آنیتا کوچولوی منآنیتا کوچولوی من، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 30 روز سن داره

به انتظارت می مانم

بیمارستان !

1392/4/6 22:52
نویسنده : مامانی
583 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم  . دیروز من از صبح تا شب بیمارستان بستری بودم .حالم خیلی بد شده بود .دردهام زیاد بود انقباظ شکمی داشت زیاد میشد .کم مونده بود آنیتا خانومی رو از تو دلم دریارن ولی خدا رو شکر بخیر گذشت . برام آمپول زدن دردهام کم شد مرخصم کردن ولی خیلی ترسیده بودم آخه معلوم نبود نی نی بیاد نارس باشه و دستگاه بخواد یا نه ! الانم استراحت مطلقم تا هفته ی دیگه که دکترم گفت هفته ی37 کامل بشه بیا بردارم بچه رو . برام دعا کنید باز آنیتا خانومی هوس نکنه زودتر بیاد بغل مامان . بچم گناه داره اگه نارس دنیا بیادناراحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان آرینا مو فرفری
6 تیر 92 23:46
عزیز دلم انشااله نی نی کوچولوتون صحیح و سالم بدنیا میاد.بخدا توکل کن.منتظره خبرای خوب از شما هستم.
مامان بی تاب
7 تیر 92 0:15
خیلی ناراحت شدم اما تو منظورت هفته 37دیگه یا 27؟؟؟؟؟؟

هفته ی 37
نیکی ناز
7 تیر 92 3:17
سلام عزیزم.پیشاپیش تولد انیتا خانوم مبارک راستی رمزتو بهم ندادی .من وبمو گذاشتم برات
..نیکی ناز
7 تیر 92 3:20
سلام عزیزم.پیشاپیش تولد انیتا خانوم مبارک
در ضمن رمزتو بهم ندادی من وبمو گذاشتم برات


من آدرسی از شما ندارم !!!!!! توی کدوم پست آدرس گذاشتی ؟
شازده امیر و رها بانو
7 تیر 92 8:06
سلام عزیزم خدارو شکر که به خیر گذشت انشالله انیتا جونم به موقع میاد که هم خودش اذیت نشه هم مامانی خوبش
مامان آریانا
7 تیر 92 11:06
سلام.امیدوارم آنیتا جون به موقع به دنیا بیاد.آریانای من اول تیر ماه به دنیا آمد.من همیشه وبلاگ شما خوندم وازآنجایی که بارداری ما تقریبا"باهم بود خیلی مشتاق دنبال می کردم.یه بارهم حدود هفته بیست براتون نظر گذاشتم.خوشحال می شم به وبلاگ آریانا سربزنی.ariyanakamalzadeh.niniweblog.com
مامان ایناز
7 تیر 92 15:53
سلام عزیزم خداروشکر بخیر گذشت خیلی مراقب خودت باش .انشالا سلامت و به موقع دنیا میاد
مامی محمدمهدی
7 تیر 92 16:47
انشاالله که همه چی به خیر و خوشی میگذره و چند روز دیگه عکسای قشنگ نازدونه رو برامون میزاری
مامان آتنا جون
8 تیر 92 1:07
سلام عزیزم سلام الهی فدات بشم ببخشید من آنقدر درگیر خودم هستم که دیگه وب رو ترک کردم الان که آمدم خوندم خیلی ناراحت شدم ببخشید که دیر فهمیدم انشاالله آنیتا جیگرم دختر خوبی و سر وقت میاد پیشت که فقط احتیاج به آغوش گرم خودت داشته باشه سعیده جون دوستت دارم به اندازه همه ی نداشته هایم که بی شمار است
نیکی ناز
8 تیر 92 3:27
توی پست اتنا کوچولو گذاشتم حالا دوباره میزارم Nikinaz.blogfa.com مواظب نینی نازت باش.اینروزا خیلی کند میگذره.انشاالله براحتی زایمان کنی عزیزم
ستاره
8 تیر 92 7:58
عزیزم چه عجوله این نی نی ناز شما، بی صبرانه منتظر به دیدن عکسهای خوشگلش هستم
مامان دانیال
8 تیر 92 9:59
سلام گلم فداتون بشم خب عجله داره بچمون دانیال هم وقتی به دنیا اومد تازه رفته بود تو 38هفته نگران نباش دوست نازم
مامان نازنين
8 تیر 92 10:48
سلام عزيزم .اصلا نگران نباش من تاريخ زايمانم 21خرداد بودامادخترم 8خرداد به دنيا اومد .خواهرم هم به خاطر اينكه حال مامانم خيلي بد بود8ماهش كه بود برداشتنش اما هيچ كدوم نياز به دستگاه نداشتن.انشا الله كه دختر گلتون به موقع به دنيا مي ياد .به اميد خوندن خبراي خوب ازتون
مامان شهراد
8 تیر 92 12:02
آنیتا جونم درسته همه واسه دیدنت خیلیییییییی بیتابیم، اما شما همونجایی که هستی باش تا موقعش
نرگس
8 تیر 92 16:33
سلام الان بهترین؟ آنیتا کوچولو زیاد عجله نکن. یکم دیگه تحمل کن
نرگس
8 تیر 92 20:36
میگم اگه هوس کیک کردین بیام درست کنم واستون بخورین آنیتا تپلی بشه هااااااااااا
شازده امیر و رها بانو
9 تیر 92 11:30
سلام عزیزم مارو از حال خودت بیخبر نذار بهتری انشاالله؟
مامان مهبد كوچولو
9 تیر 92 12:46
سلام عزيزم .خدا بد نده . نگران نباش ديگه الان آنيتا خانومي شده واسه خودش . ايشالله كه سر موقع به دنيا مياد و صحيح و سالم مياد تو بغلت . منتظر خبرهاي خوبت هستم
فاطمه مامان آیلین
9 تیر 92 15:13
عزیزم با کلی هیجان منتظر خبرای خوبم از خودت و نی نی ات .خدا نگه دار هر دوتون باشه تو رو خدا زود خبر بذار .
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:58
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای با موبایلتون شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین
نرگس مامان باران قلنبه
9 تیر 92 18:09
عزیز دلمی انیتا جون ولی به موقع بیایا
mobinaei
9 تیر 92 18:59
salam azizam.elahi ghorboonet beram aji negaran nabash bardiaye man 27 rooz zood donya omad 3rooz dakhele dastgah bood alhamdolelah alan aghaie vase khodesh az divare rast mire bala...ishala ke sare moghe zaiman mikoni be kheiro khoshi.