 22:15
سلام

واقعا هم انتخاب اسم خیلی سخته.

حالا بازم 2-3 ماه وقت دارین.

الیسا هم قشنگه.

دلسا هم قشنگه.
تازه واسه دختر و پسر فرضی آینده حتما نباید با حرف د شروع بشه میتونه آهنگ اسم هاشون یکی باشه یا آخرش



عزیزم من دوستم با یک حرف شروع بشه
مامان فرشته جون
23 فروردین 92 5:13
سلام مامان الینا جون شما هم هنوز اسم انتخاب نکردی حالا وقت داری تا چند ماه دیگه از بس تنوع اسم واسه دخمل زیاده امیدوارم زودتر موفق شی اسمش و انتخاب کنی.
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
26 فروردین 92 13:32
عزییزم درکت میکنم واقعا انتخاب اسم سخته اما زیادم وسواس به خرج نده وقتی یه اسمی به دلت خیلی میشینه دیگه به اسم دیگه ای فکر کن من اینطوری انتخاب کردم
مامان محمد و ساقی
28 فروردین 92 14:17
یعنی عاشق این انتخاب اسمات هستم.پشتکارت حرف نداره.هر چی هم انتخاب میکنی قشنگن
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
29 فروردین 92 2:33
وای عزیزم بمیرم برات که چقدر برات انتخاب اسم فرشته کوچولوت سخت شده تا حالا همه اسمهایی که انتخاب کردید قشنگ بوده
سمیه
2 اردیبهشت 92 20:52
سلام عزیزممممممم ممنون که به وبلاگم سر زدی ، ایشالله دخملی نازت به سلامتی به دنیا بیاد هنوز برای اسم کلی وقت داری ولی اسمهایی که نوشتی همشون خیلی خوشکلن ولی آویسا خیلی قشنگه و معنی زیبایی هم داره
الیسا
15 اردیبهشت 92 15:24
سلام خاله جونم آپم خوشحال میشم بیای