آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

سلام...

1391/10/27 21:16
نویسنده : مامانی
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیزم ؛واقعا منو ببخشید ،من خیلی درگیر دکتر و آزمایش هام بودم .اولین سونوم خوب بود و هیچ مشکلی نداشتیم اما هنوزم سونو دارم و جواب آزمایشاتم رو نگرفتم .ویارم هنوز خوب نشده و همینم باعث بی حوصلگیم شده،دیگه اینکه کوچولوی مامان خیلی آرومه و اصلا مامانو اذیت نمیکنه،میدونه که یه مامان تنبل و کم حوصله داره ! همتونو دوست دارم ،برامون دعا کنید .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مامان سارا
27 دی 91 23:38
انشالا به سلامتی این دوران بارداری تموم میشه و یه فرشته ناز با اومدنش همه این خستگی ها رو از یادت میبره،مراقب خودتون نی نی باشید
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
28 دی 91 15:59
سلام عزیزم انشالله همیشه سالم باشه و در کنار هم شاد باشین
نرگس
28 دی 91 19:44
خداروشکر که حالتون خوبه
مامان شهراد
29 دی 91 9:54
سلام عزیزمممممممممممممممم. چه عجب! الهی شکر که همه چیز خوبه، بیشتر بیا، نذار بی حوصلگی بهت غلبه کنه. فکر کنم دیگه داری میری تو ماه 4... انشالله تا آخرش به سلامتی باشه، ما همه با شادیت شادیم
نانا و نینی جون
29 دی 91 12:18
قربون جیگر خاله بشم مامانی مراقب نینیمون باشیا هر دوتونو دوست دارم
فاطمه (مامان آیلین)
30 دی 91 9:27
سلااااااااااااام چه عجب تشریف آوردین بالاخره ..خوشحالمون کردی از خدا میخوام نی نی خوشگلتو سالم و سلامت بذاره تو بغلت ...اینقد دوست دارم ببینمش
مامان بی تاب
1 بهمن 91 0:46
سلام ززنده باشید .خداروشکر به روزای خوب فکر کنیم انشالله پیش میاد .می دونم همش خاطرات بد جلوی چشاته اما فراموشی محبتیه که خدابهمون داده منم الان حالم خیلی بده و ازخدا یه ذره دلگیرم اما بازم شکر.منم مپل دل کوچیکت دلتنگ پسرم شدم اما راهی نیست امیدوارم خدا پاداش این صبرو بهمون بده.راستی کد موزیکتو بهم بده
عاطى مامان حسين
1 بهمن 91 2:20
ساعت ٢ نيمه شبه داشتم وب قبليتو ميخوندم حالم دگرگون شده بود و قلبم داشت از سينم بيرون ميومد اتفاقي ديدم وب جديد زدي از اينكه مامان شدي خوشحالم حالم يه كوچولو بهتر شد فقط يه كوچولو! اميدوارم جز شادي تو دلت چيزي نمونه به ما هم سربزن
مامان فاطمه حسنا
1 بهمن 91 5:59
از صمیم قلب از خدا می خوام که بار دیگه که سر می زنم، با یه خبر فوق العاده خوب شما رو هیجان زده ببینم. إن شاء الله
مامان الی
1 بهمن 91 16:23
سلام خانومی من یه مادرز منتظرم .که قراره نی نی من فروردین وبیاد داشتم واسه نی نی یه وبلاگ میساختم چون اسم الینا را دوست داشتم وبلاگنو سر زیدم واقعا ناراحت شدم البته حالا که فهمیدم نی نی جدید داری تبریک مگم.فکر کنماز ساداتی .کوچولوی منم ساداته واسمون دعا کن خیلی نگران شدم............
