آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

هفته ی 31

1392/2/18 1:37
نویسنده : مامانی
1,002 بازدید
اشتراک گذاری

در این هفته جنین سی و یک هفته است و می تواند خواب ببیند ! طول جنین 39 سانتی متر و وزن آن بین 1400 و 2100 گرم است. جای جنین آنقدر در شکم مادر کم است که جنین دیگر نمی تواند مانند گذشته آزادانه در شکم حرکت کند.کسی نمی داند که جنین به چه چیز فکر می کند و از چه چیزی خواب می بیند. اما حالا جنین مرحله REM خواب (که مرحله ای است با حرکت سریع چشم ها) را تجربه می کند، مرحله ای که به طور معمول به عنوان پیش نیاز خواب دیدن در نظر گرفته می شود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

saya
18 اردیبهشت 92 1:46
azizam ramzo ye bar dg mifrestam
مامان نرگس(مامان آیلین کوچولو)
18 اردیبهشت 92 13:34
خوبی عزیزم، امیدوارم که این روزها رو به سلامتی پشت سر بگذاری، راستی عجیبه من اون پیامهای مخفیتو ندیده بودم، ما تهران هستیم ازم پرسیده بودی ببخشید دیر جواب دادم آخه تازه دیدم ، راستی این روزا چطوره ، ولی روزای قشنگیه نه ، بعضی وقتا دلم برای روزای بارداری تنگ میشه ، خیلی مواظب خودت باش، و همیشه بخند و از درون هم شاد باش ، تا روی نی نی گلت هم تأثیر مثبت بذاری راستی این دفعه آدرس وبلاگ خودمو گذاشتم گفتم یه وقت نگی این کیه ، البته عکسای آیلین توی وبلاگم منو تابلو میکنه
ستاره
18 اردیبهشت 92 14:28
عزیزم واقعا خوشبحالت با همچین خونه ی دلباز و زیبایی، ما که از این نعمتها محرومیم
مامان آتنا جون
18 اردیبهشت 92 18:15
سلام عشق خاله 31 هفتگیت مبارک انشاالله به سلامتی 8 هفته دیگه رو هم می گذرونی و می پری تو بخله مانانت بعد مامان می شه با نی نی بابا مامان با نی نی
نرگس
18 اردیبهشت 92 20:24
سلام نازی نینی خوشگل. ان شاالله که این هفته های آخر هم به سلامتی سپری بشه و نینی بیاد تو بغلتون.