آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

برای الینا

1392/1/19 20:30
نویسنده : مامانی
924 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند ؟!؟!؟
می گویند حساسیت فصلی است ؛ آری من به فصل فصل این دنیای بی تو ،حساسم …

 

پارسال تو این روز بردمت دکتر ؛ دلم پر از اضطراب بود؛حال بدی داشتم،میرفتیم تا روز عملت رو مشخص کنیم؛ کاش میدونستم باید جدایی از تورو روز شماری کنم؛ بعد از اون حتی اندازه ی شمارش انگشتهای دستم، پیشم نموندی؛ دلم خیلی برات تنگ شده دختر نازنینم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

الناز
19 فروردین 92 11:56
متاسفم نمیدونم ناغافل چشام ترشدن عزیزم غصه نخور فرشته کوچولوت پاک اومد پاک رفت
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
19 فروردین 92 12:23
وای چه اتفاقی براش افتاد؟ واقعا متاسفم
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
19 فروردین 92 13:57
الهی برای دل شکستت بمیرم ... درکت میکنم سخته خیلی سخته اگه آدمها بدونن شاید عزیزاشون فقط چند صباحی مهمونشون باشن بیشتر کنارشون میمونن ... منم این لحظه سخت و تجربه کردم... اگه اشک دلتو سیقل میده ،‌اگه آرومت میکنه ... گریه کن حتی تو خیابون جلو همه آدمها بذار بگن دیوونه است دل عاشق دیوونه هم میشه ... باور کن همیشه بهترین لحظه هارو برات آرزو کردم ... انشالله دختر گلت برای همیشه کنارت بمونه سالم و خندون
نرگس
19 فروردین 92 14:00
عزیزمممممم این دخمل چقد ناز و ملوسه. واقعا الینای شما یه فرشته س یه فرشته ی بهشتی
نیلی
19 فروردین 92 15:57
هر وقت عکس الینا رو میبینم جیگرم اتیش میگیره بمیرم واسه دلت چه میکشی عزیزم به فکر نی نی باش ایشالله به زودی غمات کمرنگ میشه نی نی بیاد اتفاقی وبلاگ الینا رو پیدا کرده بودم اینقدر خوندم و گریه کردم که تمام نوشته هاتو حفظم فقط میتونم بگم خدا به دلت صبر زیاد بده غم بزرگیو تحمل میکنی و دم نمیزنی
نگین
19 فروردین 92 20:46
خدا رو شکر که الینای خوشگل دوباره داره برمیگرده پیشت
مامان شهراد
20 فروردین 92 11:46
الهی فدای دل صبورت بشم چه فرشته ی ناز و دوست داشتنی ای
مامان مهبد كوچولو
20 فروردین 92 13:37
سلام عزيزم . خيلي قشنگ و پر احساس بود . خدا رو شكر كه يه فرشته ي ديگه توي وجودت داره پرورش پيدا ميكنه . غصه ممنوع !!!
خاله نرگس
20 فروردین 92 23:33
عزیزدلم. دل منم برات تنگ شده چه رسد به مامانی. خدا رو شکر دویاره اومدی پیشش.
متین مامی ایلیا
23 فروردین 92 18:21
بمیرم برات واقعا تحمل دوریش سخته وقتی عکساش و میبینم قلبم اتیش میگیره
مامان کیانا
24 فروردین 92 10:15
عزیزم من وبلاگ قبلیت رو خونده بودم و با تموم نوشته هات اشک ریختم . هر موقع که به وبلاگ جدیدت میام و عکس الینای عزیز رو می بینم یه بغضی می شینه تو گلوم مثل همین الان . فقط از خدا می خوام که بهت صبر بده و فرشته کوچولویی که تو وجودته رو صحیح و سالم بذاره تو آغوشت
مامان محمدرضا
24 فروردین 92 13:11
سلام وای عزیزممممممممم. چقدر ناز و معصوم بودی خدا بهتون صبر بده.از خدا صبر بخواه. البته با وجود نی نی جدید دیگه باید خدا رو هم شاکر باشید. و ازش بخواهید همیشه سلامت باشه. ما هم براش دعا میکنیم به سلامتی بیاد پیشتون. راستی براش عقیقه کنید خیلی موثره و از بلاها دورش میکنه.بوسسسسسس عزیزم پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
فرشته
24 فروردین 92 19:55
الهی دورش بگردم چه فرشته نازی جنس نگاهش زمینی نیست مثل یه فرشته پاک و معصوم نگاه میکنه. هر وقت عکس فرشته آسمونیتو می بینم دلم آتیش میگیره و انقدر گریه میکنم که حالم بد میشه. بازم خداروشکر که یه دختر ناز دیگه مهمون دلته و قراره بیاد پیشت خدا برات حفظش کنه و تو تموم عمرت دیگه غم و غصه ای نبینی
✿✿الهه مامان روشا جون ✿✿
25 فروردین 92 1:10
وای عزیزم الان با اون نگاه فرشته ایت پیش فرشته هایییییی
مامان دانیال
28 فروردین 92 16:11
اااااااااااااااای خدا آخه چرااااااااااا االهی من بمیرم غم این مامانو اینقدر نبینم تو رو خدا اینقد غصه نخور خدا رو شکر کن