مامان دانیال
1 بهمن 91 22:03
سلام عزیز دل خیلی برات خوشحالم اینشالا نی نی نازت صحیح و سالم باشه ایشالا هر چی از خدا میخوای بهت بده عزیزم منم میتونم یه دوست خوب برات باشم
مامان مهبد كوچولو
3 بهمن 91 8:33
سلام عزيزم . خوبي ؟ الحمدلله كه سونو مشكلي نداشته . اميدوارم جواب آزمايشاتت هم بدون مشكل باشه و خوب خوب باشه . مواظب خودت و ني ني كوچولومون باش
مامان ترنم
3 بهمن 91 18:35
عزیزم خوشحالم خیلی زیاد که خودتو کوچولوت خوبین.منو تو غم و شادی هات شریک کن
شقایق(مامان محمد ارشان)
4 بهمن 91 21:33
وووووووااااااااااااااااااااااای خدای من باورم نمیشه دوست من منو یادت میاد؟ من تو دوران بارداری خیلی بهت سر میزدم... الان پسرم 3ماهو نیمه شده و من چندین ماهه بهت سرنزدم... دیشب خوابتو دیدم، خواب دیدم بارداری، یعنی اصلا تو خواب ندیدمت چون نمیدونم چه شکلی هستی! فقط تو خولب فهمیدم که بارداری! آدرس وبلاگتو نداشتم... نمیدونی چطوری پیدات کردم... فقط میخوام بهت بگم از ته دل برات خوشحالم... ایشالا که همیشه خوشحال باشی دوست من در ضمن لینکتم میکنم که دیگه گم نکنمت!
فرزانه
4 بهمن 91 23:24
خدا رو شکر
نانا و نینی جون
6 بهمن 91 13:03
سلام خاله جون مامانیم برام آپ کرده چیزایی جالبی نوشته اگه میای برام ارزو کن زودتر بیام ولی بدجنس بشی دوتندالم پسسسسسسسسس زودلی بیا خاله جون
خاله نرگس
7 بهمن 91 13:21
عزیزم فقط مواقب خودتو و نی نی باش. می بوسمتون
مامانی درسا
8 بهمن 91 3:56
مامانی خوشحال باش عزیزم بزودی خبرای بهتری میشنوی ...... انشاالله همه چی روبراه میشه ...... قوی باش و امیدوار دوست من
متین مامی ایلیا
8 بهمن 91 20:01
واقعا خدارو شکر که خوبی عزیزه دلم ایشالا نی نی با سلامتی به دنیا میاد و شادیتونو صد برابر میکنه دوست خوبم
مامان محمد و ساقی
8 بهمن 91 20:10
سلام عزیزم ایشا... روز به روز بهتر میشی و همه چیز به خوبی میگذره
مامان نیایش
10 بهمن 91 16:57
عزیز دلم خیلی برات خوشحالم نه به خاطر اینکه حالت بده به خاطر اینکه دار یدوباره صاحب یه فرشته میشی ایشالا که سالمو به موقع میاد تو آغوشت مامان صبور
مامان دانیال
11 بهمن 91 13:11
سلام عزیزم خوبی کجایی کم پیدایی نی نی خوبه؟
مریم مامان محمد مانی
22 اسفند 91 0:10
خیللللللللللللللللللی خوشحال شدم عزیزم. خدا برات حفظش کنه انشالله
نگین مامان رادین
18 شهریور 92 22:39
سلام خانوم گل وای عزیزم خیلی خوشحالم. امشب با دیدن وب جدیدت دوباره اشک ریختم ولی این بار اشک شوق خیلی خوشحالم که خدا یه فرشته کوچولوی ناز بهتون داده ایشاالله صدها سال کنار هم شاد و خوشبخت باشید .
عزیزم هروقت به وب خودمون سر میزدم شماها جلو چشم میومدین اخه ش از اولین دوستان ما بودید , گلم واقعا خوشحالم و براتون بهترین هارو از خدا خواهانم .
اگه دلت خواست رمز هارو بهم بده.

ممنون عزیزم که به دیدنمون اومدی.میام پیشت حتما