آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

به انتظارت می مانم

من و دخترم این روزها

1392/2/24 10:57
نویسنده : مامانی
588 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم .سلام عشقم ؛این روزا خیلی جات تنگ شده و همش تکون میخوری اونم چه تکون هایی !!!!

دیروز رفتم دکتر و چون درد داشتم و خدانکرده شما زودتر به دنیا نیای ؛دکترخانوم استراحت شدید تجویز کردن ومنم کلی خوشحال شدم نیشخند؛خوب استراحت خیلی باحال دیگهبغل

دخترم همه آنیتا صدات میکنن اما خودم هنوز نمیتونم با اسم صدات کنم زبان،فدای تو و اسم خوشگلت .

دیگه وسایلاتو آماده کردم و نامه ی بیمارستان رو گرفتم ،اتفاق دیگه باید آماده باشم ،من که از خدامه زودتر بیای بغلم اما اصلا تحمل بیمارستان و درگیریهاشو ندارم .خداکنه صحیح و سالم به موقع بیای پیشم.دوست ندارم خوشحالی وصف نشدنی از حضورت رو با فکرای بد خراب کنم .دختر گلم خیلی خیلی دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

پویا تم
24 اردیبهشت 92 11:36
سلام دوست عزیز برای طراحی تم تولد و جشن دندونی و تقویم برای کوچولوهای نازتون در خدمتیم از طرح های ما دیدن فرمایید به ازای هر تم یک تقویم 12 ماهه با 5 عکس کودکتون هدیه بگیرید برای گیف تولد منتظرتونیم با نظر گذاشتن در وبلاگ آدرس وبلاگتون رو هم بگذارید http://pooyasm.blogfa.com
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 اردیبهشت 92 11:47
عزیزم ایشالاه سالم و سلامت دختر خوشگلمون به میاد
مامان محمد و ساقی
24 اردیبهشت 92 13:26
عزیزم ایشالله به سلامتی و به موقع آنیتا جون میاد بغلت استراحت کن و لذتشو ببر
مامانی فرشته کوچولو
24 اردیبهشت 92 13:48
حسابی مواظب خودت و نی نی باش مامانی که دیگه چیزی به در آغوش کشیدنش نمونده
شيرين مامان شادلين
24 اردیبهشت 92 17:31
عزيزم به آنيتا جونم بگو دل خاله شيرين هم واسش يه ذره شده كاشكي باهم همشهري بوديم ومن ميومدم ديدن آني جون
mobinaei
24 اردیبهشت 92 18:46
salam eshgham..fadaye anitam besham...vaaaaaaay ke nemidooni cheghad khoshalam ishala be salamati donya biad ajiiiii...esterahat kon..be khodet beres ziad fekreto mashghool nakon..be oon lahzei fekr kon ke migirish baghaleto tamoome tanet por mishe az atre vojoodesh...rasti tarikhe zaimanet keye???axai vasayele niniro bezar bebinim zoooogh konim dige...elahi fadash beshe khale mobinash...doresh begardam nini banooro..doosetoon daram ye alaaaaame

تو خیلی مهربونی خاله جون .ممنونم ازت
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
24 اردیبهشت 92 20:00
سلام عزیزم
خوبی انشالله ؟
راستی کی انشالله نی نی به دنیا میاد


به امید خدا وسط تیر
مامان فرشته
25 اردیبهشت 92 1:10
سلام عزیزم انشالله دیگه کم کم شمارش معکوس برا تشریف فرمایی خانوم خانوما شروع شده. راستی از طرف من به آنیتا جون سلام برسون و بگو که خاله فرشته خیلی دوسش داره و برا اومدنش لحظه شماری میکنه و کلی ذوق کرده
saya
25 اردیبهشت 92 1:14
با عکس کچلیم آپم عزیزم
مامان اتنا جون
25 اردیبهشت 92 2:06
عزیزم قطع شدی شب بخیر.خواب خوبی ببینی
مامی بهنام وملینا
25 اردیبهشت 92 11:34
عزیزم خوشحالم که همه چی خوبه وامیدوارم نی نی سر وقت وسالم به دنیا بیاد ومامان جون از تنهایی در بیاد]
نیلی مامان کیان
25 اردیبهشت 92 13:21
اخه ایشالله انیتا جون ناز نازی به سلامتی پاشو به دنیا بذاره کیان هم 20 تیر پارسال دنیا اومد یه ان رفتم به حال و هوای پارسال خودم
شقایق
25 اردیبهشت 92 18:23
سلام ایشالا این روزا بسلامتی بگذره و انیتا جون بغل بگیری
مامان عاطفه
25 اردیبهشت 92 20:47
سلام عزیزم.خوبی؟دخملی چطوره؟؟؟ خیلی مراقب خودت باش عزیزم این ماههای آخر واقعا خطرناکه،منم خیلی درددارم،ولی هنو دکتر نرفتم،تکوناش دردناکه!!! مراقب خودتو کوچولوت باش(آنیتا) اسم خیلی قشنگیه،مبارکش باشه
مامان اتنا
26 اردیبهشت 92 13:33
سلامممممم کجا رفتی چرا نمیاییییییییییییییییی زود بدو بیا وگرنه تا صبح گریه می کنم می گی نه حالا ببین
مامان غمگین
26 اردیبهشت 92 13:54
دیگه نمیای منتظرت نباشم منم برم منو تنها گذاشتییییییییییی من که دوستتم ودوست دارممم وتو هم دوست جونیم هستی بیا زود زود
مریم(مامان آرینا)
26 اردیبهشت 92 18:22
امیدوارم به سلامتی فارغ بشی و آنیتای عزیز رو در آغوش بگیری و لذت ببری،به امید اینکه به موقع زایمان کنی نگران نباش عزیزم فقط به در آغوش گرفتن گل دخملت فکر کن تورو خدا مارو هم بی خبر نذار
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
26 اردیبهشت 92 20:03
اییییییییییییی جانم پس دخملی تیر ماهی .... من عاشق دخملای تیرم ... انشالله به سلامتی با خوشی بغلش کنی
فاطمه (مامان آیلین)
28 اردیبهشت 92 10:03
چه جالب منم تا دخملیم بدنیا نیومده بود نمی تونستم با اسم صداش کنم
مامان مهبد كوچولو
28 اردیبهشت 92 10:23
آنيتاي نازنين من ! خيلي اسمت قشنگه عزيززززززززززززم
شاه صنم و مامان هانیه
31 اردیبهشت 92 21:14
سلام عزیزم خیلی تبریک میگم اشالا انیتا جون صحیح و سلامت بغلت کنی و 100سال با خوشی با هم زندگی کنید خیلی مراقب خودت باش استراحت کامل کن
شادی
2 خرداد 92 17:12
اسم نی نی کوچولوی ما مبارک باشه. الهی که تا آخر این سفرحاملگی همه چی به خوبی پیش بره و بعدش هم همیشه همیشه همیشه خوب خوب خوب باشه.
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
18 خرداد 92 8:53
وای عزیزممممممممممممممممم! آدرس وبلاگ قبلیت رو گم کرده بودم و خیلی دلم میخواست بیام و ازت خبر بگیرم تا اینکه امروز شانسی توی وبلاگ رادین کوچولو پیدات کردم و اومدم بهت سر بزنم که با این خبر خوش مواجه شدم خدا رو شکر میکنم که منتظر اومدم آنیتای خوشگل و ناز هستی. از خدا برات روزهای خوش زندگی رو آرزو می کنم. سلامتی، شادی و عشق هدیه خدا برای شما