آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

به انتظارت می مانم

بازی وبلاگی 1

1392/3/11 20:41
نویسنده : مامانی
489 بازدید
اشتراک گذاری

 بخاطر دوست گلم مهدیه جون ؛ممنونم عزیزم که منو دعوت کردیقلب

مسابقه :

1. بزرگترین ترس زندگی شما ؟ از دست دادن  عزيزانم

2. اگر 24 ساعت نامریی می شدی، چی کار می کردی؟سر امتحانات برادرم به دادش میرسیدم! چشمک(یه خلاف کوچولو!)

3.  اگر غول چراغ جادو، توانایی برآورده کردن یک آرزوی 5 الی 12 حرفی شما را داشته باشد،‌ آن آرزو

چیست ؟زنده شدن الینا

4. از میان اسب، پلنگ، سگ، گربه و عقاب کدامیک رو دوست داری؟ اسب

5. کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟ آنشرلی ؛جودی ابوت؛ زنان کوچک

6. در پختن چه غذایی تبحر ندارید؟کیک !

7. اولین واکنش شما موقع عصبانیت؟ گریهگریه

8. با مرغ - دریا - اورانیوم و خسته یک جمله بسازید؟اورانیوم فلزی با خواص زیاد درمقیاس کوچک؛ درحیوانات مانند مرغ، آب دریا و بدن خسته و یا سرحال انسان یافت میشود !!!!!!

9. دو بیت شعر که خیلی دوستش دارید؟

توی آسمون عشقم غیرتو پرنده ای نیست    روی خاموشی لبهام جزتو اسم دیگه ای نیست

توی قلب من عزیزم هیچ کسی جایی نداره   دل عاشقم به جزتو هیچ کسی رو دوست نداره

10.اگر بخواهید با تونل زمان فقط  به یک روز از زندگی تون در حال، گذشته و آینده سفر کنید، آن روز کدام
است ؟

به گذشته سفر میکردم ؛گذشته ی شیرینم با  الینا

11.شما چه رنگی هستید و چرا؟ صورتی ؛چون آرامش بخشه

12. اگه قرار باشه از ایران بروید، کدوم کشور را برای زندگی انتخاب می کنید؟ هلند

13.بهترین اس ام اس موجود در این باکس گوشی تون؟اس ام اسی از طرف همسرم با نهایت عشق و محبت زمانی که بیمارستان بودم .

14. اگه قرار باشه که سه نفر از آشناها رو امشب به مهمونی دعوت کنی، اون سه نفر چه کسانی

هستند؟برادر بزرگم،برادرکوچیکم وهمسر عزیزم بغل 

15. اگه قراربود یه کلمه رو از لغت نامه ی زندگی حذف کنین، اون کلمه چی بود؟ جدایی

16.کسی را که بخواهید ملاقات کنید؟ دوست دوران دبستانم خیال باطل

17.اسم دیگه برای وبلاگتون انتخاب کنید؟ امید زندگی من

18. خودتون رو شبیه چه میوه ای میدونید؟ سیب
 
19. سه خصوصیت اخلاقی بد شما؟ کمی لجباز؛ زودرنج وخیلی به دل میریزم یه چیزیو!(جوشی)خجالت

20. کاشکی...... ؟

کاشکی الینای من صحیح و سالم مثل ما در انتظار خواهرکوچولوش در کنارمون بود...

من سه تا از دوستای خوبم رو به مسابقه وبلاگی دعوت میکنم؛

زهره جون مامان آتنا

سمیه جون مامان فرشته آسمونی محمدطاها

الناز جون در انتظار نی نی


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان نفس
11 خرداد 92 20:30
اخه چون استرس عملو داری پرسیدم عزیزم
نایسل
11 خرداد 92 22:13
مرسی عشق من دوس دارم خیلیییییییییییییییییییی
نایسل
11 خرداد 92 22:14
آخی پس چیزی نمونده سعیده جونم توروخدا واسه منم دعا کن .... چقدر دوست دارم منم این روزا رو تجربه کنم
مامان مهبد كوچولو
12 خرداد 92 9:23
سلام مرسي عزيززززززززززززم .
نرگس
12 خرداد 92 19:08
اون مله اورانیومه خیلی باحال بوووووووووود
نرگس
12 خرداد 92 19:08
اون جمله اورانیومه خیلی باحال بوووووووووود
شقایق
13 خرداد 92 1:08
سلام خانمی ایشالا که خوبید؟ من خیلی وقته شما رو لینک کردم ممنون میشم من قابل دوستی با خودتون بدونید
آنيتا
13 خرداد 92 12:15
سلاممممممممم👍👍👍👍👍
بسيار خوش حالم چون با نينيتون هم اسمم
تعريف از خود نباشه آنيتا ها همشون خوش اقبال و پر روزى هستن. از ديگر معنى هاى آنيتا : زيبايى آراستگى و...و... يه عالمه معانى دل نشينِ ديگه است
اصنم جاى نگرانى نداره چون آنيتا هيچ وقت قديمى نمى شهههه هييييچ وقت

ممنونم آنیتا جون