آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

به انتظارت می مانم

این دفعه با ترس اومدم ...

1392/2/9 12:10
نویسنده : مامانی
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گل و مهربونم

اول بگم دعوام نکنید گناه دارم !ابرو خوب همش هم من مقصر نیستم ؛ بابای عزیزشم باید رضایت بدن دیگهزبان  ؛ آقای بابا جدیدا اعلام فرمودن اسم دخترم رو با ریشه ترکی ؛آلمانی ؛اسپانیایی ؛عربی ... انتخاب نکنم ؛ منم که با انواع و اقسام ریشه ها اسم انتخاب کردم متفکر تازشم کلی تو اسم واسه خودم دانشمند شدمیول ؛تمام معنی ها رو حفظم !

حالا یه سوپرایز دارم براتون ،با این اوضاع رفتم تو اسم های اصیل ایرانی و فقط از یه اسم بیشتر بیشتر خوشم اومد که حالا معلوم نیست تا کی باز خوشم بیادنیشخند،گفتم این اسم زیبا رو بهتون بگم تا اگه دلمو نزد و همش دوسش داشتم به سلامتی واسه دخترم بزارمش دیگهخجالت(با خجالت !) اولش گفتم دعوام نکنید , خوب خیلی خیلی تو انتخاب اسم بهم سخت میگذره درکم کنید لطفا گریه

حالا اسم جدید :

آرشین :دوست داشتنی ؛عاقل ترین و هوشمندترین ؛ نام یک زن کاردان در دوران هخامنشی

چطوره ؟

__________________________________________________________________________

بعدا نوشت : از دست این ثبت و احوال !عصبانی,جدیدنا آرشین رو به عنوان اسم پسر هم قبول کرده ! آخه یکی نیست بگه اسم یک زن دوره ی هخامنشی به پسر چه ربطی عصبانیمنتظر خیلی عصبانیم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

شيرين مامان شادلين
9 اردیبهشت 92 12:34
خيلييييييييييييييييييي قشنگه من خيلي دوست داشتم اين اسمو وهم اينكه اسمهاي كه ش دارند هم اسم شادي هستند وهم اينكه شانس بالايي دارند
مامان یلدا و سروش
9 اردیبهشت 92 13:56
مامانی عزیز. هر اسمی بگیری مطمئنا زیباست. دخترا خودشون شیرین و دوستداشتنی هستن حالا با هر اسمی. اسم بسیار زیبایی انتخاب کردی. حالا باز نیایم بگی اسم عوض شدااااااا
نرگس
9 اردیبهشت 92 14:41
سلام عالیهههههه خیلی اسم قشنگیه. مبارکه به سلامتی
مامان آرمينا
9 اردیبهشت 92 15:44
منم دوستش دارم خيلي قشنگه آرميناي ما تا 5روز اسمش آرشين بود ولي موقع شناسنامه گرفتن گفتند آرشين نيست بلكه اًرشين .منظورم بجاي آ ،اً هست و ما منصرف شديم ولي حيف شد دوسش داشتيم
مامان محمد و ساقی
9 اردیبهشت 92 19:02
فدات شم من تو هر چی انتخاب می کنی قشنگه.کسی نباید ناراحت بشه.این حق تو و همسر مهربونته.موفق باشی و سلامت.عاشق این پشتکارتم
متین مامی ایلیا
9 اردیبهشت 92 20:00
سلام دوست جونی، به نظر من عااااااااااااالیه هم خوش اهنگه، هم تلفظش راحته و هم تک و شیکه، البته سوء تفاهم نشه اسامی قبلی هم زیبا بودن من اسم راشین و شنیده بودم ولی آرشین اولین باره که میشنوم خیلی خوشم اومد، ولی باز هم همه چی بستگی به نظر شما و همسر محترمتون داره
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
9 اردیبهشت 92 21:01
سلام دوست خوبم ... خیییییییییییییییلی قشنگه ... به قول قدیمیها هرچی که اسمش باشه انشالله نامدار باشه عزیزم
mobinaei
9 اردیبهشت 92 21:42
salam ajiiiiiii...fadaye khodeto nini banoooooo besham...ishala khoshnam bashe...har esmi bashe vase nini banoooooooo zibast...eybi nadare bazam talash kon ye esme khoshgel mesle nini banoooooo peyda koni...doosetoon daram..rasti ramz nadadiaaa ajii


گلم باید آدرس وبتو بدی تا بیام برات رمزمو بزارم .اینجا که نمیتونم بگم !
مامان بی تاب
9 اردیبهشت 92 22:04
سلام گلم خجالت نداره که.منم از حساسیت تو سواستفاده میکنم برای خودم اسم انتخاب میکنم.اما گلم این اسمو بیشنر برای پسر من شنیدم .می دونی که بزرگ شدیه ذره اذیت میشه مثل ایم ایمان یا نصرت یا............انیکا قشنگ نیست؟


نه زیاد دوسش ندارم !
نازی
9 اردیبهشت 92 22:51
سلام گلم . نمیدونم قسمت خصوصی چطوری برم اگه میشه یک راهنمایی کوچولو بکن.

