آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

به انتظارت می مانم

برای عشقم ...

1392/2/2 11:16
نویسنده : مامانی
607 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو مینویسم که عزیزترینی ،دختر گلم 7ماه گذشت و من 7ماه با تو زندگی کردم ،تو اومدی و خنده رو به لبهای سرد من برگردوندی؛نمیدونی چقدر دوستت دارم و از لحظه های با تو بودن لذت میبرم .همیشه چشامو میبیندم و صورت نازت رو تصور میکنم ،احساسی که برام به وجود میاد وصف شدنی نیست .بیشتر از من بابا از اومدت خوشحاله و وقتی ذوق و شادی رو تو چشماش میبینم ناخواسته اشکم میریزه؛اگه بابا نبود من هم آدم صبوری نمیشدم ؛بابا بهترین مرد دنیاست ،بهترین شوهر دنیا و مطمئنم بهترین بابای دنیا میشه ؛من و بابا عاشقانه دوستت داریم دخترم .با خیال راحت پا تو دنیای ما بزار ،قول میدم بهترین زندگی رو برات بسازیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

الهام
2 اردیبهشت 92 11:33
سلام عزیزم 24 تومن شما برای چند سال می خواین ؟ ببینم سایز دختروتون دارم چون کار پر فروشی بوده
hgihl
2 اردیبهشت 92 11:37
عزیزم وبلاگ من توی ایسام رو هم ببین اگر چیزی پسندیدی از طریق وبلاگ قبلیم بهم بگو برات کمتر حساب می کنم
الی
2 اردیبهشت 92 11:38
www.elham690.esam.com


عزیزم این آدرس باز نمیشه !
شيرين مامان شادلين
2 اردیبهشت 92 11:48
انشاالله عزيزم.ميدونم بهترين مادر دنيايي ما هم بي صبرانه منتظريم نازم
مامان آرمينا
2 اردیبهشت 92 12:33
انشالله زندگيتون به شيريني عسل باشه و هميشه شاد باشيد
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
2 اردیبهشت 92 13:21
یه دست و یه هورا به افتخار این خانواده خوشبخت انشالله همیشه بخندی خانم خانما
متین مامی ایلیا
2 اردیبهشت 92 16:09
الهی که خدا خودش حافظش باشه و به سلامت بیاد تو بغلتون
مبینا
2 اردیبهشت 92 16:54
عزیزم اسم ترنم خیلی قشنگه یعنی: نغمه ی بهشتی خیلی خیلی این اسمو دوست دارم
مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
2 اردیبهشت 92 21:51
سلام عزیزم ما به خاطر کار شوهرم داریم میریم چون با یکی از دوستاش اونجا یه کمپانی بزرگ اپل زدن و اونجا برامون بهتره اگرچه من اینجا کارمو از دست میدم برای خونه هم این خونه رو دوست شوهرم بهمو ن معرفی کرد و قیمتش تقریبا مناسب تر بود برای همین عکساشو فرستادن و ماهم پسندیدیم
فسقلی مامان وبابا
2 اردیبهشت 92 23:04
سلام خوبی نی نی جون خوبه خوشحالم که شادی مهمون دلت الهی بخندی وشاد باشی آرزوی من بهترینهاست برای شما ودخمل طلا وبابای دخمله طلا
مامان فرشته کوچولو
2 اردیبهشت 92 23:55
من که بی صبرانه منتظرم نی نی بیاد و زودی بیای عکسای خوشگلشو بزاری برامون
مامان دانیال
3 اردیبهشت 92 8:49
سلام عزیزم ایشالا تا چند وقت دیگه گل دختر نازمون میاد و خوشبختی و خوشحالی رو براتون به ارمغان میاره .دیگه چیزی نمونده عزیزم حسابی به خودت برس و مواظب خودت باش دوستت دارم بووووووووووس
مریم (مامان آرینا)
3 اردیبهشت 92 10:03
امدوارم عسل خانمی سالم سالم سالم بیاد در آغوش مامان وبابای مهربونش و از بودن کنار هم نهایت لذت رو ببرید. من هم بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهش هستم خدا حافظتون باشه
مامان محمد و ساقی
3 اردیبهشت 92 15:56
سلام عزیزم ایشالله کانون زندگیتون همیشه گرم باشه و عشقتون مستدام باشه.براتون آرزوی بهترین لحظات رو دارم
SARA
3 اردیبهشت 92 20:35
ghalbam dard gerft baghzam bad jor gelomo sozond
madar sabor chi be sare nini golet omade?
mariz bod?
nemikham narahatet konam
age dos dashti khabaram kon


این وبلاگ الیناست
www.elinajoon.niniweblog.com
لطفا آدرستو برام بزار
فسقلی مامان وبابا
6 اردیبهشت 92 23:49
ســـــــــــــــــــــــــلام به شما و نـــــــــــی نـــــــــی جون من ساعت 12:30 میام اگر تونستی بیا چون صبح لب تاب ندارم آقای پدر لطف می کنه می بره