آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

به انتظارت می مانم

دل نوشته

1391/8/21 0:16
نویسنده : مامانی
613 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر دوست داشتم الان تو دلم بودی و حس بودنت برام بهترین حس دنیا بود .یه بار این حس منو تا بهشت برد و برگردوند ،وقتی حس میکنی بین تو و بهشت فاصله ای نیست چقدر شیرینه ؛وقتی فرشته ی کوچولوی خدا تو دل تو خونه کرده میخوای جونتو براش بدی .کاش بودی عزیزم ،کاش باشی عزیزم ؛مامان خیلی دلش شکسته ؛زودتر بیا ؛بیا و تمام دنیای منو پراز شادی کن .بیا چون محتاج شادی و آرامشم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمه اریسا کوشمولو
21 آبان 91 0:31
انشالله خدا خودش دعاتونو زودی براورده میکنه
اگه لایق باشم منم دعاتون میکنم


ممنونم عزیزم
مامان علیرضا
21 آبان 91 0:41
سلام گلم غصه نخور خدا بزرگه ادرس وب دخترتو میخوام عزیزم


elinajoon.niniweblog.com
مامان محمد و ساقی
21 آبان 91 1:52
ایشا... که میاد.چون داره مامانشو آماده می بینه
مامان مهبد كوچولو
21 آبان 91 8:12
مياااد مطمئن باش .
نرگس
21 آبان 91 10:01
من از دیدن وبلاگت ، مخصوصاً وبلاگ قبلیت خیلی غصه خوردم وقتی فهمیدم دختر کوچولت دیگه پیشت نیست به خدا اینقدر گریه کردم حساب نداره آخه منم یه دختر دارم 13 مهر 90 به دنیا اومد اونم برگشت ادرار گرید 2 داره، 3 ماه و نیم بود که فهمیدم دکتر گفته تا دو سالگی باید دارو بخوره اگه خوب نشه باید عمل بشه، اگه شمارمو بذارم بهم زنگ میزنی آخه میخوام یکم راهنمائیم کنی ، راستی چرا اینقدر زود الینا رو عمل کردن، میشه دلیلشو بگی ، آخه میگن تا 2 سالگی باید منتظر باشیم


حتما عزیزم.حتی میتونی بیای نی نی گپ.چون دخترم خوب وزن گرفته بود و یه کلیه اش 70 درصدش پوسیده بود.یه عمل تو سه ماهگی هم داشت که خوب بود.
مامان امیر مهدی (سوده)
22 آبان 91 22:31
الهی برات بمیرم.انشاالله دلت شاد بشه گلم.


خدانکنه عزیزم