آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

به انتظارت می مانم

شمارش معکوس...

1392/3/20 1:46
نویسنده : مامانی
538 بازدید
اشتراک گذاری

شمارش معکوس برای دیدن روی ماهت دخترم دیگه شروع شده ،29 روز تا اومدنت مونده ،هر روز بهت فکر میکنم و هر شب خوابتو میبینم ،نمیدونی واسه دیدنت چقدر ذوق دارم .ببخش گلم اگه از این روزها زیاد نمی نویسم ،سنگین شدم مامان جونم یکم نشستن برام سخت شده .یه جورایی واسه اومدن شما هم بیتاب شدم ،با تمام این سنگینی و کمر درد و ماه درد فکر میکنم باید همه جا رو تمیز کنم ! باید همه چیز واسه اومدن شما آماده باشه ! وسواس گرفتم فک کنمزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان آتنا جون
20 خرداد 92 2:18
سلام عزیزم خدارو شکر که خوبی آتنا هم حالش چندان تعریفی نداره بچه ام حالش بده اسهال استفراغ کم بود ریه هاش هم عفونت کرده فردا می خوام ببرمش دکتر امشب هم کلی بالا آورد با امشب 9 شب نتونستم بخوابم روزگار برام خیلی سخت گرفته باور کن کم آوردم دیگههههههههههههه
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
20 خرداد 92 6:42
ای جان پس لحظه دیدار نزدیک است............. ایشالا به سلامتی .دختر شما هم تیر ماهی میشه پس
مامان کیانا
20 خرداد 92 8:39
مامان کیانا
20 خرداد 92 8:59
سلام مامانی . خوبی ؟ نی نی کوچولو خوبه ؟ می دونم آخراش خیلی سخته و انتظار خیلی آدم و اذیت می کنه و لی دیگه چیزی نمونده به لحظه دیدار . تو این مدت تا می تونی شاد باش و خودت و سرگرم کن و زیاد تنها نمون . قربون نی نی اوچمل برم ایشالله صحیح و سالم میاد پیشتون .
مامی محمدمهدی
20 خرداد 92 9:59
انشاالله که این چند روز باقی مانده رو هم به سلامتی سپری میکنی و گل دخترت رو صحیح و سالم در آغوشت می گیری
mona
20 خرداد 92 10:19
سلام عزیزم. خوبی؟ من همیشه خواننده خاموش وبلاگ شما هستم. ولی با گریه هات گریه کردم با خنده هات خنده کردم. امیدوارم همیشه در زندگی شاد باشی در کنار همسر و فرزند زیبایت. عزیزم یه خواهشی برات دارم شما دلت خیلی پاکه و خدا صدای دلت رو میشنوه میشه برام دعا کنی من این هفته اقدام دارم برای بارداری. برام دعا کن که این ماه باردار بشم. الان دوساله دارم تلاش میکنم. انشالله هرچی از خدا میخوای بهت بده.


مونا جان اومدم وبت اما انگار نظرم برات ثبت نمیشه .من بنده ی خوبی نیستم اما چشم برات دعا میکنم عزیزم
مامان مهبد كوچولو
20 خرداد 92 11:17
سلام الهي قربونش برم خوشگل خاله كه 29 روز ديگه مياد تو بغل مامانش
مامان دانیال
20 خرداد 92 12:06
سلام دوست قشنگم الهی دورت بگردم زیاد خودتو اذیت نکن گلم همین که خبر سلامتیتو بگی برامون کافیه مواظب خودت و آنیتا جونمون باش ما بیصبرانه منتظر گل دختریمون هستیم میبوسمت
مامان آتنا
20 خرداد 92 14:36
سلام خواهر جون خوبی ؟ انشاالله هردو شما همیشه خوب وخوش باشین عزیزم آدرس دکتر فرهد کجاست لطف کن برام بذار ببخشید اذیتت می کنم دوست دارم خیلییییییییییییییییی
SaYa
20 خرداد 92 15:50
سلااااااام عزیزم خوبی؟ آخی عزیزم خودتو خسته نکن همینقدر که میایی و خبر سلامتیتو میدی کافیه عزیزم ایشالله که به سلامتی زایمان کمی و گل دختری سلامت به دنیا بیاد
SaYa
20 خرداد 92 15:51
من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟ پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم تنهاییت برای من ... غصه هایت برای من ... همه بغضها و اشكهایت برای من .. بخند برایم بخند آنقدر بلند تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را... صدای همیشه خوب بودنت را شاد باشی دوست عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 خرداد 92 16:30
سلام عزیزم منم منتظر دیدن روی ماه این نی نی خوشگلم ایشالاه به سلامتی بیاد پیشتون
بهناز مامی یلدا و سروش
20 خرداد 92 17:29
خیلی برات خوشحالم عزیزم. از خدا میخوام تا ابد دلت شاد باشه... خیلی خیلی مواظب خودت باش
نرگس
21 خرداد 92 20:29
سلام ای جاااانم آنیتا گلی دیگه کم کم داره میاااااااد. مامانی تو رو خدا موقع زایمان واسه منم دعا کن. باشه؟
ترنم
21 خرداد 92 21:30
مامان محمد و ساقی
21 خرداد 92 23:38
ایشالله این چند روز هم به سلامت پشت سر میذاری و دختر گلت میاد تو بغلت
عاطفه مامان الای
23 خرداد 92 0:09
دوست من ...من یه بارم قبلا برات پیام گذاشتم ...واسم ملورین رو برات پیشنهاد دادم ...تو پیش من نیومدی ...من تو رو لینکدم ...شما هم منو بلینک تا دوستای خوبی برای هم باشیم ...من جند بار هم شب پیام گذاشتم نشد ...چند بار با مطالب تو حسابی گریه کردم ..عزیز دلم خدا همیشه مجافظ این فرشته ای که میاد باشه ...دوت دارم از این به بعد دیگه شادی هاتو بنویسی گلم ...النای ناز رو خدا لایق این دنیای پست ندونسته ...خوشحال باشه پیش خالقش راحته وبا شادی تو شاد وبا ناراحتی تو ناراحت میشه ...پیش من هم بیا ...منتظرتم ...حتما" منو بلینک دوست داری اسمهایی رو بهت پیشنهاد بدم ...هم کمیابه ومعناش هم خیلی قشنگوخوبه ...برام بنویس اهل کجا هستی ....من تبریزم ...شب خوش
الناز
24 خرداد 92 23:58
به به دیگه داریم به روزای شیرین مادرشدن نزدیک میشیم خانمییییییییییییی به سلامتی انشالله دوست دار م بوس
شادی
26 خرداد 92 16:30
سلام دوست خوبم... امیدوارم این روزا زودتر بگذره و نی نی خوشگلت رو صحیح و سالم توی بغلت بگیری و تا آخر عمر 1000 سال کنار همدیگه روزای خوب و پر از سلامتی رو بگذرونید...