آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

گلهای اردیبهشت

1392/2/18 20:54
نویسنده : مامانی
551 بازدید
اشتراک گذاری

من چون عاشق بوی گلم با اجازه ی چمن های حیاط خونمون یکم گلاشون رو چیدم گذاشتم بالای تخت تا موقع خواب بوی مطبوعشون رو حس کنم وآرامش بگیرم.

             

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بعدا نوشت : دوستای عزیزم با تلاشهای فراوان مامان جان (بنده) و نظرات بی دریغ شما و وسواس در انتخاب اسم و ناتوانی در تصمیم گیری ؛پدر بزرگوار اعلام فرمودند دیگه خسته شدم ؛اسم دخترم رو میزاری آنیتا و دیگر هیچ ! وگویا پافشاری های من هیچ تاثیری نداره قهر

آنیتا رو خیلی دوست دارمبغل ،هم خوش معنیه هم خوش آهنگ و هم اسم اصیل ایرانی .اما از اینکه خیلی تک و جدید نیست کمی ناراحتم افسوس ،اینم اندر احوالات من در این روزها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامی محمدمهدی
18 اردیبهشت 92 14:18
مامان آتنا جون
18 اردیبهشت 92 20:49
چه گلهای قشنگی الهی همیشه زندگیتون پر باشه از عطر گلهای بهاری
مامان محمد و ساقی
18 اردیبهشت 92 22:23
چه گلهای قشنگی عزیزم اسمش مبارکش باشه.قشنگه.
☂ marjan ☂
18 اردیبهشت 92 22:47
"آنیتا"خانم ناز!اسم قشنگت مبارک
mobinaei
18 اردیبهشت 92 23:16
salam ajiiiiii...man be fadaye nini banoo joonam besham ba esme khoshgelesh...mbarak bashe...khoshnam bashe ishala...tanesh salamat bashe...rasti ajiiii saay kon gol boo nakoni...ya masalan shaba be maaaah niga nakoni..albate inaro ghadimia migam...bekhatere mahgereftegi...man khodam ye khale ghermeze kocholo nazdike goosham daram...be harhal koshalam ke khobi khahari.booooooooooos dooset daram.


گل چرا بو نکنم عزیزم ؟
نانا و نینی جون
19 اردیبهشت 92 0:38
سلام ای جوووووونم اسمش آنیتا شده خدا بحق 5 تن بهت ببخشه بتونی عروسش کنی راتی هوای مشهد چطوره دارم میام پیش امام رئوفم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متین مامی ایلیا
19 اردیبهشت 92 1:34
مبارکه عزیزه دلم انیتا اسم زیبا و خوش معنی هستش و مهم هم همینه که شما و اقای پدر دوسش دارید انیتای ناز و کوچولو ایشالا همیشه نامدار باشی فرشته
نانا و نینی جون
19 اردیبهشت 92 3:16
سلام قربونت بشم عزیزم خیلی ممنونم فدات بشم انشاا... اقا دست رد به سینم نزنه
mobinaei
19 اردیبهشت 92 12:10
سلامممم عشقم..اینو قدیمیا میگن...که زن حامله گل بو نکنه بهتره..یا اینکه شبا به ماه نیگا نکنه...مثلا میگن رو بدن بچه خال نیفته..واسه خاطر همین...عشقمی تو خودت گلی..ایشالله نی نی بانو جونمممم سلامت باشه به حق علی..به سلامتی دنیا بیاد..خاله مبیناش فداش بشه...این حیاط خونتون چقدر باصفاست...ایشالله با وجود نی نی بانو خوشبخت که هستین...خوشبخت ترین عالم بشین.بوووووووووس یه عالمه.
الیسا
19 اردیبهشت 92 14:43
سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم.. آپم خوشحال میشم بیان
نیلی مامان کیان
19 اردیبهشت 92 15:17
مبارکه ایشالله نامدار باشه زیر سایه پدر و مادرش روزهای خوبی رو بگذرونه عروسش کنی ایشالله
نرگس
19 اردیبهشت 92 17:13
اسم نی نی مبارکش باشه. آنیتا کوچولوی دوست داشتنییییییییییییییی
مبینا
19 اردیبهشت 92 17:27
عزیزم تو لینکات اسم آرشین هست بعد بچشون هم دختره ثبت احوال هم قبول میکنه خواهشا جوابمو بده
MryM
20 اردیبهشت 92 10:58
سپنتا هم قشنگه ها!!!! به معنی فروتن و مهربان....
مامان دانیال
20 اردیبهشت 92 11:21
سلام دوست نازم چه گلای خشگلی ایشالا خودت گل باشی ولی عمرت مثل گل نباشهآنیتا خیلی قشنگه عزیزم تمام اسم ها یه چند وقت باب میشن ولی بعد از یه مدت تکراری میشن ولی آنیتا خییییییییلی قشنگه
SaYa
20 اردیبهشت 92 13:11
سلام عزیزم خوبی؟نی نی خوشگله ما چطوره گلم؟


خوبیم عزیزم
mina
21 اردیبهشت 92 0:29
vay che esme khushgelo ba classi khush ahangam hast in az hame esmao ke entekhab shude bud ghablan behtaree.mokhafafesh ham misheee anii akhey kheili malooseeeeeeeee
شقایق
21 اردیبهشت 92 2:08
سلام ایشالا به زودی این روزا براتون سپری بشه و جوجتون در اغوش بگیرید با اجازتون شما رو اد کردم اگر شما دوست داشتید منو اد کنین مرسی
مامان مهبد كوچولو
21 اردیبهشت 92 15:56
سلام عزيزم . به به بالاخره دخترك بي اسم اسم دار شد . خيلي اسم قشنگيه . ايشالله كه صحيح و سالم بدنيا بياد و يه دنيا شادي با خودش بياره . مباركش باشه و نامدار باشه .
مامان آرمينا
23 اردیبهشت 92 2:20
خيلي قشنگه مباركش باشه حتما خود نيني هم مثل اسمش خوشكله.بي صبرانه منتظر تولدشم دوست دارم ببينمش
مامان اتنا
25 اردیبهشت 92 23:28
سلام من امدم رفته بودیییییییی همیشه برای من زود دیر می شه چرا
كبري **مامان آنيتا عسل مامان وبابا**
7 شهریور 92 1:56
سلام ماماني منم برا دخترم خيلي دنبال اسم گشتم و براي هر اسمم دليل دارم كه چرا نذاشتم تا بالاخره گذاشتم آنيتا خدا كنه كه بزرگ شدن از اسمشون خوششون بياد خيلي دوست دارم عكس دختر نازتو ببينم بهم رمز ميدي؟؟ به وبلاگ ما هم بيايد خوشحال ميشيم


ان شاالله .ممنون عزیزم اومدی دیدنمون