آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

به انتظارت می مانم

سلام سلام

1391/11/15 19:32
نویسنده : مامانی
683 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم ،از همتون ممنونم که به فکرم هستین .خدا رو شکر جواب آزمایشات و سونوی این ماه هم خوب بود، فقط مونده یه سونو که ماه آینده باید انجام بشه و آخرین سونو سلامت نی نیه .راستی راستی نی نی نازم دختره ... ، سلامتی از همه چی مهم تره اما واقعا خوشحال شدم ،من عاشق دخترم زبان

حالا دارم با کلی ذوق واسش اسم انتخاب میکنم ؛هر کسی واسه اسم نظری داشت حتما واسم پیام بزاره .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان نفس
15 بهمن 91 23:32
بابا تو که هر بار میای مارو ذوق مرگ میکنی و اینقدر دیر برمیگردی که ما دق مرگ شیم مبارک باشه.ملینا.ملیکا
هانی
16 بهمن 91 0:12
سلام خانومی،من و یادته که دلم کلی واست تنگ شده بو کلی واست خوشحالم کلیااااا منم عاشق دخملم من خودم اسم ترنم و خیلی دوست دارم.یکتا،آرمیتا.آیاتای،مهرسا،تبسم،پانیا دوست دارم.
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
16 بهمن 91 0:18
سلام عزیزم... خدارو شکر که خوشحالی و همه چیز خوب پیش میره ... انشالله خودت و دختر نازت و همسرت در کنار هم با شادی و تنی سالم زندگی کنید
مامان علیرضا
16 بهمن 91 0:36
ســــــــــــــــــــــلام گلم کلی خوشحال شدم دیدم حامله ای انشاالله به سلامتی رمز میدی گلم
فاطمه (مامان آیلین)
16 بهمن 91 0:54
دختر چقد تو بیوفایی واقعا نمیگی اینا منتظرن استرس دارن قلبشون با باطری کار میکنه .... الهی من فداش بشم که دختره ...عزیز دلم ...اینقد از اینکه پست جدید رو دیدم خوشحال شدم که اشکم داره میاد
پریسا
16 بهمن 91 1:30
سلام خانمی تبریک تبریک امیدوارم بقیه راه و به خوبی طی کنی و فرشته ی عزیزتو در آغوش بگیری
نرگس مامان باران
16 بهمن 91 3:00
اسم هدیه خیلی قشنگه چون فکر کنم این هدیه الینا جونمه به مامانو باباش
مامان محمد و ساقی
16 بهمن 91 8:12
سلام عزیزم وایییییییییییییی نمیدونی که چقدر خوشحال شدم.امیدوارم سونوی ماه بعد هم خوب باشه که حتما" همینطوره.خدا رو هزاران مرتبه شکر.از ته قلبم برات خوشحال شدم. ایشا... اسم قشنگی هم براش انتخاب کنی
مامان دانیال
16 بهمن 91 11:01
سلام عزیزم نمیدونی چقدر خوشحال شدم مواظب خودت باش دوستت دارم
مامان شهراد
16 بهمن 91 11:27
وای خدااااااااااااااااااااااااااااا. بالاخره اومدی و ذوق زده ام کردی........... الهی فدای نی نیت بشم من. انشالله تا آخرش همه چیز خوب باشه عزیزم
مامان کوروش
16 بهمن 91 12:15
خدا رو شکر سالمه و دختره
افسانه
16 بهمن 91 13:12
سلام خداروشکر امیدوارم همه چی بخیرو خوشی پیش بره من چندتا اسم دختر براتون میگم: ترنم-باران-ترانه-رونیا(یعنی روشن ونورانی ودختری که شبیه اجدادش هست یعنی اصیل ونژاده)-مهرسا(مثل خورشید.زیبارو)-آترین-آوینا(زلال مثل آب.و به معنی عشق)-آنیسا(مانند عشق)-ارنیکا(اربابی پاک)-سُها-پرستو فعلا اینارو تونستم پیدا کنم
mona
16 بهمن 91 15:17
سلام عزیزم واقعا خوشحال شدم خدا بهت ببخشه انشالله زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه. اسمشو بزار ستایش. خانمی برای منم خیلی دعا کن که حاجت روا بشم. مواظب خودت و نی نی گلت باش.
نرگس
16 بهمن 91 16:16
سلام

خدا رو شکر که حال خودتونو نی نی تون خوبه.

وایییییییی من انقده دوست دارم واسه نی نی اسم انتخاب کنم

خب بگین دوست دارین اول اسمش چی باشه؟ جدید باشه. اصیل باشه؟ چند حرفی باشه. چجوری باشه. خلاصه بگین منم اسم بگم

سلام عزیزم .من اسمهای کوتاه که با الف ختم بشه و بامعنی باشه دوست دارم
مامان رایموند
17 بهمن 91 11:12
مامانی به نظر من الینا بزاری بهتره اینجوری هیچ وقت فکر نمیکنی نیست فکر کن چند وقت ازش دور بودی و دوباره بهش رسیدی


من دوست دارم اسم الینا تک بمونه چون الینای من یدونه بود.هرگلی یه بویی داره
نایسل
17 بهمن 91 14:31
الیزا الیا رونیا خیلی قشنگه خیلی برات خوشحالمممم خیلییییییییییییییییییییییییی ایشالا غصه هاتتت با اومددنش تموم میشه گلمممم
مامان یلدا و سروش
18 بهمن 91 14:02
انشاالله صحیح و سالم بدنیا بیاد. رونیا اسم زیباییه و صد البته معنیش زیباتره
فسقلی مامان وبابا
18 بهمن 91 16:25
سلام مبارک باشه انشاالله به سلامتی روزها ی پر خاطره رو با دختر نازت بگذرونی خوشحالم
مامان محیا
23 بهمن 91 14:24
ارتمیس. هانیه. یسنا. سبا. سوگند. هدیه. مهرسا.مهتا. نیکا. سوفیا. یاسمین. ترنم. پانیذا.
مامان شایان
28 بهمن 91 0:37
سلام عزیزم. خیلی برات خوشحالم که خوشحالی. بهت تبریک میگم.راستی رها هم قشنگه
مامان مهبد كوچولو
28 بهمن 91 8:13
سلااااااااااااااااااااااام عزيزم . الحمدلله كه سالمه . ايشالله كه بقيه سونو و ماهها هم به سلامتي طي بشه و ما بتونيم عكسش رو توي وبلاگ قشنگش ببينيم