آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

به انتظارت می مانم

عزیزم بیا

1391/8/22 0:16
نویسنده : مامانی
638 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز پ نشدم اما میترسم برم آزمایش ،میترسم تو ،تو دلم نباشی و باز مامان غصه بخوره .این خیال که با منی رو دوست دارم و اصلا نمی خوام خرابش کنم ،از اینکه الکی حس میکنم تو دلم جاگرفتی و آروم آروم داری رشد میکنی به این زندگی تکراری امیدوار میشم .اگه بابا نبود تا الان منم طاقت نمیاوردم اما اونم دیگه از دوری تو خسته شده ؛بابای صبورت هم گاهی دردو دلش وا میشه و آرزوی داشتنت رو میکنه.بیا عزیزم که من و بابا خیلی به وجودت نیاز داریم ؛بیا و بهترین لطف رو در حق ما بکن .میدونی که دل شکسته ایم ؛بیا و شادمون کن عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان مهبد كوچولو
22 آبان 91 7:37
سلام عزيزم ، خوبي ؟ ما هم مثل شما دلخوشيم ، انشاالله كه تو دلت جا خوش كرده ....


ممنون دوست خوبم که بفکرمی
مامان هانا
22 آبان 91 8:05
سلام عزيزم خوشحالم كه حالت بهتر شده خوشحال مي شم به هاناي منم سر بزنيد من شما رو لينك كردم


ممنونم گلم .آدرس رو برام بزار لطفا
marjan
22 آبان 91 8:50
الهی به حق همین بارون به حق همین بارون و به حق همین بارون به زودی دلتون شاد شه!یکی از وقتایی که دعا اجابت میشه وقت باریدن بارونه!اینجام داره بارون میاد!الهی که به زودی زود یه فرشته ی ناز میاد و همون خونه ی قشنگتون میشه و شما و بابای مهربونشو شاد میکنه


مرسی عزیزم
نسیم
22 آبان 91 11:17
عزیزم خصوصی داری
.::مادرخانومی::.
22 آبان 91 11:19
انشالله که خیره عزیزم


مرسی عزیزم ؛انشاالله
باران قلنبه
22 آبان 91 11:58
نمی دونی چقدر خوشحالم ایشالا خدا یه نی نی خوشگلو وسالم بهتون بده راستی با اجازه لینکتون کردم


خوشحال میشم عزیزم
نرگس
22 آبان 91 14:31
من کی میتونم توی نی نی کپ باهات صحبت کنم


هر موقع بگی .اکثرا صبحها میام عزیزم .خواستی شمارمو واست بزارم یا شمارتو بزار .
مامان محمد و ساقی
22 آبان 91 14:33
سلام گلم
ایشا... که هست.امیدوار باش
ما هم مثل تو منتظریم.امیدوارم خوش خبر باشی


امیدوارم عزیزم
فسقلی مامان وبابا
22 آبان 91 14:37
سلام خانمم سلام عزیزم خوبی خدارو شکر خدارو هزار متب شکر که داری روز به روز بهتر می شی راستی مبارک باشه وب جدید


مرسی عزیزم
مامانی چشم به راه
22 آبان 91 14:46
سلام دوستم.خوشحالم که امیدوارشدی.ایشالا که الیناجوون دوباره به سرزمین وجودت برگشته.منولینک میکنی مهربوونم؟


مرسی گلم ؛حتما عزیزم
نرگس
22 آبان 91 21:23
توکل به خدا انشاالله خیره
marjan
22 آبان 91 21:49
باز داره اینجا بارون میباره اومدم براتون کامن بذارم که بگم به یادتون هستم


مرسی گلم
مامان امیر مهدی (سوده)
22 آبان 91 22:29
وایییییی عزیزم خیلی کار خوبی کردی این وبلاگو ساختی خیلی خوشحال شدم شما مشهد زندگی میکنی؟دیگه چی میخواهی وقتی کنار امام رضایی .خدا رو به حق ابروی علی ابن موسی الرضا قسم میدم یک بچه شیرین و سالم بهت بده انشاالله غم از دلت بره عزیزم امیدوارم خبر بارداریتو بشنوم به حق اقا امام حسین وماه محرمی که در راه است انشاالله حاجت روا بشی عزیزم همیشه به یادت هستم برات دعا میکنم .انشاالله دلت شاد بشه.


ممنونم عزیز دلم
زینب مامان امیر عباس
22 آبان 91 23:06
سلام دوست خوبم...
خیلی خوشحالم که بهتری...
انشالله که خدا فرشته ی نازشو تو دلت گذاشته باشه ...
برو آزمایش بده... انشالله که مثبت باشه...
انشالله به زودی شادی تو خونه ی دلت راه پیدا کنه ...
ندیدمت اما دوست دارم ... یاور کن تو همه ی دعاهام به یادتم ... برام دعا کن دلم خیلی گرفته


عزیزم،حتما واست دعا میکنم.منم دوستت دارم دوستم