آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

به انتظارت می مانم

صحبتی با دوستان !

1392/2/5 11:54
نویسنده : مامانی
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم؛ممنون که نظراتتون رو واسم میزارید اما بهتر بود میگفتم هرکس موافقه نظرشو بزاره ،بعضی از دوستان خیلی رک هستند و من زیاد از این موضوع خوشم نیومد و ناراحت شدم .دلیل انتخاب این طور اسم ها این بود که خیلی خیلی خاص هستند و تک و در عین حال سنگین و زیبا ؛این ویژگی ها باعث شد من از این اسم ها خوشم بیاد .در هر حال لطف کنید اسم جدید پیشنهاد نکنید چون تمام اسم ها رو حفظم مگر واقعا اسم تک وخاصی باشه ؛ فقط هر کس موافقه حتما نظرشو برام بزاره، خیلی خوشحال میشم .

دوست عزیزم معنی برای الویرا پیدا کرده که لطف کرده برام گذاشته ,معنیش اینه : ریشه ی اصلی اسم آلمانیه و در کشورهای اسپانیا، ایتالیا و انگلیس با کمی تفاوت معنی ،کاربرد داره. ومعنی مورد نظر: راستگو، قابل اعتماد و درستکار .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

خواننده وبلاگ الینا
5 اردیبهشت 92 12:06
سلام به مامانی الینای فراموش نشدنیمیدونم که دوست ندارید دوباره پیشنهاد اسم داشته باشیدو خودتون همه اسامی رو از حفظ هستیدولی منم یه پیشنهاد دارممیدونم که توجه نمی کنید ولی با این وجود بازم میگم اسم پیشنهادی من: سمیتا








چرا عزیزم توجه نکنم؛من از دست یه عده آدم بی فرهنگ دلخورم که خواستن با نظراتشون منو ناراحت کنن.سمیتا اسم جالب و خاصیه اما الان نمیتونم بگم چه حسی نسبت بهش دارم.تا به حال نشنیده بودم یا متوجهش نشده بودم،معنیش ؟!؟ ممنون عزیزم .لطفا نظرتو راجع دو اسم انتخابی هم بزار.کدوم قشنگتره ؟

مامان شهراد
5 اردیبهشت 92 12:19
دوستم الویرا قشنگههههه و همین طور آویسا که قبلا گفته بودی. در ضمن هرکسی حق انتخاب اسم فرزندشو داره و کسی نباید به خودش اجازه ی توهین یا دخالت بده. ما کی میخوایم فرهنگ نظرخواهیو یاد بگیریم؟؟؟؟ خودتو ناراحت نکن عزیزم
نرگس
5 اردیبهشت 92 13:09
سلام نه ناراحت نشدم از این سخن با دوستان. هر کسی مختاره اسم فرزندشو هر چی دوست داره بذاره. مطمئنا هر پدر و مادری دوست دارن بهترین اسم رو واسه بچشون بذارن. من هم هیچ وقت مسخره نکردم و نمیکنم. حتی اگه اسمی باشه که من دوست ندارم. آخه من چیکارم که بخوام مسخره کنم راستی معنی الویرا که اینجا نوشتین خیلی خوبه. اسم شیکی هم هست. من بعد اون کامنتم بازم گشتم اما پیدا نکردم کنجکاو شده بودم ببینم معنیش چیه که الان فهمیدم. از بین الویرا و سلدا من از الویرا بیشتر خوشم اومده بازم هر چی که مامان نینی بذاره قشنگهههههههههه.
مهسا
5 اردیبهشت 92 13:15
شمیسا مهستا رسپینا
خواننده وبلاگ الینا
5 اردیبهشت 92 13:30
ممنون از پاسخ قشنگت معنی اسم سومیتا: لطف، محبت و مهربانی
رضوان مامان رادین
5 اردیبهشت 92 15:59
الویرا و سلدا واقعا اسمهای زیبایی هستند..معنیشونم که محشره...
نرگس
5 اردیبهشت 92 16:17
سلام عزیزم از اینکه منو پیدا کردی و لینکم کردی بسیار خوشحالم.... امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم... والا من اصلا یادم نیست توی تاپیک ها در مورد الویرا چیزی گفته باشم!! این اثرات آلزایمر زودرس هست...خخخخ ولی به هر حال چشم از دوستم میپرسم و بهت خبر میدم
مامان بی تاب
5 اردیبهشت 92 19:01
سلام بیا زود به وبم یه مسابقه داریم با دو جایزه
مامان شهراد
5 اردیبهشت 92 19:16
سلام عزیزم. شاید این صفحه به دردت بخوره، مربوط به ثبت احواله. http://www.sabteahval.ir/Default.aspx?tabid=401
مامان
6 اردیبهشت 92 12:51
سلنا خیلی قشنگه اسم دختر دوستمه که خیلی دختر زیباییه
ماندانا
7 اردیبهشت 92 8:15
دوست عزيزم اگر از كامنت من ناراحت شديد اول از شما عذر خواهي ميكنم و بعد بگم كه منظورم اصلا" مسخره كردن نبوده فقط نظرم رو گفتم و در نهايت اين شماهستيد كه اسم فرزندتونو انتخاب ميكنيد و به دوستان عزيزي كه اين كامنت رو بي فرهنگي گذاشتند بايدبگم اسمش آزادي كلام هستش ما ايرانيا كي مي خوايم آزادي كلام رو بين خودمون جا بندازيم ودر آخر اينكه هر اسمي زيبايي خودش رو داره پس ايشالا بتونيد يه اسم خوب و خاص رو براي دختر گلتون انتخاب كنيد


