آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

به انتظارت می مانم

من اومدم

1391/9/14 10:46
نویسنده : مامانی
690 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم .اول بگم چون سوال همه مشابه بود گفتم یهو جواب بدم اینجا .ببخشید که نگرانتون کردم .من دو هفته ای میشه خونه مامانم هستم و اونجا هم نت ندارم .اون قدر حالم بده و تهوع دارم که دیگه نتونستم خونه بمونم .از خونمونم بدم میاد .فعلا همه چی خوبه و جای نگرانی نیست .ممنونم از همتون که به یادم هستید .امیدوارم حالم بهتر بشه و روزهای شیرین انتظار رنگ و بوی شادی بگیره ! الان که فقط حالم بد !!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

فاطمه (مامان آیلین)
14 آذر 91 13:35
واااااااااااااااااااااای چقد خوشحالم من چقد خوبه ..مبارکه مبارکه.... خدااایا شکرت دوست عزیزم بهت تبریک میگم نمی دونی چقد حالم عوض شد خدایا شکرت کاش میتونستم بغلت کنم و محکم ببوسمت تا بتونم این خوشحالی زیادم رو بهت نشون بدم
سپهری
14 آذر 91 14:11
ممنونم عزیزم بابت رمز اسمتو تو وبلاگ سیو کردم به نام مامان الینا جون انشالله که بهتر میشی چند ماه اولش اینطوریه بازم بی خبر نزارمون بوس
مامان نفس
14 آذر 91 14:44
مواظب خودت باش
نرگس خاتون
14 آذر 91 15:26
سلام عزیزم خوبی ، منم مامان نرگس راستشو بخوای من نمی دونم چه جوری باید در نی نی گپ چت کنم فعلن دارم با سیستم نی نی ویلاگ کلنجار میرم، دلم برات یه ذره شده بود این حالت تهوع ها هم قشنگه ، اینا هم مبارکت باشه دوست دارم . نرگسی
جوجه نارنجی ما
14 آذر 91 15:53
سلام عزیز دلم اگه بدونیییییییییییییییییییییی چقدر براتون خوشحال شدم مبارک باشه عزیزم اطمینان داشته باش الینای گلم برگشته پیش مامانش .خیلی خیلی براتون خوشحالمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
مامان کوروش
14 آذر 91 16:11
عزیزم دیدم مدتیه اپ نکردی ، اومدم و دیدم ادرست عوض شده خیلی خوشحالم برات انشا... این دوره رو به سلامتی طی کنی
نرگس
14 آذر 91 18:46
خدا رو شکر که مشکلی نبوده. نگران شده بودم
مامان امیر مهدی (سوده)
14 آذر 91 20:17
انشاالله بهتر باشی عزیزم خوب شدی بیا وب امیر مهدی
مامان محمد و ساقی
14 آذر 91 22:06
سلام عزیزم.خدا رو شکر که اومدی و خبر دادی.خیلی نگرانت بودم. ایشا... حالت تهوع هم یواش یواش برطرف میشه.مواظب خودت باش. خیلی خوشحالم برات.خیلی
زینب (مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
14 آذر 91 22:07
سلام دوستم... خدارو شکر که خووبی انشالله همه چی به خیری بگذره عزیز دلم ...
مامان مهبد كوچولو
15 آذر 91 8:22
خدا رو شكر كه برگشتي . ني ني مون چطوره ؟ راستي براي تهوع سيرابي بخور چون ويتامين ب داره خيلي خوبه .
مهندس بانو
15 آذر 91 11:14
عزیزم ان شالله همه چیز که تا الان خوب بوده من بعد هم خوب باشه
مامانی چشم به راه
16 آذر 91 10:48
مراقب خودت باش دوستم
مامان شهراد
16 آذر 91 10:54
سلام عزیزم. خیلی نگران شده بودم. خدارو شکر که همه چیز خوب و شیرینه. دوستت دارم. خصوصی داری عزیزم.
مامان بی تاب
17 آذر 91 12:08
سلام خداروشکر.بهشت زیر پای مادران است .سخحتی ها میگذره
