آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 6 روز سن داره

به انتظارت می مانم

تیر ماه

1392/4/1 12:54
نویسنده : مامانی
451 بازدید
اشتراک گذاری

وای مامان جونم وارد ماه تیر شدیم ؛ماهی که قراره شما بیای تو بغلم ؛فقط 17 روز دیگه. نمیدونم چمه اما اصلا خواب ندارم .همش به فکر توام ؛به فکر روز اومدنت ، یه احساسی دارم که نمیتونم وصفش کنم ؛هم خیلی خوشحالم که این چند ماه رو بخوبی سپری کردیم هم ترس دارم که واسه دنیا اومدنت اتفاقی نیوفته ناراحت ؛ خدا کنه یه روز این نوشته ها رو بخونم و تو بزرگ شده باشی و اونجا اول یه نفس راحت بکشم و بعدش با خودم بگم چه فکرها میکردم !!!!!!! دختر نازنینم خیلی دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان دانیال
1 تیر 92 13:05
سلام عزیزای دلــــــــــــمالهی قربون جفتتون برم من فقط 17روز دیگه خدایا شکرت نگران نباش دوست نازم خدا بزرگه فدات شم این دلهره و استرس ها طبیعیه گلم مواظب خودت و جیگر خاله باش میبوسمتون هوارررررررتا
مامان نسرین
1 تیر 92 15:32
سلام خانمی.ایشاا... به سلامتی فارغ بشی. به لحظات خوبی که پیش رو داری فکر کن به نی نی خوشگلی که 17 روز دیگه تو اغوشت می گیریش .ما هم برات دعا می کنیم
مامان مهبد كوچولو
1 تیر 92 15:51
آخ جون 17 روز ديگه آنيتا مياد توي بغل مامانش . خدايا خودت مواظب دوست جونم و ني ني كوشولوش باش .
مامان آتنا جون
1 تیر 92 16:02
سلام عزیزم آمدم نبودی برای شما ودخترت بهترینها رو از خدای بزرگم می خوام امیدوارم این 17 روز هم مثل برق وباد بگذر تا شیرنترین عشق دنیا رو در آغوشت بگیری آنیتا جون خاله خیلی چشم انتظارتم من و آتنا جون دوستت داریم قربونت بشم
مامان سارا
1 تیر 92 16:45
ای جان امیدوارم این 17 روز سریع تموم بشه فرشته کوچولو ناز بیاد بغلتون به سلامتی
مامان نازنین
1 تیر 92 17:23
سلام عزیزم.انشالابه موقع به دنیا می یاد وبه سلامتی بزرگ می شه وخودش این مطالب رو می خونه ومی بینه چه انتظاری کشیده این مامان برابه دنیا اومدبچش .من هم بی صبرانه منتظر قدم نورسیده ی نی نی تون هستم خدا حفظش کنه
مامان بی تاب
1 تیر 92 17:56
خوش بحالت
مامانی درسا
1 تیر 92 18:26
عزیزم نگران نباش به سلامتی این مدت هم رد میشه و نی نی گلت زمینی میشه خیلی دلم میخواد روی ماهشو ببینم ...... خدا نگهدارتون باشه
مامان محمد و ساقی
1 تیر 92 21:19
اصلا" نگران نباش عزیزم به سلامتی دیگه دوران بارداریت رو به اتمامه و دختر گلت به زودی میاد بغلت.ایشالله مادر و دختر با هم میشین این خاطرات رو میخونین
mobinaei
1 تیر 92 21:53
الهی فدات بشم عزیزم..خواهری گلم استرس به خودت وارد نکن...ایشالله به سلامتی زایمان میکنی انیتا عسلی رو بغلت میگیری..این روزای اخریو قران بخون...دلت اروم میگیره...عزیز دلم مراقب خودتو نفسی باش.دوستتون دارم.
الهه
2 تیر 92 0:45
وووووا مگه فراره اتفاقی بی افته که نگرانی خانووووووم . باید خیلی هم خوشحال یاشی تا یه مدت کوتاه دیگه با اومدن فرشته ات زندگیت از این رو به اون رو میشه
