آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

به انتظارت می مانم

التماس دعا

1392/3/13 14:01
نویسنده : مامانی
737 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای خوبم نمیدونم با زهره جون مامان آتنا آشنا هستید یا نه،مهم نیست فقط ازتون میخوام برای آتنا دعا کنید . دو شبه آتنا تو بیمارستان دکترشیخ مشهد بستریه و حالش اصلا خوب نیست. حال زهره رو خوب میفهمم وقتی میگه دیگه رگ دستهای کوچولوی دخترش سرم قبول نمیکنه ،وقتی میگه از شدت بی حالی نمیتونه چشای نازشو بازکنه ،تو رو خدا براش دعا کنید ،آب بدنش خیلی خیلی کم شده و خطر خونریزی مغزی تهدیدش میکنه .

آتنا جون امیدوارم زود زود خوب بشی عزیز دلم

وب آتنا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ســــرزمــــیـــن شـــکلــکهای متحرک
13 خرداد 92 14:12
> شکلکهایی که تا حالا هیچ جا ندیدید ██◊.*•.•██◊██◊.*•.•██◊.*•.• ██.*•.•◊██◊.*•.•██◊██◊.*•.• ســــرزمــــیـــن شـــکلــکهای متحرک 【ツ】 ❁◊.*•.•【ツ】 ❁◊.*•.•【ツ】 ❁◊.
مامان مهبد كوچولو
13 خرداد 92 14:32
خدايا ازت خواهش ميكنم به دل اين مادر رحم كن . خدايا خودت آتنا رو شفا بده . خدايا ازت خواهش ميكنم كه بهشون آرامش و سلامتي عطا كن . چرا اين اتفاق افتاده ؟؟
مامی محمدمهدی
13 خرداد 92 16:26
اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ....
الهه
13 خرداد 92 16:31
ایشالله که زود زود حالش بهتر میشه و برمیگرده بغل مامانش خدا بزرگ تر از اونیه که فکرشو میکنیم ،حانومی چرا مریضه ؟مریضیش چیه مگه ؟؟


از اسهال استفراق شروع شده و الان با کمبود شدید آب بدنش رو به رو شدن و تب شدید
متین مامی ایلیا
13 خرداد 92 16:53
سلام عزیزم خصوصی
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
13 خرداد 92 17:15
سلام .. اومده بودم بهت سر بزنم دیدم این ونوشتی .. کپ کردم ... آخه چرا ؟ خبر جدید ازش داری الان بهش زنگ زدم اس دادم جواب نداد ... خیییییییییییییلی نگرانش ...
شادی
13 خرداد 92 17:25
الهی من بگردم برای آتنا ... ای خدای بزرگ تورو به اون بزرگیت قسمت میدم این نی نی کوچولو رو شفا بده ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شادی
13 خرداد 92 17:26
الهی برای اون دستای کوچولوت بمیرم. برای اون رگهای ظریف و نازکت. عزیز دلم طاقت بیار خوب میشی کوچولوی نازم
مامان محمد و ساقی
13 خرداد 92 20:07
آخی.بمیرم الهی
mobinaei
13 خرداد 92 23:16
دلممممممم داره میترکه...خدایا ...خودت معجزه کن...رحم.کن...یا ارحمن راحمین...خودت کمک کن ...خدایا تورو به پهلوی شکسته فاطمه زهرا قسم نذار کمر این مادر بشکنه...ای خدا تو بزرگی...کریمی...مهربونیییییییی...خدایا مهربونی مهربون...فقط خودت میتونی معجزه کنی...اتنارو شفا بده ...رحم کن به دل مادرش.
SaYa
14 خرداد 92 0:14
واااای خیلی سخته بمیرم برااااش
Elam
14 خرداد 92 0:16
الهى بميرم واسه اون معصوميتش دلم آتيش گرفت انشالله خدا به مادرش ببخشتش و زيادى نبينه
نیکی ناز
14 خرداد 92 2:41
من همیشه خاموش میخونمت عزیزم.انشاالله اتنای کوچولو حالش خوب بشه و قلب مادرش اروم
اگه ممکنه رمزتو به منم بده.ممنونم


لطفا آدرس وبتو برام بزار تا رمزم رو برات بزارم
مامان بی تاب
14 خرداد 92 19:15
اره منم دیروز فهمیدم خیلی ناراحت شدم.توکل بخدا
نیکی ناز
15 خرداد 92 14:45
Nikinaz.blogfa.com