اسم آرشین خیلی قشنگه ولی اگه بر این وزن می خوای اترینا هم قشنگه.




عزیزم قسمت آخرین نظرات خوانندگان رو بزن؛پیام هایی که قرار نیست دیده بشه اونجا برای شما قابل دیدنه

mobinaei
9 اردیبهشت 92 23:29
www.mobinaei.blogfa.com inam adressss eshgham
متین مامی ایلیا
9 اردیبهشت 92 23:50
مطمئنی؟؟؟ اخه اصلا به پسر نمیخوره، واقعا چقدر مسخره ان من میگم اگه میتونی یه سر حضوری بری ثبت احوال امار بگیری خیلی خوب میشه بهتر جواب میدن
فسقلی مامان وبابا
10 اردیبهشت 92 1:13
ســــــــــــــــــــلام آمدم نبودی آرشین قشنگ اسم اول باید برای فرزند وبعد برای پدر ومادر ودر آخر بیان در جمع زیبا و با معنی باشه عزیزم سعی کن یک اسم قشنگ پیدا کنی عجله نکن به نی نی می گیم یه سه ماه دیگه واسه تا شما وآقای پدر یک اسم پیدا کنین شوخی بود ولی جان من زود باش نی نی بی اسمه
ستاره
10 اردیبهشت 92 9:20
عزیزم یه دوست داشتم اسمش راشین بود و خیلی هم زیبا بود، آرشین هم خیلی قشنگه اسم برادرش هم می شه «آروین»
mobinaei
10 اردیبهشت 92 9:57
salam.sobet bekheyr ajie maham...sobe baharie nini banooye nazamam bekheyr....khobi fadatsham?movazebe khodet ke hasti golam?ghorboone delet besham aji...nemidooooni cheghad doosetoon daram...hamishe vase salamatitooon doa mikonam...booooooooooos ye alame.
مامان شهراد
10 اردیبهشت 92 10:30
سلام: دوستم باید بگم منم با نظر بابای نی نی جون موافقم پس موضوع اینیکه دوست داشتی با الف ختم بشه هم منتفی شد. اما نوبت رسید به آرشین، اسمیه که من برای خواهر احتمالی شهراد در نظر گرفته بودم خیلیییییییییی اسم خوش آهنگ و قشنگیه و جای تعجبه که کسی روی پسرش این اسمو بذاره
رضوان مامان رادین
10 اردیبهشت 92 12:59
به به چه اسم زیبایی ...عالیه عزیزم..معنیشم خوبه...ان شاا... مبارکش باشه
مامان مهبد كوچولو
10 اردیبهشت 92 13:59
به به به چه اسم قشنگ و پر معنايي . البته زياد به به و چه چه نكردم چونكه ميدونم پست بعدي اسمش دوباره عوض ميشه به هر حال آرشين باشه يا الويرا يا سلدا يا هلنا و ..................................... من عاشقشم !


ای شیطون !
مامان فرشته
11 اردیبهشت 92 3:45
اسم خوبی انتخاب کردی اینطور اسمها خیلی به دخترا میاد.آرشین خیلی شبیه اسم دختر آینده من یعنی نارشین هستش.
مامان امیرناز
14 اردیبهشت 92 10:11
سلام عزیزم من خیلی وقته که می ام و می خونمت و برات نظر می ذارم اما شما افتخار ندادی بیای پیشمون واقعا از اصمیم قلب ارزو می کنم که فرشته نازت بیاد پیشت روزت مبارک عزیزم
رومینا
14 اردیبهشت 92 17:01
به نظر من همه اسمهایی که انتخاب کردی قشنگ بوده . به نظر من اسم باید ایرانی اصیل باشه عربی .... نباشه
عشق به خدا
15 اردیبهشت 92 0:56
سلام عزیزم انشالله به سلامتی نی نی نازتون به دنیا بیان در پناه حق
مامان عسل
15 اردیبهشت 92 13:23
سلاام سلاااااااااااااااام خوشحالم که خوشحالییییییی اسمای دخترا همشون قشنگن درست مثل خودشون شااد باشی و آروووووووووووم