عزیزم لطفا آدرستو برام بزار
مامان دانیال
7 اردیبهشت 92 9:10
سلام گلم به نظر من اسم خاصیه من که حس خوبی بهش دارم خیلی قشنگه گلم تکراری هم نیست
مامان مهبد كوچولو
7 اردیبهشت 92 10:34
يعني از دست منم ناراحتي كه گفتم الويرا نه ولي سلدا آره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!؟؟؟ من نميخواستم ناراحتت كنم ببخش دوستم .
فاطمه (مامان آیلین)
7 اردیبهشت 92 13:20
سلام دوست جون خوبی؟ دخمل کوچولومون چطوره ؟عزیزم هر دو اسم انتخابیت قشنگ و تک هستن ولی (به نظر من البته ) سلدا قشنگتره .یه چیز دیگه اینکه : هر اسمی که رو دخملی بذاری اون اسم قشنگ ترین خواهد بود .
متین مامی ایلیا
7 اردیبهشت 92 14:39
سلام عزیزم خوبی دوست جونی؟ برات پرس و جو کردم، یه ادرس پیدا کردم که اسم دخترشون و خودشون ثبت کردن برات ادرسش و میذارم میتونی ازشون بپرسی عزیزم . این ادرس وبلاگ: http://zahra-ahad.niniweblog.com/ اینم ادرس دوتا پستی که در مورد ثبت اسم دختر گلشون توی شناسنامه بود: http://zahra-ahad.niniweblog.com/post58.php http://zahra-ahad.niniweblog.com/post60.php چیز دیگه ای نتونستم پیدا کنم امیدوارم بتونی ازش استفاده کنی
مامان الیناجونی
7 اردیبهشت 92 20:57
سلام عزیزم خوبی وای خیلی خوشحال شدم بار اولی که اومدم وبت خیلی ناراحت شدم ونشستم یه دل سیر گریه کردم و از خدا واست طلب صبر امروز اتفاقی اومدم دیدم بارداری وای خدا رو شکر خیلی خوشحال شدم امیدوارم نی نی عزیزمون به سلامتی این دوران رو تموم کنه و زودی بیاد تو بغل مامان و بابای عزیزش
فسقلی مامان وبابا
7 اردیبهشت 92 22:25
سلام رفتی چرا آمدی تک بزن
مامان محمد و ساقی
8 اردیبهشت 92 0:03
سلام عزیزم ماشالله اسمهایی که انتخاب میکنی همشون قشنگن.حتما" یکیش بیشتر به دل خودت میشینه و همونو امنتخاب میکنی.خیلی خوشحالم برات عزیزم.از ته قلبم میگم.برات آرزوی سلامتی می کنم.این دردهایی هم که داری طبیعیه.رفع میشه گلم
نازی
8 اردیبهشت 92 2:23
سلام دوست دارم بدونم کجا زندگی میکنی ؟ البته اگه اشکالی نداره.......................


عاطفه مامان الای
5 خرداد 92 2:07
دوست خوبم من اسم ملورین رو بهتون پیشنهاد میکنم معنیش دونه مروارید هست خیلی اسم نازی من دیر دیدم تو نینی وبلاگ هم کسی این اسمو نداره .پیش من هم بیا .خدا فرج خیر بده الهی....


مرسی عزیزم .اسم قشنگیه