آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

به انتظارت می مانم

یه بی حوصلگی ...

1392/2/7 23:19
نویسنده : مامانی
494 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان .اول از همه باید منو ببخشی چون باز این روزا بی حوصله ام ! مامان جون خیلی درد دارم ؛کمرم و پام بدجوری درد میکنه واسه اینه که حوصلم کم شده .میدونم که مهربونی و مامان رو میبخشی گلم. امیدوارم این روزا به خوبی بگذره و تو عزیز دردونه ی مامان بیای تو بغلم؛وقتی بیای ناراحتی این روزام یادم میره ؛شیرینیه حضورت بهم جون میده وباز تمام خوشبختی زندگی رو لمس میکنم.

خدایا میدونی دلم شکسته ی،دیگه طاقت غصه ندارم .ازت میخوام عمر خوشبختیم کوتاه نباشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آرمينا
7 اردیبهشت 92 23:45
عزيزم با فكر كردن به نيني نازت حوصلت بيشتر ميشه و انشالله خوشبختيت طولاني طولاني باشه .به خدا پناه ببر كه هم صبر ميده و هم اميد عزيزم نصيحت خواهرانه به شما كه مثل خواهرمي دارم روزي چند صفحه از قرآن يا يك جزئ ويا هر چي تونستي بخون هم به خودت آرامش ميده و هم به نينيت. من تو زمان بارداريم دو بار و نيم قرآن رو ختم كردم هم خودم آروم ميشدم و هم شكر خدا دخترم خيلي آرومه .موفق باشي
فسقلی مامان وبابا
8 اردیبهشت 92 0:04
به امید پروردگار نی نی میاد و غصه ها تمام می شه
شيرين مامان شادلين
8 اردیبهشت 92 1:19
سلام عزيزم فصل بهار همه اينطوري هستند مواظب خودت وني ني كوچولومون باش منم تا دم آخر نتونستم اسم انتخاب كنم ولي وقتي خودش اومد اسمش هم اومد ني ني كوچولو زود باش بيا دل خاله هم برات يه ريزه شده
مامان فرشته
8 اردیبهشت 92 4:46
امیدوارم که این هفته های باقیمانده بارداریتو به سلامتی پشت سر بذاری و نی نی خانومی تشریف بیارن و همیشه شاد و خرم و سبز باشین. این آرزوی قلبی منه و همش برا سلامتیتون دعا میکنم.دوستتون دارم
نیلی
8 اردیبهشت 92 8:45
ایشالله عمر خوشیهات طولانی باشه

بهت بگم فکر نکن که حرف غیر منطقی زدم پس کمتر فکر کنتا اون دخمل طلا اون تو حسابی تپل مپل بشه سرتو بافیلم بیرون رفتن گرم کن شاید یکم غمات کمرنگ تر بشه عزیزم




ممنون دوست خوبم .آدرستو لطفا ؟!
مامان مهبد كوچولو
8 اردیبهشت 92 11:58
ايشالله كه طلوع دوباره خوشبختي و شادي رو لمس ميكني و براي هميشه خستگي ها و بي حوصلگي ها و غم هات غروب ميكنه نازنينم . مي بوسمت
ترنم
8 اردیبهشت 92 12:46
عزیزم به نظر من اسم سلدا خیلی شیک و دلنشینه وای که ما داریم کم کم روز شماری میکنیم تا دخمل قشنگمون پا به این دنیا بزاره خاله خوشکلم اینجا همه منتظرن تا تو صحیح و سالم بیای بغل مامانت عاشقتم فندق کوچولو
نیلی
8 اردیبهشت 92 13:29
عزیزم وبلاگ ندارم ولی تو نی نی سایتم تو تایپیک تیر 91 میای بغلم ایشالله
رومینا
8 اردیبهشت 92 14:19
عزیزم فقط به این دوران شیرین بارداری فکر کن که با وجود سختی لذت بخشه . ایشاله با سلامتی نی نی دختری دنیا میاد
متین مامی ایلیا
8 اردیبهشت 92 14:40
غصه نخور عزیزم این روزا مثل برق و باد میگذره و نی نی میاد و همه روزاتون پر از شادی میشه خیلی مواظب خودت باش عزیزم
نرگس
8 اردیبهشت 92 20:46
سلام ان شاالله که عمر خوشیها و خوشحالیاتون خیلی خیلی خیلییییییییییییی طولانی باشه
ساناز
9 اردیبهشت 92 10:34
سلام انشاالله خنده هميشه رو لبهات باشه
مامانی فرشته کوچولو
10 اردیبهشت 92 4:43
ایشاالله که عزیزم نی نی میاد و مامانیش و یه دنیا شاد میکنه اصلا نگران نباش