مامان شهراد
2 تیر 92 12:39
دوست عزیزم خدارو هزار مرتبه شکر میکنم که به سلامتی دوران بارداریت رو به اتمامه، همیشه بهترینارو واست آرزو میکنم. اصلا فکر بد به ذهنت راه نده.
عاطفه مامان الای
2 تیر 92 13:19
دوست من اینا رو هم بخون حالا دیگه خود دانی آنیلا-آنالی یعنی محبت مادری - بنیا-آماندا- یعنی در پناه خدا -الویرا-ساندرا-گلسا-آدرینا-آریانا -آریاناز-لیلیا خیلی قشنگه-دالیا -دریتا-درینا-دورنا-روفیا -آلما-آلا-آلاله-تانیا-تابان-تمنا-ژینا-جینا-آنا-آچالیا-آنالیا-آریستا-آرایلی یعنی دختر پاک نام- آنایار .همدم مادر-آسو-آنی-آیپارا-آیتار-آیرال-تاچلی-دختر تاج به سر .تاجدار .شاهزاده- تاتلی -زیبا وبا نمک وملوس هلگا- هانا- یاراد-یعنی خالق -آفریننده- آنیکا هم شبیه آنیتا هست .آنیتا قشنگه ولی فراوانیش خیلی زیاده .باز تو میدونی الهی به سلامتی عزیزم
مامان ایناز
2 تیر 92 13:23
17 روز دیگه مامان میشی مبارک باشه انشالا دوتاتون سالم باشین
عاطفه مامان الای
2 تیر 92 13:26
آنیلا -آنیکا- ژینا-لیلیا -آدرینا -آتین -آدینا- تانیا -تارا-جینا -تمنا-روجدا-آروشا-روشانا- آنا -آنی آناهید-آچالیا-آریانا -آریاناز-آرایلی -آریستا-آنایار-آسو-هنا-تاتلی-آرکانا-آیپارا-آیتار-آیرال-نارینا-آترینا تبسم -تکتم-ترگل -الایا اسم بین المللی الانا.مادر ایل آماندا-درپناه خدا آمالیا -آنالیا آنالی .محبت مادری معنیاشو میتونی اسمو فارسی درج کنی بنویسی فلان اسم با معنی .معنیش میاد آنیتا قشنگه ولی 10 ساله که آنیتا مد شده .ودیگه زیاد شده .باز خود دانی دوست عزیزم .کاش میتونستم بیشتر کمکت کنم
مامان فرشته
3 تیر 92 3:51
انشالله به سلامتی این چند روز باقیمونده رو هم پشت سر بذاری. عزیزم استرس نداشته باش به همین زودی هاست که وبلاگت پر از عکس دخملی ناز میشه
مینا
3 تیر 92 13:57
سلااااام عزیزم من تازه اولین باره که اومدم وبت.اما همه ی پستاتو خوندم عزیزم. ایشالا این شمارش معکوس زودتر تموم شه و نی نی خوشگلت رو با سلامتی هر 2 تاتون به دنیا بیااارای.
افسانه
3 تیر 92 14:58
اصصصصصصصصصصصصصصصلا نگران نباشین همه چی به امید خدا به خوبی و خوشی پیش میره و دخمل خوشگلتون میاد تو بغلتون بعد اومدنش حتما بهمون خبر بدین... نه اینکه وقتی اومد تو بغلتون اونقد محو زیباییش بشین که دیگه مارو فراموش کنینچون من ک همیشه بهتون سر میزنم
الناز
3 تیر 92 19:04
عــــــــــــــــــزیزم خیلی برات خوشحالم خانمی نشالله به سلامتی و خوشی شادباش خدا خیلی دوستون داره خانممباارزوی بهترین ها
ati mami elay
4 تیر 92 2:04
emelia-hkeyli gashange
مامان ماریا
6 تیر 92 0:48
سلام به دوست گلم . خوبی عزیزم ؟؟؟ انشاا.. به سلامتی نی نی تو بعد این انتظار ها بغلت می گیری .ترس چرااااااااا؟؟؟؟ به این فکر کن که همه چی تموم میشه و بچه ات رو در آغوش میگیری . من حالا هاااااا باید صبر کنم تا نی نی مون به دنیا بیاد ،ولی انتظار شیرین و دوست داشتنیه