آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

برای مامان سه قلوها

1392/2/15 13:29
نویسنده : مامانی
1,308 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست خوبم .کاش قبل از رفتنت به دوستات خبر میدادی ، اون موضوعی رو که بهت گفتم فقط بخاطر حس دوست داشتنی بود که نسبت بهت داشتم .عزیزم منتظرم تا بیای برام از سلامتیت بگی ،خیلی نگرانتم ؛خواهش میکنم بیا پیشم .امیدوارم این پست رو بخونی .مواظب خودتو سه قلوهات باش .بدون که هر روز منتظر خبری از توام ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیرناز
15 اردیبهشت 92 21:19
سلام عزیزم فهمیدم چرا یادت رفت نظر بدی اخه هنوز افتخار ندادی لینکمون کنی عزیزم خصوصی داری
مامان ثمین
16 اردیبهشت 92 9:00
سلام.منم خیلی نگران مهساجونم.نمیدونم چی شده ولی ان شاا... که خیر بوده و خودش و نی نی هاش سالم باشن.
مامی محمدمهدی
17 اردیبهشت 92 9:49
سلام عزیزم خوبی خانمی منم از دوستان وبلاگی مهسا بودم ولی ....بی خبر رفت دو سه روزیه که به همه دوستاش که همیشه براش پیغام میزاشتن سر میزنم تا بلکم سرنخی ازشون به دست بیارم امروز وقتی نوشتتون رو راجب مامان سه قلوها دیدم خوشحال شدم که جز من کس دیگه ای هم دنبالشه لطفا اگه خبری شد منم بی خبر نزارید راستی، امیدوارم روزای انتظارت هم مثل برق و باد بگذره و خانم کوچولوت صحیح و سالم بیاد تو بغلت
شقایق
18 اردیبهشت 92 0:39
سلام شما چقدر مهربونیت