آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

به انتظارت می مانم

التماس دعا

1391/10/6 15:05
نویسنده : مامانی
994 بازدید
اشتراک گذاری

میدونم خیلی بی حوصله شدم ،اون قدر که دوستای خوبم معترض شدن! باید بیشتر از اینا میومدم و از حالم مینوشتم اما اصلا حال خوبی ندارم واسه همین حوصله ی نوشتن هم ندارم .یه جورایی منتظرم تا یه خبر خیلی خوب حالمو بهتر کنه ؛تا با ذوق بیام براتون بگم که بچم سالمه و دکتر گفته میتونم نگهش دارم...

هفته ی آینده وقت سونو و آزمایشاتم ،برای کوچولوی عزیزم دعا کنید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مامان محمد و ساقی
6 دی 91 16:34
سلام عزیزم خوشحالم که اومدی بی حوصلگیت به خاطر بارداریته. ایشا... هفته ی آینده با خبر خوش میای.امیدت هم چنان به خدا باشه
هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 17:43
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
مامان شهراد
6 دی 91 19:07
سلام عزیزم. مگه دکتر چیزی گفته که اینقد نگرانی. چرا بیشتر توضیح ندادی؟ من هر روز میام بهت سرمیزنم. منتظرم نذار. بهترینهارو واسه خودت و کوچولوی عزیزمون آرزو میکنم.
مامان هانا
7 دی 91 9:34
سلام عزيزم آخه چرا مگه چي شده عزيزم كه بايد بچه رو نگهداري يا نه گلم نگران نباش ان شالله بچه تون سالم
زینب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
7 دی 91 21:27
سلام قربونت برم... چرا اینقدر ناراحت ؟ همون خدانی نی که بهت این نی نی نازو داده خودش برات نگه میداردش... من اطمینان دارم خدا بهت یه بچه سالم و صالح داده تا بزرگ شدن و خوشبختشو ببینی
متین مامی ایلیا
8 دی 91 16:22
عزیزه دلم... دوست خوبم.... امیدت به خدا باشه.... ایشالا که خدا پاداش همه صبوری هاتو با فرستادن یه فرشته ناز و سالم میده.... دوست دارم بوووووووووووووووووووووس
آنيتا
8 دی 91 16:39
الهييييي خاله اميدوارم يه نينىِ كپلى نصيبتوووون شه اگه دخمل بود يه بوسسسسش بكنينين از طرف من اگه ام پسر بود از لپاش يه گازى بگيرينننن ))* وقتى فهميدم حامله اين اننننننقد خوش حاااال شدم كه خدا مى دونه بعده بغض ها و اشم هايى كه واسه الينااا جون ريختم ( من ١٥ سالمه و الان دى ماهه و امتحانااااات برام دعا كنين انقدر مى يام اينجا آخخخخخر مى افتم امسالو :دى بوس بوس خاله جون با بهترين آرزو ها براى شما و نيني تون :::**
ماندانا
9 دی 91 7:03
سلام عزيزم ايشالا كه هميشه خوب باشي وتوي اين وبلاگ هميشه خبرهاي خوب رو ثبت كني ولي براي چي نتوني بچتو نگه داري؟ مگه چه مشكلي هست؟
مامان امیرناز
9 دی 91 19:26
سلام عزیزم ایشالا فرشته ات به سلامت بالهاشو به زمین بذاره گلم برات دعا می کنم
مامان ساینا
10 دی 91 22:27
انشاله به سلامتی نی نی خوشگلت می یاد بغلت. نگران نباشی ها. استرسم به نی نی مون وارد نکن. در گوشش بگو تو سالمی. سالم و سلامت می یای بغل مامان. می بوسمتون یه عالمه
فاطمه (مامان آیلین)
13 دی 91 11:15
واااای خدا ..دعا میکنم با خبرای خوش بیای
مامان مهبد كوچولو
13 دی 91 12:14
سلام عزيزم . چه عجبي !! بابا جون مردم از نگراني ايشالله كه بياي و كلي خبر خوب برامون بياري و ني ني كوچولوت صحيح و سالم باشه
مامان نفس
14 دی 91 0:42
چی شد؟؟؟بابا به خدا ما نگرانتیم
نازی
16 دی 91 16:35
