آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

تاریخ به دنیا اومدن

1392/3/7 17:20
نویسنده : مامانی
625 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره خانوم دکتر ما هم تاریخ به دنیا اومدن دختری رو تعیین فرمودن ! 18تیر ماه ،آخه فکر نمیکنه من چقدر بی تاب اومدن گل دختری هستم نگران ،ولی اشکال نداره در عوضش تا اون موقع چاق و چله ت میکنم مامانی ،دکتر خانوم نظرش اینکه باید تا اول هفته 40 صبر کنم تا نی نی خوب وزن بگیره ،ما هم تابع اوامر ایشون ابرو

مگر اینکه موقعیت خاصی پیش بیاد و مجبور بشه زودتر زایمان رو انجام بده ؛وای خدا نکنه .همین الانش واسه اتاق عمل کلی استرس دارم !ناراحت دلم نمیخواد بیهوش بشم از بی حسی هم میترسم ! خیلی واسم دعا کنید دوست جونام ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان آتنا جون
7 خرداد 92 23:12
سلام فدات بشم خوبی انشاالله به وقتش میاد و همه ی امیدت می شه عزیزم اگر آنی بیا گپ
زینب مامان دونه سیب
7 خرداد 92 23:30
سلاااااااااااااااااااااااااااااام به سلامتی تبریک میگم ... انشالله سر وقت صحیح و سالم به دنیا بیاد ... راستی طبیعی یا سزارین ؟ دخترهای تیرماهی ماهن من خیییییییییییییلی دوسشون دارم
mobinaei
8 خرداد 92 8:35
سلام...وای خدا جونی مبارکه...چشم رو هم بذاری این چند وقتم زود زود میگذره و انیتا عسلی میپره تو بغلت و دیگه میشه اروم وجودت گلم ایشالله سالم و سلامت باشین جفتتون....اجی مراقب خودت باش...این چند وقت استراحتتو بیشتر کن..تا میتونی به خودت برس...اخ جوووووووووووون من فداش بشم بخدا نمیدونی چقد خوشحالم...راستی اجی بیهوشی بهتره..اصلا ترسم نداره انقد باهات حرف میزنن که متوجه نمیشی کی بیهوش شدی...یه کوچولو ترس داره ولی ارزششو داره نفسی....مراقب انیتا بانوی من باش..مراقب خودتم باش گلم...خیلی دوستون دام.بووووووووووووووووس گنده .
فاطمه (مامان آیلین)
8 خرداد 92 9:13
ای جانم مبارک باشه به سلامتی .... آنیتا خانوم قراره طبیعی تشریف بیارن یا سزارین ؟
نرگس
8 خرداد 92 11:42
سلام ای ولللللل نی نی مثل خودم تیرماهیه. پس کلی مهربون و خانومه
مامان عاطفه
8 خرداد 92 12:50
ای جوون پس نی نی خانوم 18 تیر میاد...خوش بحالت نزدیکه هااا.منکه 30تیر زایمانمه انشالله انشالله زایمان راحتی داشته باشی اصلا به این موضوع فک نکن.من که سزارین میخوام ولی تا الان زیاد بهش فک نکردم،اونموقع تو عمل انجام شده قرار میگیریم و ............ بعدشم شیرینیه بدنیا اومدن عشقمون استرسو میگیره عزیزم.مراقب خودتو خانوم خانوما باش منکه بی حسی رو انتخاب کردم،دوس دارم ببینم اون لحظه که جوجه کوچولو رو میگیرن بالا
الهه
8 خرداد 92 14:25
سلام دوست گلم وااااااای من بجای تو استرس گرفتم آخه منم 23 مرداد برا طبیعی وقت داده اما اگه سزا بشم یکی دو هفته زودتر میشه من که خیلی خیلی میترسم ایشالله وقتی رفتی برا زایمان زوده زود بیا برام بگو چطور بود امیدوارم یه خوشگل تپل مپل بغل بگیری
مامان دانیال
8 خرداد 92 15:13
سلام گلم آخ جون چیزی نمونده که حسابی به خودت برس گلم نی نی نازمونم حسابی تپلی کن قربونش برم به جای من نازنازیش کن یه عــــــــــــــــــالمه بووووووووووووس
مامی محمدمهدی
8 خرداد 92 15:33
انشاالله به سلامتی
مامان یاسمن و محمد پارسا
8 خرداد 92 16:27
ایشالاه به سلامتی عزیزم
مامان محمد و ساقی
8 خرداد 92 16:54
مبارک باشه عزیزم نگران نباش.تو قوی تر از اینا هستی
مهسا مامان نورا
8 خرداد 92 19:08
عزیزمی قوی باش اتاق عمل اصلا ترس نداره اینقدر لحظه شماری میکنی ثانیه ها روواسه دیدنش و شنیدن صدای جیغش که ترس یادت میره . انشاله که خیره. و قدمش مبارک و پر خیر وبرکت
مامان عاطفه
9 خرداد 92 0:25
وای نگو،من کلا قبل حاملگیم سردردای بدی میگرفتم اصلا دیگه طاقت سردرد ندارم. البته بهش فک نکنیم بهتره انشالله به راحتی زایمان کنیم
افسانه
9 خرداد 92 2:55
سلام امیدوارم به خیرو خوشی و سلامتی به دنیا بیاد و روزهای خیلی خوب و خوشی رو درکنار مامان و باباش داشته باشه...
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 خرداد 92 9:04
خصوصی عزیزم
SaYa
9 خرداد 92 11:52
عزیزززززززم پس بلاخره معلوم شد یه دختر تیرماهی داریم نه؟ فدات بشم نگران نباش و ایشالله که همه چی به خوبی پیش میره فدات بشم امیدت به خدا باشه
متین مامی ایلیا
9 خرداد 92 17:03
مبارکه ایشالا به سلامتی خصوصی
شيرين مامان شادلين
10 خرداد 92 1:46
الهيييييييييييييييييييييييي فداش شم هم ماه با خودم و دخملييييييييييييييي من هست بيصبرانه منتظريم عزيزم
مامان روژان
10 خرداد 92 17:15
سلام عزیزم یه سلامتی نی نی میاد بغلت . من خیلی خوشحال شدم فرشته کوچل. زود برگشت پیشت
مبینا
10 خرداد 92 20:08
پسر خاله منم 18 تیر به دنیا اومده
آیدا(مامان الینا)
11 خرداد 92 2:39
انشالله صحیح و سالم به دنیا بیاد
مامان فرشته
11 خرداد 92 2:55
انشالله به سلامتی عزیزم. در ضمن اصلا از اتاق عمل نترس به نظر من بی حسی بهتر از بیهوشیه البته در مورد خودم چون دقیقا 3 الی 5 دقیقه بعد از بی حس شدنم محمدرضا رو نشونم دادندو اون وقت انقدر ذوق زده شدم و اشک شوق ریختم که متوجه باقی ماجرا نشدم.
مامان طه
11 خرداد 92 8:06
سلام عزیزم

