آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

به انتظارت می مانم

25 خرداد

1392/3/25 22:58
نویسنده : مامانی
661 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم 24 روز مونده تا دیدارمون .خیلی ذوق دارم و بینهایت انتظار دیدنتو میکشم .این روزها خیلی کمر دردم؛ماه درد روزانه 4؛5 بار میگیره گاهی احساس میکنم شاید درد واقعی زایمان باشه و شما میخوای زودتر بیای پیشم ؛من این روزهای شیرین رو با کمال میل منتظر میمونم اما شما به موقع و صحیح و سالم بیا گلم ؛اصلا طاقت مریضیتو ندارم .دوستت دارم امید زندگی من ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان بی تاب
25 خرداد 92 23:43
انشالله به امید اون روز
مامی محمدمهدی
26 خرداد 92 10:16
انشاالله که نازدخترتون سلامت و تندرست، سرموقع به دنیا میاد و از شادی شما ما هم خوشحال میشیم
مامان آتنا جون
26 خرداد 92 10:19
سلام خوبی ؟ دخملت خوبه
دیگه چیزی به آمدن گلت نمونده
ما هم چشم انتظاریم تا روی ماه آنیتا رو ببینیم انشاالله


ستاره
26 خرداد 92 11:22
عزیزم ایشالا که به موقع و سالم یه دخمل تپل مپلی می یاد و خنده هاش و گریه هاش خونتونو پر از شادی می کنه، من که خیلی دعا می کنم و آرزوی بهترین ها رو برای شما مادر و فرزند دارم
مامان کیانا
26 خرداد 92 12:46
سلام . عزیزم نمی دونم بهتون رمز دادم یا نه . اگه ندادم لطفا بفرمایید خصوصی
mobinaei
26 خرداد 92 19:09
انیتای من...عزیز دلم سالم و سلامت دنیا بیا...اجی حسابی استراحت کن...به خودت برس حسابی...عزیزمممممم
مامان محمد و ساقی
26 خرداد 92 19:20
چیزی دیگه نمونده من هم منتظرم.زیـــــــــــــــــــــــــــاد
مامان ساجده
26 خرداد 92 23:35
انشاالله كه به سلامتي به دنيا بياد و هيچ وقت داغشو نبيني
مامان دانیال
27 خرداد 92 10:20
عزززززززززززززیم دیگه چیزی نمونده ایشالا به سلامتی بیاد مواظب خودت باش گلکم
افسانه
27 خرداد 92 12:53
امیدوارم که دخمل نازتون صحیح و سالم بیاد تو اغوش گرم مامان و باباش براتون بهترینارو ارزو میکنم عزیزم
خاله نرگس
28 خرداد 92 13:15
ما هم منتظریم ها. یه عالمه راستی درباره سوالی که پرسیده بودی. همون آب و صابون بچه در نهایت کفایت می کنه برای شستشوی نی نی. من از محلول موستلا استفاده می کردم که دکترش گفت ضرورتی نداره.
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
28 خرداد 92 14:42
ایشالا نی ین خوشگلمون به سلامتی میاد بقل مامان و باباش و زندگیتون هر روز بهتر از دیروز میشه و شادی و خنده وسلامتی رو با خودش به خونتون میاره
مامان فرشته کوچولو
28 خرداد 92 23:50
وای عزیزمممممم دیگه چیزی نمونده الهی که فرشتمون صحیح و سالم بیاد تو بغلت مامانی منو نی نیمم موقع زایمان خیلی دعا کن 20 روز دیگه میای عکسای قشنگشو برامون میزاری ماام منتظریم مواظب خودت و نی نی باش.
الناز
31 خرداد 92 15:39
اخ جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون نی نی داره میاد عزیزم انشالله خیلی اسون باشه برات و سختی نکشی مواظب خودت باش