ماندانا
19 آذر 91 10:37
سلام دوست خوبم واقعا" نميدونم چطوري خوشحاليمو توي چند خط نشون بدم فقط و فقط خدارو شكر كردم چون هر وقت ميومدم تو وبلاگ الينا نميدوني چقدر برات ناراحت ميشدم و حالا چقدر برات خوشحالم كه خدا مهربونمون داره يه فرشته بهت ميده. خدايا سپاس خدايا شكرت.... دوست عزيزم براي منم دعا كن
متین مامی ایلیا
19 آذر 91 14:48
الهی شکر که بهتری مواظب خودت باش عزیزه دلم
مامان یلدا و سروش
19 آذر 91 16:07
سلام. عزیزم. نمیدونی با دیدن وبلاگ قشنگت و دیدن حال و هوای جدید چقدر خوشحالم کردی. همین دیشب بود که موضوع به این شیرینی رو نمیدونستم برات به درگاه خداوند دعا کردم. و از خدا خواستم دلت شاد باشه و لبت خندان.خدا رو شکر میکنم که اینچنین شد من الینای عزیز رو دوست داشتم چون دقیقا پسر شیرینم هم همین مشکل رو داشت ولی به لطف خدا این مشکل حل شد. عزیزم منتظر خبرهای خوبی هستم.و یه پیام که افتخار لینک شدن رو بهم میدین یا نه.. خیلی مواظب خودتون باشین
رادین عشق زندگی
20 آذر 91 11:36
خاله جون ان شالله که زودتر حالتون بهتر شه....
وانیا باستان پور
21 آذر 91 12:35
عزیزم بیا لینکم کن دوستای خوبی خواهیم شد
مامان ابوالفضل
21 آذر 91 17:55
سلام عزیز.آدرس وب قبلی رو گم کرده بودم تا امروز که یادم اومد یه پست تو وبلاگم دارم که آدرستون هست خیلی خیلی خوشحال شدم انشاالله بسلامتی بااجازه لینکتون کردم
مامان مهبد كوچولو
22 آذر 91 8:50
خانومي ما رو از حال خودت بي خبر نزار
مژده
25 آذر 91 16:05
مامانی عزیزم ،مبارکهههههههههههه. خیلی برت خوشحال شدم خیلیییییییی بخدا گریم گرفت ..آفرین خیلی کار خوبی کردی ..ایشالله به سلامتی ..
شیوا
25 آذر 91 16:23
سلام عزیزم... من همه ی مطالبتو خوندم... نمی خوام حرفی بزنم که غمت یادت بیارم اما خدا خیلی دوست داشته و داره... امیدوارم از همین لحظه همش خوشی شادی ببینی عزیزم
نازی
27 آذر 91 8:08
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم امیدوارم که خدا برات حفظش کنه
مامان درسا
28 آذر 91 12:58
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون
مامان ساینا
29 آذر 91 12:00
سلان عزیزم. خوش اومدی. همه چیز رو براهه؟ می بوسمت یه عالمه تلگراف رو چک کن خانومی
متین مامی ایلیا
29 آذر 91 15:20
محفل آریاییتان طلایی ، دلهایتان دریایی ، شادیهایتان یلدایی ، پیشاپیش مبارک باد این شب اهورایی روی گل شما به سرخی انار
مامانیه سپهر
2 دی 91 11:19
سلام عزیزم. اول از همه از ته قلبم و با اعماق وجود بهت تبریک میگم واسه نی نی توی راهت. ببخش که سرزده اومدم. از وبلاگ قبلیتون ، آدرس جدیدتون رو پیدا کردم. به هرحال ببخشید. امیدوارم من رو هم جزو دوستاتون بدونید عزیزم.
نانا و نینی جون
2 دی 91 13:55
عزیزم سفید برفی رو تغییر بده بکن نانا و نینی جون قربون نینی بشم که مامانشو انقد اذلیت میکنه
متین مامی ایلیا
2 دی 91 16:32
سلام دوست جونم تورو خدا هر وقت تونستی و حالشو داشتی یکمی از احوالت برامون بنویس من که به شخصه خیلی نگرانت میشم. دوست دارم بووووووووووووووووس
مامان الیناکوچولو
5 دی 91 2:01
سلام مامانی تبریک خیلی خوشحال شدم خیلی مواظب خودت باش.