پس بالاخره نی نی دارشدی مبارکه

دخمله؟

آره عزیزم؛ لطفا آدرس وبتو بزار برام حتما
مامان نفس
11 خرداد 92 11:02
عزیزم همسری من متولد 18 تیره.ایشالا به سلامتی نی نی نازت به دنیا میاد.ببخشید زایمان قبلت طبیعی بود؟شرمنده میپرسم


ممنونم؛نه سزارین شدم .واسه چی ؟
مامان مهبد كوچولو
11 خرداد 92 15:42
سلاااااااااااااااااااااااااااااام به سلامتی تبریک میگم ... انشالله سر وقت صحیح و سالم به دنیا بیاد . عزيزم به يه بازي دعوتي
مامانی فرشته کوچولو
12 خرداد 92 5:07
خدا رو شکر که همه چی خوبه به سلامتی ایشاالله ینی مامانی میخوای طبیعی زایمان کنی؟


نه عزیزم گفتم که اتاق عمل یعنی سزارین دیگه
خاله نرگس
12 خرداد 92 22:35
انشاله به سلامتی به دنیا بیاد خوشگلمون. عاشق ماه تیرم. خیلی خوبه. ما منتظر دیدن روی ماهشیم.
ناهید مامان فاطمه گلی ومحمدرضا
18 خرداد 92 11:42
انشالله که به سلامتی هردوتون روح ماه همدیگه رو می بینید شمارش معکوس شروع میشه
راحله
29 خرداد 92 16:26
عزیزممممم یاد خودم افتادم اون موقعی که هفته های اخر بارداری بودم و دکترم هی میگفت یه ذره صبر کن و چرا عجله میکنی بذار 40 هفته پر بشه ولی من میترسیدم! دلم میخواست زودتر نی نی بیاد.من بی حسی شده بودم و راضی بودم هر چند یادشون رفت نینی رو بعد از تولد نشونم بدن!