آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

اردک من !

1392/2/16 23:47
نویسنده : مامانی
635 بازدید
اشتراک گذاری

 

بعدا نوشت :سلام دوستای گلم ؛ازم خواستید از خودم بنویسم .شکر خدا خوبم و نی نی خانوم بی اسم هم خوبه و حسابی داره واسه خودش خوش میگذرونه از خود راضی ،فعلا سرم با اردکم گرمه ،خیلی بانمک ،میبرمش تو حیاط صفا کنه ،واسه خودمم فرش پهن میکنم بشینم میاد رو فرش کنارم میشینه(کلی خودشو تحویل میگیره!عینک) شایدم بوی مادرشو میدمنیشخند .از آقای شوهر میترسه ،همش دونبال منه ! تازه شبها از تو جعبش میاد بیرون میره تو کفش آقای شوهری میخوابه (نه اینکه شوهرجان خیلی خوشش میاد !!!!) خلاصه حسابی سرگرم شدم تا این روزای طولانی سپری بشه و دختر خوشگلم بیاد تو بغلم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان آتنا جون
16 اردیبهشت 92 2:32
اردک کوچلو ازاینکه سر گرمی ومونس دوستم شدی خوشحالم دوست خوبم دوست جدید مبارک
مامان فرشته
16 اردیبهشت 92 2:57
آخههههههههههههه خیلی نازه
mobinaei
16 اردیبهشت 92 10:47
salam ajiiiiiiiiiie khoshgelam....khobi khanoomi?niniii banooo chetore?az khodet begoo aji...chanvaghte az halo havat nagofti....ishala hamishe salamat bashin..ham khodet ham nini va ham hamsaret...vali khob negaranetam..az khodet begoo azize delam?akheeeee khabar nadari ke maaaaaan inja cheghade dooooosetoon daram.
نرگس
16 اردیبهشت 92 12:21
سلام آخییییی نازی ما هم چند سال پیش داشتیم انقد بانمک بود. بزرگش کردیم خیلی خوشگل شد و سفیددددددددد اما خیلی بزرگ شدهب ود دیگه نمی شد نگهش داریم. حتی با خودمون مسافرت شمال هم بردیمش
زندگی
16 اردیبهشت 92 15:31
سلام عزیزم امروز تقریبا بیشتر پست های وبلاگتو خوندم . کلی اشکمو درآوردی الانم اشکام سرازیر ... ولی براتون خیلی خوشحالم از خدا می خوام نی نی تون صحیح و سالم به دنیا بیاد و سالیان سال با پدر و مادر گلش توی این دنیا با عشق زندگی کنند.... از خدا براتون آرامش و سلامتی میخوام
ستاره
17 اردیبهشت 92 10:38
منم پارسال یه دونه از اینا داشتم، اردک خیلی زود به صاحبش وابسته می شه و دیکه نمی تونه ازش جدا بشه، شاید باورتون نشه اما وقتی بعد از 6 ماه که داشتمش ناخواسته باعث مرگش شدم افسردگی شدید گرفتم، واقعا مثل بچم می موند، دوست عزیز اگر اطلاعاتی در مورد نگهداری ازش خواستید می تونم راهنماییتون کنم.
ستاره
17 اردیبهشت 92 10:39
راستی اینکه از جعبه بیرون میاد و میره تو کفش دلیلش اینه که چون هنوز خیلی کوچیکه و پرهاش در نیومده، لازمه موقع خواب جاش خیلی گرم باشه،میتونید شبا رو جعبش پارچه بندازید که گرم بمونه.


عزیزم نمی تونم برات پیام بزارم ! نمیدونم دلیلش چیه !؟
متین مامی ایلیا
17 اردیبهشت 92 11:00
خیلی خووووووووووووووشکله دوسش دارم ولی به خاطر ایلیا میترسم بگیرم
زندگی
17 اردیبهشت 92 11:45
سلام عزیزم مرسی ازاینکه اعتماد کردی و به منم رمز دادی خصوصی داری
مریم(مامان آرینا)
17 اردیبهشت 92 14:51
ای جون چه اردک نازی مبااارکه امیدوارم به سلامتی دخملتو در آغوش بگیری
SaYa
18 اردیبهشت 92 0:51
سلام عزیزم خوبی؟واااای منم یه اردک گرفتم که اسمش حنا خیلیییییییی خوبه بخدا عزیزم من مطالبم رمزدار شده که رمزشو برات خصوصی میفرستم...لینکتم کردم گلم
الناز
18 اردیبهشت 92 1:33
ای جوووووووووونم چه نازه
مامان مهبد كوچولو
18 اردیبهشت 92 8:37
سلام عزيزم . خوبي ؟ دخملي چطوره . الحمدلله كه خوبي . ميگم اردكه چي اسم داره ؟؟ بابا تو رو خدا مرديم از انتظار . اسم ني ني مون رو بگوووووووووووووووووو ديگه !!!!
مامان مهبد كوچولو
18 اردیبهشت 92 8:38
اردك كوچولوي ناز نازي حسابي دوستمو سرگرم كن تا ني ني ِ نازش صحيح و سالم بياد تو بغلش .
مامانی فرشته کوچولو
18 اردیبهشت 92 10:28
خوب دیگه مامانی سرگرم کردی خودت و خوب کاری کردی خدایی روزا خیلی دیر میگذره هر چی به زمان زایمان نزدیک میشی خیلی دیرتر میگذره من که دیگه طاقتم تموم شده
ستاره
18 اردیبهشت 92 12:18
خودمم نمی دونم مادر خانوم مهربون راستی پست هفته 31 خوندم دلم برای کوچولوتون سوخت، طفلی چه جاش تنگه ها! ایشالا به سلامتی و به موقع بیاد تو آغوش باز مامان و باباش
ستاره
18 اردیبهشت 92 12:18
اون جوابی که نوشته بودین گرفتین چیه؟ همسر من و اون آدم هر دو یکی هستند؟
مامان محمد و ساقی
18 اردیبهشت 92 22:24
وای این اردک چقدر نانازه