آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

به انتظارت می مانم

هفته ی 26

1392/2/3 15:46
نویسنده : مامانی
507 بازدید
اشتراک گذاری

کودک شما چگونه تغییر می کند؟

اندازه كودك شما از سر تا پاشنه پا حدود 34.3 سانتي متر شده است.وزن او (كه حدود 680 گرم است)خيلي زياد به نظر نمي رسد اما او به زودي كمي بافت چربي مي آورد و قيافه باريك و نحيف او تغيير خواهد كرد، پوست نسبتا چروكيده او صاف مي شود و شباهت او به يك نوزاد كامل بيشتر و بيشتر خواهد شد.احتمالا اكنون مي توان موهاي او را ديد كه هم رنگ و هم حالت گرفته اند، هر چند كه رنگ و حالت موهاي او ممكن است بعد از تولد تغيير كنند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیما
23 فروردین 92 0:27
پوسته لپتاپ چیست؟ پوسته لپ تاپ یک برچسب بسیار زیبا و لطیف، ساخته شده از نوعی مواد آدستور پی وی سی است، که طرح ، عکـس و یا سایر تصاویر دیگر بر روی آن نقش بسته و برای زیبایی و منحصر بفرد نمودن لپ تاپ در پشت بدنه (درب LCD و یا LED ) لپ تاپ نصب می گردد. مجموعه ای از پوسته های لپتاپ جذاب و شیک به همراه فیلم آموزش نحوه چسباندن پوسته ها و توضیحات اضافی را میتوانید در "فروشگاه پوسته لپتاپ" مشاهده نمائید. فروشگاه پوسته های جذاب و شیک لپتاپ Poosteh.blogfa.com پیشاپیش از توجه شما متشکریم
مامان فرشته جون
23 فروردین 92 5:17
الهی ای جانم ایشاالله دخملی صحیح و سالم زودی بیاد تو بغلت مامانی این آرزوی قلبی من واسه همه ی فرشته های کوچولو واسه منم دعا کن مامان الینا جون
مامان آتنا
23 فروردین 92 9:34
سلامـــــــــــ مبارک باشه انشاالله برسی به پایان این انتظار شیرین آرزو بهترینها رو برات دارم واما شما نی نی جون جیگر خاله زود اما به موقع بیا و بشو سنگ صبور مامان به امید روزی که مامان عکست رو بذاره وماهم لذت ببریم
مامان آتنا
23 فروردین 92 9:36
شرمنده من از صبح دنبال کارای بهداشت بودم مهدی هم لب تابم رو برده بود و من وسیله ارتباط نداشتم
مامان محمد و ساقی
28 فروردین 92 14:18
ای جااااااااانم