آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

روزتان مبارک پدر و همسر عزیزم

1392/3/3 11:29
نویسنده : مامانی
4,133 بازدید
اشتراک گذاری

 

همسر عزیزتر از جانم ، پدر خوبم و پدرشوهر مهربانم روزتون مبارک . از صمیم قلب براتون بهترین ها رو آرزو میکنم .

برای عزیزترین عزیز زندگیم :

همسرم ،مهربانم ، انتخاب تو بهترین اتفاق زندگیم بود و تجربه ی زندگی باتو شیرین ترین تجربه ی عمرم . تو که کنارم باشی همه چی برام قشنگه . تو یعنی سنگ صبور من،یعنی تکیه گاه من،یعنی همه ی بود و نبود من .همیشه آرزوی سلامتی و پیشرفتتو داشتم و دارم، امیدوارم زندگی گرم و کوچیکمون تا آخر عمر صمیمی و باصفا بمونه .دوستت دارم خوب من .روزت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

فروشگاه نادین
3 خرداد 92 11:52
پیشاپیش از بازدید شما دوست عزیز متشکریم. فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
مامان محمد و ساقی
3 خرداد 92 20:36
سلام عزیزم من هم به همشون تبریک میگم.ایشالله سلامتو موفق باشند
مامان مهبد كوچولو
4 خرداد 92 13:31
سلام عزيزم خصوصي داري
الهه
5 خرداد 92 13:04
روز پدر و به شوهرت و دوتا بابا هات تبریک میگم ایشالله سالیان دراز با سلامت کامل سابشون بالا سرتون باشه ماها که بی نصیبیم


الهی بگردم ؛بقای عمر شما باشه عزیزم
مامان دانیال
5 خرداد 92 17:41
سلام دوست نــــــــــــــــــــــــــــــاز خودم روز مرد رو به باباهای خوبتون و همسر مهربونتون تبریک میگم ایشالا سایشون همیشه بالای سرت باشه


مرسی از لطفت گلم
مامان شايان و پرنيا
5 خرداد 92 23:09
عزيزم اميدوارم ني ني نازت به سلامت بياد تو بغلت
SaYa
9 خرداد 92 11:51
عزیزم این روز به همه این عزیزا تبریک میگم و امیدوارم که همیشه سایشون بالا سرتون باشه