سلام عزیزم . من بی صبرانه منتظر خبر سلامتی نی نی هستم لطفا من و بقیه دوستان وبلاگیتو بیشتر از این منتظر نذار . توکلت به خدا باشه و هرگز به دلت بد راه نده و انرژی منفی ها رو از خودت دور کن و به زیبایی ها و انچه که دوست داری فکر کن باشد که خداوند از لطف خودش بی نصیبت نمی گذارد. من هم فرزند اولم رو از دست دادم ولی حاملگی دومم نه خودم به مشکلاتی که شاید بخواد برام به وجود بیاد فکر کردم و نه گذاشتم دیگران از خودشون انرژی منفی به من منتقل کنم و اگر جایی بودم که ناراحتم می کرد و حرفهاشون فکرم رو مشغول می کرد خیلی محترمانه و با یک بهانه ای که کسی شک نکنه اونجا رو ترک می کردم و خدا رو شکر همه چی به خوبی تمام و زندگی جدیدم هم به خوبی شروع شد و الان دخترم 2 سالشه . امیدوارم که شما هم به خوبی این دوران را تمام کنی و بی حوصلگیتو کنار بگذاری چون اون نی نی هم انرژی و شور و هیجان و خنده می خواد که بتونه به این دنیا با روحیه به دنیا بیاد غیر از این باشه یک نی نی عصبی خواهی داشت تمام این گلها رو به شما و نی نیه گلت تقدیم میکنم
مامان کوروش
18 دی 91 16:52
مامانی خبری نیست ؟ اوضاع روبراهه انشا...
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
19 دی 91 14:37
سلام عزیز دلم ... چه خبر؟ خوبی انشالله ؟ نی نی نازت خوبه.. نگران شدم از این همه تاخیر
فاطمه (مامان آیلین)
20 دی 91 10:06
بابا جان بیا یه چیزی بنویس اینجاااااااا مردیم مااااا
زهرا(ثمره عشق مامان و بابا)
21 دی 91 2:58
عزیزم از وبلاگ من دیدن کنید خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
زهرا
22 دی 91 0:37
عزیزم کجایی .هر روز میام میبینم باز نیومدی بیا دیگه دلمون تنگید.اینقدم نی نی رو تحویل نگیر لوس میشه(شوخی) انشاا.. یه بچه سالم وصالح وناز وخوشگل تو دلته .مراقبش باش
مامانی درسا
23 دی 91 3:22
وای عزیز دلم چقده خوشحال شدم نمیدونی چقده از ته و اماق وجودم واست دعا میکنم که بچه ات سالم و سلامت باشه ...... اون وبت بودم دیدم دیگه ننوشتی ..... خیلی ناراحت شدم و واست پیام گذاشتم یهو چشمم افتاد به وب جدید ...... خدا حامی بنده هاشه دوست من ..... انشاالله که خودت و نی نی سالم و خوب باشین بیصرانه منتظرم که خبر خوب و خوش بدی عزیزم ...... این وبتو هم لینک میکنم ..... دوست دارم مواظب خودت باش
نرگس
23 دی 91 11:01
کجایییییییین
مامان تنها
23 دی 91 23:30
الهی که عزیزم هیچ مشکلی نباشه و دلت شاد بشه
مامانیه سپهر
24 دی 91 11:39
سلام عزیزم. الان 24 دی ماهه و منتظر خبرهای خوب هستیم عزیزم. تورو خدا بیا دیگه. بیا بگو که یه نی نی قد یه لوبیا تو دلت داری و سالمه سالمه داره بزرگ میشه. بیا دیگه گلم.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
25 دی 91 1:27
خیلی خوشحال شدم که خدا بهت یه فرشته ناز داده انشالله که سالم باشه وخدابرات نگهش داره من تو دلم واست جشن گرفتم خیلی خیلی خوشحالم
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمد رضا
25 دی 91 1:32
باور کنید یه دلیل دیگه اینکه خیلی وقته نیومدم تو وبلاگ قبلی این بود که من نی نی داشتم دلم راضی نمی شد شمارو تواون حال ببینم وخودم اینجوری باشم ولی حالا که دیدم خدا بهتون فرشته داده بگم که اگه دوست دارید بیاین نی نی مارو هم ببینید
مامان شهراد
25 دی 91 11:31
من که مردم اینقد اومدم و خبری ازت نیست. بابا به فکر ما هم باش به خدا همش به فکرتم.
نانا و نینی جون
26 دی 91 18:13
سلام عزیز دل خوبی؟ چه خبرا میدونم دیر اومدم ولی با یدونه آپ باحال اومدم نیای اصلا نمیشه میدونم خیلیفضولی میکنی که ندیده بدونی چیه آی آی ایست وروجک خانوم حالا بدو وبم ببین چه خبره
رادین عشق زندگی
3 بهمن 91 10:09
خاله جونم ان شالله بچه سالمه و شما هم زودتر حالتون بهتر میشه منتظر شنیدن خبرای خوب ازتونم بی خبرم نذارید